Wyjątkowo dobrze utrzymane i doinwestowane AUDI A6 Combi z silnikiem 2.7TDI 180KM
Auto zarejestrowane w PL od 2019r. Wcześniej zarejestrowany był w Niemczech. Następnie przerejestrowany do Polski, bo tak było wygodniej i korzystniej dla mnie. Niemniej, cały czas niezmiennie służyło do pokonywania cyklicznie trasy Niemcy-Polska i z powrotem. A6 MUSIAŁ BYĆ sprawny, bez dyskusji. Pracował ciężko jak ja więc obaj wiemy, co to znaczy być stale gotowym na wyzwania.
A tak na poważnie, po prostu CAŁY czas w pełnej sprawności, na prawdę nie było mowy, by niespodziewanie zawiódł w pół drogi.
Przebieg na MILION procent prawdziwy. W zdecydowanej większości autostradowy.
I teraz istota sprawy: samochód utrzymany w stanie pełnej sprawności. Nie szczędzono na solidności i systematycznych serwisach, gdzie pozorna oszczędność kosztowałaby nas dużo więcej, gdyby auto nie dowiozło na czas.
Użytkowany przez osobę niepalącą, czysty, żadnych zadrapań czy uszkodzeń tapicerki.
Karoseria to stan b. dobry. Drobne zadrapanka ( przedni zderzak, tylny zderzak, tylny prawy błotnik) - to w zasadzie tyle. Oczywiście tematy powierzchowne i bez znaczenia strategicznego z punktu widzenia korozji. Jej na nim po prostu NIE MA, czego dowodem niech będzie ponad 200 zdjęć każdego newralgicznego zakamarka auta. Zdjęcia są na moim dysku GOOGLE a link do dysku jest poniżej:
https://drive.google.com/drive/folders/1e4J5f3v-rAFh0Aj5NqFhNjgxT2P3gklH?usp=sharing
do tego fajna prezentacja video tutaj:
https://youtu.be/ceBplEQQIHs
ŻADNYCH, powtarzam, ŻADNYCH śladów korozji, zarówno nadwozia jak i podwozia ( konserwowanego z resztą systematycznie)
Mechanicznie utrzymane w ciągłej sprawności i to w sposób odmienny, niż typowe wiązanie na druty - zawsze w profesjonalnym serwisie w PL lub w DE ( zależnie od sytuacji)
Co do mechaniki, stan absolutnie doskonały, nie wymagający najmniejszego wkładu, poza wymianą oleju, która powinna nastąpić za około 4-5tys km
W odstępie około 10-15 tys km wstecz, w aucie wykonano regenerację turbiny, ponadto wymiana WSZYSTKICH WTRYSKÓW NA NOWE !!!! i oryginalne!!!, przy okazji wymiana ( specjalnym sposobem dynamicznym) oleju w skrzyni biegów, nowe sprzęgło, wymiana rozrządu, regeneracja hamulców ( zaciski hamulcowe + nowe tarcze i klocki marki ATE). Naturalnie na bieżąco wszelkie naprawy zawieszenia ( końcówki, wahacze), tutaj jest kompletna cisza, żadnych luzów, nic z tych rzeczy
wyposażenie w skrócie:
- pakiet S-Line z czarną podsufitką
- Quattro
- Automat
- ABS
- EBD
- kontrola trakcji
- podgrzewane siedzenia
- fotele ustawiane elektr
- skóra
- ładne felgi ALU Black
- nawigacja, DVD
- klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
- elektryczna klapa bagażnika z dociągiem
- 4 szyby elektryczne
- podgrzewane lusterka boczne fotochromatyczne
- tempomat. itd...
Zapraszam.
Kredyt, pożyczka, zastaw
Szukaj na otomoto.pl
niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
Sprzedający dopuszcza ewentualne błędny powstałe przy edycji niniejszego ogłoszenia