ODDAM W DOBRE RĘCE DLA PASJONATA pod model zabytkowy. Moją Audi A6 C4 z manualną 5 biegową skrzynią biegów. Silnik legendarny 2.5 tdi 116 koni rok 1996, kolor grafit metalik. Ostatni model porządnych bez awaryjnych diesli , przy właściwym dbaniu robiącym do 1 milion km !!. Przebieg zaledwie 411640 km więc dopiero porządnie dotarty silnik i przed nim 600 000km. SILNIK DZWON bez udziwnień filtrów AdBlue, DPF, FAP, bez wycieków, suchy, nie myty. Spalanie 6litrów w trasie przy tej masie pojazdu i pojemności silnika. Dynamiczny przy wyprzedzaniu, jedzie nie kula się. Bardzo wygodne auto dla 5 osób komfortowo w długie trasy. Fest bagażnik. Nigdy mnie nie zawiodło. Zawsze będzie do czego kręcić części bo wiadomo ocynk od podwozia po dach. Założone chlapacze może wieś ale zdrowe nadkola! Ładne felgi i opony zimowe jeszcze na 2026r. Świeży olej silnik i filtry wymiana za 15tys km. Rozrząd i olej w skrzyni biegów wymiana za 21 549km lub 2028r. Wymienione początek 2023r ,40tys km temu. Płyn hamulce, chłodnica, wspomaganie co 2lata do wymiany 2026r. Samochód nie wymaga inwestycji zadbany mechanicznie i w środku, nigdy nie palone. Kilka mało widocznych odprysków na lakierze z racji wieku, nie rzucających się w oczy. Ślad na dachu od anteny pierwszego własciciela dziadka w Polsce. Na taxi nie jeździł, bez obaw użytkował na co dzień. W Niemczech 1 właściciel. W Polsce wiele lat starszy pan który sprowadził A6, następnie mój kolega który wymieniał wszystko co się zużyło na nowe części i ja go odkupiłem i wymieniłem resztę co się zużywało! Można sprawdzić w sieci właścicieli od 1996. Odkupiłem z zerwaną 1 poduszką silnika. Wymieniłem wszystkie poduszki silnika i skrzyni biegów na nowe. Kupiłem też używane poduszki pod silnik okazyjnie na przyszłość. Nowy zbiorniczek na płyn chłodnicy. Hanulców i wspomagania zbiorniczki wymienione na warsztacie. Nowe klocki. Widziałem wszystkie faktury w ciemno nie kupiłem. Licznik sprawny DZIAŁAJĄ WSZYSTKIE ZEGARY. Szyberdach działa, podsufitka nie opada. Teraz to 3 auto w domu. Wcześniej użytkowałem na codzień. Zmieniła się koncepcja i kupiłem auto na 7 osób Volvo XC90 2005. Na nowe auta nie mam zamiaru patrzeć. MOJA A6C4 to bardzo dobry egzemplarz, tani w eksploatacji części w porównaniu do nowych obecnych aut. Nie zawodny, Porządne grube blachy, ciężkie drzwi. Ten samochód będzie jeździł jeszcze bardzo dużo lat nawet w użytkowaniu codziennym. Myślałem o skrzyni 6 biegów i 140koniach jak mają większość kombi lub nawet 180koni bo to te same silniki. Ale zostałem przy oryginale, bo nie potrzebna ani większa moc ani 6 bieg w trasie. Audi A6 C4 to samochód klasy wyższej (wikipedia) w 1996r nawet nie wszystkich Niemców było na niego stać. Nie handluje autami, ale szukając tego auta w Niemczech ceny obecnie 40 tyś w górę za zadbane egzemplarze tak jak za mercedesy 123 puchatki. Teraz ze względu na nowe głano obecnie produkowane WARTOŚĆ TEGO AUTA JUŻ BĘDZIE TYLKO ROSNĄĆ. Na tym polega fenomen A6C4 - 2.5 tdi , A8 i S8 beznzyna 2.6 naj silnik ( nie 4.2 czy 2.8) , A4B5 1.9 tdi z tamtych lat ( mam A4b5 97r ) czy VW T4 Multiwan do 2002 dla znawców tematu. Mam elektryczne szyby przednie i szyber. Klima świeża, fest radio i głośniki, założyłem hak. Jasne pokrowce, fotele całe pod nimi nie wypierdziane, przednie grzane. Nowy sygnał. Regulowana kolumna kierownicy dół, góra , przód, tył. Fest światła przednie regulowane. Białogard zachodniopomorskie tel nie odbiorę oddzwonię..CENA jedynie 34200zł.