BMW E92 335xi manual 360HP wersja europejska
Sprzedam BMW E92 335xi 2010. Jestem drugim właścicielem auta w Polsce (auto w kraju od 2015, ja kupiłem 09.2017). Mam skany ogłoszenia z niemieckich stron, opinie rzeczoznawcy zaraz po sprowadzeniu auta.
Przebieg obecny niewiele ponad 173 tys km – oryginalny, udokumentowany. Większość napraw udokumentowana w serwisie. BMW ostatnio mało jeżdżone (przebiegi ok 3-5 tys km rocznie), przeglądy i wymiana oleju raz w roku.
W moich rękach nie było żadnych modyfikacji. To co poniżej, zostało zrobione za poprzedniego właściciela:
-modyfikacja silnika w firmie EcuProject – moc na hamowni ponad 360koni, 540Nm
- wydajniejszy intercooler Wagner EVO II
- szeroki downpipe
- końcowy wydech MG Motorsport w wersji street (da się normalnie jeździć; słychać jak strzela przy odpuszczaniu gazu)
- wkładka powietrza K&N,
- amortyzatory Blistein B6,
- rozpórka kielichów,
- dystanse kół H&R
+zmiany kosmetyczne typu: zmiana gałki biegów m-performacne (krótsza, lepiej pracuje) + ręczny, przyciemnione szyby, system mulitmedialny ZENEC (sterowanie z kierownicy, nawigacja, obsługę iPod, mp3, itp.)
Standardowe wyposażenie auta:
- m-pakiet zewnętrzny
- m-pakiet wewnętrzny
- fotele el. ustawiane, z pamięcią + podgrzewanie + pompowane boczków
- fotele sportowe, Alcantara
- lotka na klapie oryginalna bmw
- czujnik deszczu
- szyberdach el. szklany
- lusterka fotochromy
- lampy bi-ksenony
- climatronic dwustrefowy
- gniazdo AUX/IN
- tempomat
Uwaga: auto nie brało nigdy udziału w wypadku, ale są widoczne w systemie 3 szkody, wszystko mam na zdjęciach (ostatnia to moja ‘zasługa’):
Kolizja z sarenką – wymieniono: przedni zderzak, lewą lampę, błotnik.
Kosmetyczna obcierka – przedni zderzak do lakierowania
Urwałem przedni zderzak na krawężniku – wymieniłem jedynie zderzak na nowy, oryginalny
Nie mam nic do ukrycia i zgadzam się na kontrolę w serwisie, oczywiście na koszt zainteresowanego.