BMW E46 330CD // M57N // 263KM 510NM // BBS CH-R // Big Brake Brembo // Gwint // Gruby setup
Na sprzedaż moje prywatne BMW 330CD z niezniszczalnym silnikiem M57N (żeliwny blok). Auto bardzo mocno doinwestowane – zarówno mechanicznie, jak i wizualnie. Wszystko działa perfekcyjnie, bez wycieków, automat po remoncie, zawias bez luzów. Przy tym wygląda świeżo i robi robotę na ulicy. Dragy pokazuje 6s 0-100 km/h (na 19”).
Co wyróżnia auto?
• Aktywny wydech z kwasówki (IPE Exhaust, downpipe 3”, środkowy 2.75”)
• Nowe turbo, nowa skrzynia, rewizja silnika (kompletna!)
• BBS CH-R 19” + nowe Kumho PS71
• Big Brake: Brembo 4 tłoki + tarcze 360mm + przewody Goodridge
• Gwintowane zawieszenie na Eibachu + rozpórki STAFFA
• Delikatny soft: 263KM / 510Nm
⸻
Dodatki i smaczki:
• Powłoka ceramiczna na karoserii i felgach
• Reflektory zabezpieczone folią PPF
• Przyciemniane szyby
• Przednia szyba oklejona niebieskim kameleonem
• Fotele M3, sufit, kierownica – wszystko świeżo obszyte
• Carbonowe dodatki: spoiler, dekory CSL, mieszki Alcantara
• Zegary z M3 – czerwono/czarne wskazówki, satynowe ramki
• Radio Android + OBD2 (parametry, błędy, temperatura, doładowanie, itd.)
• Kamera cofania, cupholder, zestaw głośnomówiący spięty z multifunkcją
⸻
Technicznie – zrobione konkrety:
• Remont automatu
• Turbo po regeneracji (TurboExpert, 290kkm)
• Regeneracja wtrysków x6 (3500zł)
• Rewizja silnika (pierścienie, panewki, rozrząd, uszczelniacze, popychacze, sprężyny, kolektor żeliwny itd.)
• Zamiast wiskozy: elektryczny wentylator z 330CI (ECU przemapowane)
• Chłodnica klimatyzacji + sprężarka (Nissens)
• Intercooler, świece NGK, sterownik świec custom
• Nowe rolki, paski, alternator z wolnym kołem (INA)
• Termostaty: główny (MAHLE), skrzyni (OEM)
• Tuleje Strongflex, nowe wahacze i końcówki (Lemforder)
• Stabilizatory i łączniki (Meyle HD, Lemforder)
• Łożysko FAG, łączniki i podpora wału, wszystkie podciśnienia
⸻
Zawieszenie i hamulce:
• Zawieszenie gwintowane (Eibach, kupione nowe 2019r)
• Rozpórki kielichów STAFFA (RAL 1023 przód + tył)
• Tuleje poliuretanowe czerwone (Strongflex)
• Stabilizatory RAL 1023
• Zaciski Brembo 4 tłoki (RAL 1021) + tarcze 360x30mm
• Przewody hamulcowe Goodridge
⸻
Felgi i opony:
• BBS CH-R 19” 8,5J ET32
• Oryginalne dekielki + pierścienie centrujące BBS
• Nowe opony: Kumho PS71 225/35R19
⸻
Silnik:
• M57N (żeliwny blok)
• Soft 263KM / 510Nm
• EGR usunięty programowo i fizycznie + chłodnica EGR out
• Klapki kolektora wywalone
• Wentylator elektryczny z 330CI
• Sprzęgło alternatora INA zamiast sztywnego koła
⸻
Auto nie wymaga żadnych inwestycji. Wsiadać i jechać. Idealna baza pod daily z pazurem lub projekt weekendowy. Tyle kasy co tu poszło, nie da się odzyskać – ale niech trafi do kogoś, kto doceni