BMW Seria 3 320i - 2
BMW Seria 3 320i - 3
BMW Seria 3 320i - 4
BMW Seria 3 320i - 5
BMW Seria 3 320i - 6
BMW Seria 3 320i - 7
BMW Seria 3 320i - 8
BMW Seria 3 320i - 9
BMW Seria 3 320i - 10
BMW Seria 3 320i - 11
BMW Seria 3 320i - 12
BMW Seria 3 320i - 13
BMW Seria 3 320i - 14
BMW Seria 3 320i - 15
BMW Seria 3 320i - 16
BMW Seria 3 320i - 17
BMW Seria 3 320i - 18
BMW Seria 3 320i - 19
BMW Seria 3 320i - 20
BMW Seria 3 320i - 21
BMW Seria 3 320i - 22
BMW Seria 3 320i - 23
BMW Seria 3 320i - 24
BMW Seria 3 320i - 25
BMW Seria 3 320i - 26
BMW Seria 3 320i - 27
BMW Seria 3 320i - 28
BMW Seria 3 320i - 29

1 / 30

video
BMW Seria 3 320i - 2
BMW Seria 3 320i - 3
BMW Seria 3 320i - 4
BMW Seria 3 320i - 5
BMW Seria 3 320i - 6
BMW Seria 3 320i - 7
BMW Seria 3 320i - 8
BMW Seria 3 320i - 9
BMW Seria 3 320i - 10
BMW Seria 3 320i - 11
BMW Seria 3 320i - 12
BMW Seria 3 320i - 13
BMW Seria 3 320i - 14
BMW Seria 3 320i - 15
BMW Seria 3 320i - 16
BMW Seria 3 320i - 17
BMW Seria 3 320i - 18
BMW Seria 3 320i - 19
BMW Seria 3 320i - 20
BMW Seria 3 320i - 21
BMW Seria 3 320i - 22
BMW Seria 3 320i - 23
BMW Seria 3 320i - 24
BMW Seria 3 320i - 25
BMW Seria 3 320i - 26
BMW Seria 3 320i - 27
BMW Seria 3 320i - 28
BMW Seria 3 320i - 29

Najważniejsze

Przebieg

277 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 171 cm3

Moc

170 KM

Opis

Cześć,

Rarytas, suchy od spodu E46 polift z katalizatorem. 320i, 2,2l 170KM, manual, 270k przebiegu, 2003r.


Pali ok 8,3l w cyklu mieszanym, krajówki ok 7,3, 140km - 8,3l, w mieście okolice 10-11 może brać, ale nie jeździłem super eko. Nie upalałem bo nie umiem, opony w bardzo ładnym stanie bieżnikowo.


Badanie techniczne do Stycznia 2026

OC podzielone na dwie raty, pierwsza spłacona do lipca 2025


Pojazd od czasu sprowadzenia (Styczeń 2020) serwisowany w 'Fan Auto' specjalistyczny serwis BMW (mam rachunki z wszystkich serwisów poza jednym - gdzie wymieniany był olej i świece w innym serwisie), dzięki czemu jest w zadbanym stanie mechanicznym. Jedyny aktualny problem: usterka elektryczna.


Samochód potrafi rozładować akumulator do zera w ciągu niecałej doby, nie jest to więc zwykły problem z poborem prądu, ale jakieś zwarcie które się pojawia nie wiadomo kiedy (może przy wilgoci?) Problem jest jak duch, przez miesiąc-trzy wszystko jest OK, robisz trasę, schodzisz do garażu następnego dnia, akumulator wyzerowany. Trzeba startować z kabli. Robiłem kilka wycieczek do serwisów czy elektryków, nie udało się da się znaleźć co to jest, bo gdy tylko wjeżdża do serwisu, problem ustaje i można znowu cieszyć się przez miesiąc bezproblemową jazdą. Jako przyczyna zostały wyeliminowane: moduł komfortu, wentylatory chłodnicy, rezystor dmuchawy (tzw. jeż). Najprostsze rozwiązanie to odpinanie akumulatora, i wożenie powerbanka od którego można uruchomić auto, ale mi się nie chce w to bawić - stąd wystawiam na sprzedaż.


Wyposażenie:

- Grzane siedzenia przednie

- Lusterka ustawiane elektrycznie

- Szyberdach

- Tempomat

- Interfejs bluetooth podpięty do radia pod zmieniarkę płyt- można słuchać audio nadawanego z komórki

- Biksenon lampy, dobrze świecą,

- Klima dobrze chłodzi

- Dorzucam: opony letnie, dystanse do kół, poprzedni schowek tunelu środkowego, ekranik Android Auto/Apple Car play zamontowany na desce,


Znane problemy:

- Elektryka - gdzieś zwarcie okazjonalnie zeruje akumulator. Aktualnie kupiony jest nowy, po wyłączeniu samochodu odpinam go klemą.

- Podpięcie do OBDII wskazuje na błąd sondy lambda. Nie wpływa na jazdę.

- Początki rdzy na przednim lewym i prawym tylnym nadkolu

- Lakier bezbarwny punktowo odchodzi pod listwą szyby od strony pasażera

- Mam jeden kluczyk w którym bateria nie daje rady, więc otwierać auto trzeba przekręcając w drzwiach. Gdzieś w mieszkaniu na 99% mam zawieruszony drugi który działa poprawnie, ale nie mogę go znaleźć, gdy go w końcu zlokalizuję, doślę/dowiozę :) Ale centralny zamek zdalny działa dobrze, obiecuję.


Ostatnie większe serwisy:

- Tarcze przód tył z klockami 15tys km temu

- Świece 20tys km temu

- Wymieniane elementy przedniego zderzaka i obu chłodnic, po kolizji z psem

- Na bieżąco wymieniane uszczelniacze skrzyni, dyfra etc. czy inne gumki jeżeli coś w serwisie znaleźli

- Alternator serwisowany w 2023


Zapraszam do kontaktu, naprawdę fajnie zachowane auto. Gdyby nie ten problem elektryczny który męczy żonę, wciąż bym nim jeździł.

 

28 marca 2025 14:20

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

320i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

E46 (1998-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

12400

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Kamil

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store