Dzień dobry!
Zachęcam do zapoznania się z całą treścią ogłoszenia (wiem, trochę długie ale uczciwe i warto!). Użytkowników portalu OLX zachęcam do obejrzenia aukcji w portalu otomoto - znajduje się tam więcej zdjęć (zdjęcia robione w ponury dzień, w słoneczny wygląda zjawiskowo! Komora silnika celowo nie myta, żeby nie upiększać rzeczywistości i nie tuszować usterek). Proszę nie kupować raportów przed przeczytaniem!
Oferuję Państwu na sprzedaż, którego fanom motoryzacji przedstawiać nie trzeba: Audi S6 C5 4.2 V8 340KM! Oczywiście QUATROOOOO (jeszcze to prawdziwe, jedyne słuszne na torsenach - nie jakieś śmieszne HALDEXY)+ Instalacja LPG (bardzo schludnie zamontowana!) z automatyczną skrzynią biegów 5HP24 (po regeneracji) Samochód pochodzi z 2000 roku i zakupiony był w Szwajcarii. Samochód jak na swój wiek i przebieg (nie oszukiwany w 100% oryginalny) jest w bardzo dobrym stanie, gotowy do podróży! W lutym pokonał trasę Katowice – Ustka bez najmniejszego kłopotu! Służył nam parę lat głównie na wyjazdy wakacyjne i weekendowe! Auto nie męczone po mieście (nie jest to jego ulubione środowisko).
W utrzymanie samochodu włożyłem mnóstwo czasu, pieniędzy serca i pasji! Pod względem mechanicznym starałem się zachować Audi w jak najbardziej fabrycznym stanie zgodnym z VIN (żadnych swapów skrzyń, tanich części, tanich olejów itp.) Wszystko zgodnie ze sztuką. Jest cała książeczka napraw i serwisów prowadzona na bieżąco, nie będę jej teraz przepisywał, bo trochę tego jest:)
Z modyfikacji: Atrapa grilla plus wszystkie kratki przedniego zderzaka zrobione profesjonalnie w plaster miodu (na wzór RS), zderzak tył z wersji RS oraz wydech od katalizatorów również z wersji RS (super brzmi).
Jest to jeden z kilku moich samochodów i ostatnio więcej stał, jak jeździł z braku czasu z bólem serca podjąłem decyzję, że musimy się rozstać, żeby mógł cieszyć swoim bulgotem kolejnego fana prawdziwej motoryzacji!
Oferta jest inna niż wszystkie, ponieważ nie mam nic do ukrycia i szczerze opowiem zainteresowanej osobie wszystko, co wiem o tym samochodzie, o jego wadach i zaletach, bo każde auto ma jakieś wady, a kto mówi inaczej- kłamie.
Dość gadania czas na konkrety:
WYPOSAŻENIE:
- moduł Bluetooth
- TV
- telefon (brakuje Nokii 6310i)
- webasto (nigdy nie użyłem, także nie wiem, czy działa)
- reflektory Bi-LEDowe (jakość jazdy w nocy bez porównania!)
Regeneracja i modyfikacja Reflektorów zrobiona profesjonalnie w firmie Auto Gamma (4tyś zł)
- GPS
- jeden klucz, kody, komplet papierów
I oczywiście wiele wiele innych!
Zalety:
środek zachowany we wzorowym stanie, żaden przycisk nie jest wytarty, czy zepsuty, wszystko działa jak należy! Samochód jest umyty i wysprzątany.
Samochód w tej chwili jest oczywiście na oponach zimowych, to jest ich 2 sezon.
Dla zdecydowanej osoby dorzucę komplet opon letnich po jednym sezonie – jak nowe!
Zrobiona pełna geometria zawieszenia po regeneracji przekładni oraz po wymianie przedniego zawieszenia + tuleje poliuretanowe (z Olkusza, czerwone na całym aucie)
Auto się prowadzi pewnie, bez żadnych luzów, na śniegu robi piorunujące wrażenie swoją przyczepnością i pewnością prowadzenia.
Silnik: silnik pracuje bardzo ładnie – ma moc, nie zamula nie świeci żaden check engine. Olej wymieniany co 10tys km – świece, filtry i cała obsługa na bieżąco.
Przy wymianie świec przed serwisem instalacji gazowej wymienione cewki na czerwone BERU z TFSI.
Nowe chłodnice wody i klimatyzacji
Wymieniony olej w skrzyni na oryginalny ZF! Zgodnie z procedurą wymiany - SKRZYNIA OCZYWIŚCIE JUZ PO REGENERACJI.
Wydech z wersji RS pobudza serce do szybszego bicia!
I można by tak bez końca wymieniać!
Wady:
Największa wada– (tutaj smutna muzyka w tle) przydało by się pomalować dach… - bolączka tego modelu – ruda zaczyna atakować wzdłuż rynienek – okazja do negocjacji ceny!
Do wymiany powoli rozrząd (na pasku z przodu silnika) i przy okazji napinacz strona pasażera - bo już go słychać powoli.
Podczas ostatniej podróży zapaliła się kontrolka zużycia klocków, więc pewnie będzie trzeba niedługo zmienić – szykowałem się do swapu hamulców na większe, ponieważ fabryczne jak dobrze wiadomo to jest jakiś żart (znany temat- są gotowe rozwiązania na forach)
Łączniki poziomowania świateł do wymiany – działają, ale jest to zrobione tymczasowo (wiadomo, tymczasowe rozwiązania zostają na długo)
HISTORIA NAPRAW BLACHARSKO LAKIERNICZYCH:
Z tego, co wiem na pewno (bo nie jestem właścicielem od nowości niestety):
Maska i zderzak przedni malowane jakiś rok temu - zmasakrowane od kamieni i odprysków - zderzak był wręcz matowy.
Poprzedni właściciel lata temu malował dach z powodu opisanego wcześniej.
Było jakieś otarcie parkingowe zderzaka z tyłu oraz delikatnie błotnika (przed wymianą na zderzak RS!) - dla osoby zainteresowanej prześlę raport CarVertical Udostępniam raport z cepiku. Oferta ma być jasna i uczciwa dla każdego!
Oczywiście posiadam miernik lakieru i możemy razem przeprowadzić pomiary.
Zapraszam do kontaktu, jak coś pominąłem- odpowiem na wszelkie pytania!
Zachęcam do zakupu-jestem otwarty na negocjacje, samochód w fajnym stanie i na pewno posłuży jeszcze lata, dając frajdę. Jak zawita do nas prawdziwy fan motoryzacji i mi obieca, że będzie dbał, pole do negocjacji może być większe!