Zaawansowane auto do motosportu.
W obecnej specyfikacji zapewnia mnóstwo frajdy przy wysokiej bezawaryjności.
Samochód rozebrany, wyczyszczony, przeserwisowany, odbudowane body oraz nowa okleina w poprzednim sezonie. Od tego czasu auto wzięło udział tylko w jednej imprezie. Czeka w garażu na nowego właściciela.
Kilka słów o specyfikacji:
-silnik S54 - M3E46 393KM, 3200mm
- układ dolotowy na filtrze stożkowym odseparowany od komory silnika
- sterowanie komputerem standalone ECUmaster Black
- lekkie koło zamachowe 5,2kg
- tarcza sprzęgła kevlar
-docisk Sachs performance
- skrzynia biegów Samsonas, 6 biegów, sekwencja
- most BMW e46, szpera 3,94
- zawieszenie KW V3 E46 + twardsze sprężyny przód
- tuleje poliuretanowe do wózka
- tuleje poliuretanowe progowe wzmocnione
- komplet uniboli wahaczy poprzecznych
- wahacze dolne poprzeczne tylne z możliwością regulacji
- wahacze customowe przednie
- cambery przód
- szybka maglownica M3 CSL
- tarcze BMW M3 345mm/325mm
- zaciski WIlwood 120-11136
- klocki Mintex F4
-ręczny na dwóch pompach
- ABS M3 sport + launch control
- elektryka na komputerze PMU ECU Master + wyświetlacz ADU ECUM + klawiatura dwunastoprzyciskowa
- deska karbon
- fotele Bimarco Grip + 6 punktowe pasy OMP
- kierownica OMP
- kuwety + boczki karbon
- lekkie i mocne mocowania foteli
- system gaśniczy
- lekka nagrzewnica
- pompa ABS przeniesiona do wnętrza
- centralka Stilo
- antena dachowa GPS
- nadwozie E46 sedan, poszerzenia GTR
- laminaty pokrywa silnika, zderzaki, drzwi tył
- karbonowy dach + klapa bagażnika karbon
- drzwi przód wypełnione pianką ARPRO FIA, pianka w przestrzeni między fotelami a słupkami B
- tylne skrzydło regulowane, MIKINKA
- wydech na 3 tłumikach przelotowych
- klatka rozbudowana IRECO MOTORSPORT, certyfikat FIA
Oczywiście dodatkowo mnóstwo innych pozycji jak przy każdym tak zaawansowanym projekcie.
Dla kupującego do samochodu oddam wszystkie dodatkowe komplety felg, opony, zapasowe części nadwozia oraz mechaniczne (m.in komponenty sekwencyjnej skrzyni)
Polecam.