Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 1
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 2
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 3
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 4
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 5
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 6
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 7
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 8
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 9
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 10
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 11
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 12
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 13
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 14
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 15
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 16
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 17
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 18
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 19
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 20
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 21
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 22
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 23
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 24
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 25
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 26
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 27
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 28
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 29
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 30
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 31
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 32
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 33
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 34
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 35
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 36
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 37
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 38
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 39

1 / 40

Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 1
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 2
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 3
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 4
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 5
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 6
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 7
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 8
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 9
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 10
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 11
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 12
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 13
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 14
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 15
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 16
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 17
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 18
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 19
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 20
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 21
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 22
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 23
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 24
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 25
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 26
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 27
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 28
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 29
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 30
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 31
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 32
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 33
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 34
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 35
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 36
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 37
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 38
Audi S6 Avant 4.2 Quattro Tiptronic - 39

Najważniejsze

Przebieg

395 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

4 172 cm3

Moc

340 KM

Opis

Dzień dobry!

Zachęcam do zapoznania się z całą treścią ogłoszenia (wiem, trochę długie ale uczciwe i warto!). Użytkowników portalu OLX zachęcam do obejrzenia aukcji w portalu otomoto - znajduje się tam więcej zdjęć (zdjęcia robione w ponury dzień, w słoneczny wygląda zjawiskowo! Komora silnika celowo nie myta, żeby nie upiększać rzeczywistości i nie tuszować usterek). Proszę nie kupować raportów przed przeczytaniem!

Oferuję Państwu na sprzedaż, którego fanom motoryzacji przedstawiać nie trzeba: Audi S6 C5 4.2 V8 340KM! Oczywiście QUATROOOOO (jeszcze to prawdziwe, jedyne słuszne na torsenach - nie jakieś śmieszne HALDEXY)+ Instalacja LPG (bardzo schludnie zamontowana!) z automatyczną skrzynią biegów 5HP24 (po regeneracji) Samochód pochodzi z 2000 roku i zakupiony był w Szwajcarii. Samochód jak na swój wiek i przebieg (nie oszukiwany w 100% oryginalny) jest w bardzo dobrym stanie, gotowy do podróży! W lutym pokonał trasę Katowice – Ustka bez najmniejszego kłopotu! Służył nam parę lat głównie na wyjazdy wakacyjne i weekendowe! Auto nie męczone po mieście (nie jest to jego ulubione środowisko).

W utrzymanie samochodu włożyłem mnóstwo czasu, pieniędzy serca i pasji! Pod względem mechanicznym starałem się zachować Audi w jak najbardziej fabrycznym stanie zgodnym z VIN (żadnych swapów skrzyń, tanich części, tanich olejów itp.) Wszystko zgodnie ze sztuką. Jest cała książeczka napraw i serwisów prowadzona na bieżąco, nie będę jej teraz przepisywał, bo trochę tego jest:)

Z modyfikacji: Atrapa grilla plus wszystkie kratki przedniego zderzaka zrobione profesjonalnie w plaster miodu (na wzór RS), zderzak tył z wersji RS oraz wydech od katalizatorów również z wersji RS (super brzmi).

Jest to jeden z kilku moich samochodów i ostatnio więcej stał, jak jeździł z braku czasu z bólem serca podjąłem decyzję, że musimy się rozstać, żeby mógł cieszyć swoim bulgotem kolejnego fana prawdziwej motoryzacji!

Oferta jest inna niż wszystkie, ponieważ nie mam nic do ukrycia i szczerze opowiem zainteresowanej osobie wszystko, co wiem o tym samochodzie, o jego wadach i zaletach, bo każde auto ma jakieś wady, a kto mówi inaczej- kłamie.

Dość gadania czas na konkrety:

WYPOSAŻENIE:

- moduł Bluetooth

- TV

- telefon (brakuje Nokii 6310i)

- webasto (nigdy nie użyłem, także nie wiem, czy działa)

- reflektory Bi-LEDowe (jakość jazdy w nocy bez porównania!)

