Audi A4 B5 Quattro Avant 1.9 TDI 115 KM 310 Nm
wersja tzw. "polift"
Badanie techniczne ważne do 10.10.2025
Auto bezwypadkowe, zarejestrowane, gotowe do jazdy.
Samochód do obejrzenia w Zielonej Górze
Podstawowe informacje:
- Data produkcji: 08.08.2000
- Sprowadzony z Austrii w 2018 roku (jestem pierwszym właścicielem w Polsce)
- Silnik: 1.9 TDI ATJ – fabryczne 115 KM i 310 Nm
- Napęd na 4 koła: Quattro
- Przebieg: 302 900 km (te silniki bez problemu osiągają 500-600 tys. km)
- Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa (większy komfort jazdy i niższe spalanie)
- Climatronic z kontrolą recyrkulacji sterowaną czujnikiem jakości powietrza
- 4 poduszki powietrzne
- System audio z 8 głośnikami
- Czujniki parkowania z tyłu
- Gniazdo 12V w bagażniku
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- Wyposażony w urządzenie do załadunku długich przedmiotów (z workiem na narty)
- Samochód wyposażony w hak holowniczy (zamontowany w Austrii)
- Specjalne fabryczne zimowe wyposażenie na Austrię:
- podgrzewane lusterka
- ogrzewany cylinderek zamka lewych drzwi
- ogrzewane dysze spryskiwaczy
- wzmocnione zderzaki
Serwis i stan techniczny:
W samochodzie wymieniono:
- rozrząd z rolkami i pompą wody (oryginalne części z ASO)
- zawór turbiny N75 (oryginalna część z ASO)
- wszystkie przewody podciśnienia (silikonowe)
- kompletne zawieszenie przednie (LEMFÖRDER)
- amortyzatory i sprężyny przednie (Bilstein, SACHS)
- wszystkie żarówki w samochodzie wymieniono na żarówki typu Ultra Life
- płyn hamulcowy (Ate Sl6)
- przewody hamulcowe z przodu (oryginalne części z ASO)
- tarcze i klocki z przodu (Hella Pagid)
- olej wspomagania i płyn chłodniczy (oryginały z ASO)
- filtry oleju, paliwa (oryginały z ASO)
- filtr kabinowy i powietrza
- co roku na wiosnę wymieniany był olej i wszystkie filtry
Wady:
- po deszczu na jakiś czas przestają działać czujniki parkowania (jak wyschną jest OK)
- nie działa tylne światło przeciwmgielne
- w przyszłym sezonie trzeba wymienić tylne tarcze i klocki hamulcowe
- oznaki korozji na końcach drzwi