Jestem właścicielem tej pięknej bezwypadkowej BMW 330i od 2020 roku. Kupiłem ją z przebiegiem 94000 po czteroletnim wynajmie długoterminowym. Pierwsze trzy serwisy zostały wykonane zgodnie z komputerem. Od kiedy jest w moim posiadaniu wymieniałem olej co 10 000 - 15 000 kilometrów. Poza wymianą materiałów eksploatacyjnych zrobiłem w tym czasie następujące naprawy:
Wymieniłem sprzęgło przy przebiegu około 100 000 km.
Regeneracja amortyzatorów aktywnych przednich przy około 150 000 km.
Wymieniłem podstawę chłodnicy oleju przy 168 000 km (to typowa usterka tego silnika - ok. 4500 zł – dobrze mieć ją już za sobą). Zawieszenie w aucie pracuje bardzo precyzyjnie i pierwszy luz pojawił się dopiero przy około 190 tys km - wymiana wahacza prawego z przodu koszt około 1200 zł.
Auto prowadzi się super. Po zakupie zrobiłem mapę silnika w renomowanej firmie EMsetup z Grodziska Mazowieckiego. Chip tuning, który podniósł moc do 296 KM jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa. Przy bardzo spokojnej jeździe poza miastem w trasie, jestem w stanie utrzymać spalanie na poziomie 6,5 l/100km. Jeżdżąc na krótkich trasach po małym miasteczku i okolicach mam zużycie między 8 a 8,5 l/100km.
A to niektóre ciekawsze elementy wyposażenia:
- lampy adaptacyjne LED,
- czujniki parkowania,
- sportowe fotele z pompowanymi boczkami i lędźwiami,
- podgrzewane fotele,
- 2 strefowa klimatyzacja,
- streaming muzyki przez bluetooth,
- składana trójdzielna tylna kanapa,
- nawigacja professional z dyskiem i dużym ekranem
- nagłośnienie harman kardon
- hak składany elektrycznie
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- tempomat