Aktualizacja: Dziś miałem chwilkę i zaszedłem do M3 podładować aku i sprawdzić przebieg. Aktualny na dzień dzisiejszy 152 000.
Sprzedam BMW M3 e46 rok produkcji kwiecień 2002.
Samochód w moim posiadaniu 11 lat. Przyprowadzony z UK w 2013 roku. Nr rejestracyjny UK M3FWL. Samochód przełożony w Polsce. Nic nigdy się z nim nie działo. BMW zostało już przygotowane na konwersję pod manual.
Samochód cały ten okres był garażowany i jeżdżony tylko w ciepłe dni. Dach miękki w dobrym stanie. M3 nie użytkowane zimą. Jak na swój wiek jest w dobrej kondycji.
Samochód podczas przekładki miał wymieniony układ hamulcowy łącznie z przewodami kupionymi w serwisie ASO. Reflektory przednie były rozebrane i wymieniono w nich soczewki na nowe Europejskie.
Tarcze z przodu są w dobrym stanie, nie biją. Klocki przód HAWK racing praktycznie jeszcze zero zużycia. Tylne 70%. Dolot sportowy K&N kupiony przeze mnie. Jakiś czas temu wymienione wszystkie świece oraz jedna fajkocewka. Tylny tłumik ma nowe obejmy ze stali kwasoodpornej.
Jeżdżony na 10W60 liqui moly. Wymieniany co 6tyś km.
Dokładka przednia Carbon Schmidman. Tylny dyfuzor karbonowy AC Shnitzer. Śroodek jest w dobrym stanie. Stare fotele mam ale nie są częścią oferty.
Rozpórka przednia oryginalna, koła 20 cali były 3 lata temu odnawiane.
BMW ma założony gwint AP racing, który może zrobił z 5-6tyś km. M3 jest sztywne a amortyzatory są w bardzo dobrym stanie.
Tylni wózek nie był naprawiany. Nie jest powyrywany. Nie ma też korozji.
Dyfer nie wyje.
Do samochodu dorzucam hardtop, wiatrołap oraz dwie półosie tylne, stare sprężyny i chyba też nadal mam stare amortyzatory.
Samochód wyposażony w skrzynię SMG II, która pracuje dobrze. Regulacja zwolnienia sprzęgła działa prawidłowo.
Silnik chodzi równo i cicho. Nie dymi. Przy normalnej jeździe nie bierze oleju.
Jest nowa pompa ala walbro 255. Chodzi bardzo dobrze.
Auto było robione zawsze bez oszczędzania. Długo szukałem tego koloru. Dwa razy podczas posiadania M3 była nałożona powłoka ceramiczna.
Minusy
Jest bardzo małe wgniecenie na przedniej masce i zadrapany zderzak przedni. Pozostała część lakieru bardzo dobra.
Słychać chyba lewą półoś. Auto wymaga ogólnego serwisu póki dobrze chodzi.
Ja dlatego przez kilka ostatnich lat zrobiłem nim zaledwie kilkaset km, co można sprawdzić w Cepiku... Cena do negocjacji.