Samochód sprowadzony do kraju w 2015 roku
Jest to wersja limitowana SI
Silnik N45B20S 173 KM
Aby silnik stał się możliwie najlżejszy i najbardziej wydajny termicznie, maksymalnie wykorzystano do jego budowy aluminium. Nawet tuleje cylindrowe wykonano z tego materiału, co w kontekście niezawodności jest bardzo istotne. Pokrywa zaworów jest lżejsza od standardowej dzięki wykonaniu jej z kompozytu węglowego, a cała jednostka schudła o 10 kg. O odpowiednie chłodzenie dbają powiększone kanały wodne i układ przygotowany dla jednostek 6-cylindrowych.
Silnik to nie wszystko. BMW 320si różni się od standardowego modelu także układem napędowym. Skrzynia biegów ma inne przełożenia – prędkość maksymalną 225 km/h uzyskuje się na piątym biegu. Przekładnię stosowano także w modelu Z4. W tylnym dyferencjale skrócono przełożenie do 4,1.
Kompletne auto waży 1350 kg (DIN) i rozpędza się do setki w 8,1 s. Moc maksymalna to 173 KM przy 7000 obr./min, a jednostka pracuje do 7300 obr./min. Parametry nie są imponujące, ale różnice pomiędzy si a zwykłą Trójką są duże.
Na bieżąco serwisowany w niezależnym serwisie BMW SAŻYŃSKI
Na dzień dzisiejszy nie wymaga wkładu finansowego
https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/bmw-320si-cywilna-wyscigowka/
Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej ,możliwy kredyt i zamiana