Regeneracja i modyfikacja Reflektorów zrobiona profesjonalnie w firmie Auto Gamma (4tyś zł)

- GPS

- jeden klucz, kody, komplet papierów

I oczywiście wiele wiele innych!

Zalety:

środek zachowany we wzorowym stanie, żaden przycisk nie jest wytarty, czy zepsuty, wszystko działa jak należy! Samochód jest umyty i wysprzątany.

Samochód w tej chwili jest oczywiście na oponach zimowych, to jest ich 2 sezon.

Dla zdecydowanej osoby dorzucę komplet opon letnich po jednym sezonie – jak nowe!

Zrobiona pełna geometria zawieszenia po regeneracji przekładni oraz po wymianie przedniego zawieszenia + tuleje poliuretanowe (z Olkusza, czerwone na całym aucie)

Auto się prowadzi pewnie, bez żadnych luzów, na śniegu robi piorunujące wrażenie swoją przyczepnością i pewnością prowadzenia.

Silnik: silnik pracuje bardzo ładnie – ma moc, nie zamula nie świeci żaden check engine. Olej wymieniany co 10tys km – świece, filtry i cała obsługa na bieżąco.

Przy wymianie świec przed serwisem instalacji gazowej wymienione cewki na czerwone BERU z TFSI.

Nowe chłodnice wody i klimatyzacji

Wymieniony olej w skrzyni na oryginalny ZF! Zgodnie z procedurą wymiany - SKRZYNIA OCZYWIŚCIE JUZ PO REGENERACJI.

Wydech z wersji RS pobudza serce do szybszego bicia!

I można by tak bez końca wymieniać!

Wady:

Największa wada– (tutaj smutna muzyka w tle) przydało by się pomalować dach… - bolączka tego modelu – ruda zaczyna atakować wzdłuż rynienek – okazja do negocjacji ceny!

Do wymiany powoli rozrząd (na pasku z przodu silnika) i przy okazji napinacz strona pasażera - bo już go słychać powoli.

Podczas ostatniej podróży zapaliła się kontrolka zużycia klocków, więc pewnie będzie trzeba niedługo zmienić – szykowałem się do swapu hamulców na większe, ponieważ fabryczne jak dobrze wiadomo to jest jakiś żart (znany temat- są gotowe rozwiązania na forach)

Łączniki poziomowania świateł do wymiany – działają, ale jest to zrobione tymczasowo (wiadomo, tymczasowe rozwiązania zostają na długo)

HISTORIA NAPRAW BLACHARSKO LAKIERNICZYCH:

Z tego, co wiem na pewno (bo nie jestem właścicielem od nowości niestety):

Maska i zderzak przedni malowane jakiś rok temu - zmasakrowane od kamieni i odprysków - zderzak był wręcz matowy.

Poprzedni właściciel lata temu malował dach z powodu opisanego wcześniej.

Było jakieś otarcie parkingowe zderzaka z tyłu oraz delikatnie błotnika (przed wymianą na zderzak RS!) - dla osoby zainteresowanej prześlę raport CarVertical Udostępniam raport z cepiku. Oferta ma być jasna i uczciwa dla każdego!

Oczywiście posiadam miernik lakieru i możemy razem przeprowadzić pomiary.

Zapraszam do kontaktu, jak coś pominąłem- odpowiem na wszelkie pytania!

Zachęcam do zakupu-jestem otwarty na negocjacje, samochód w fajnym stanie i na pewno posłuży jeszcze lata, dając frajdę. Jak zawita do nas prawdziwy fan motoryzacji i mi obieca, że będzie dbał, pole do negocjacji może być większe!

 

29 marca 2025 22:42

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

S6

Wersja

Avant 4.2 Quattro Tiptronic

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2000

Generacja

C5 (1997-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store