Witam! Mam do zaoferowanie swoje oczko w głowie jakim jest BMW E46 COMPACT. Zacznę od tego, że nie jest to gruz i ulep, więc osoba typu dam 20 tyś i zabieram podziękuję!!! Szanujmy siebie i swój czas!
Jestem właścicielem od niecałych trzech lat wsadziłem mnóstwo kasy czasu i serca w to auto jak i poprzedni właściciel od którego odkupiłem compota. Pozdrawiam P.Marcina:)
Bmka użytkowana weekendowo NIGDY NA TORZE! Zalewana tylko paliwem 98. Jeżdżona tylko w okresie letnim. W zime wyjechała może z hali ze dwa razy. hala sucha ogrzewana, przepalana w zime raz na dwa tygodnie. Aktualny przeglad i ubezpieczenie.
Silnik nie grzeje sie, pracuje równo, nie wypada zapłon chodzi idealnie.
Swap zrobiony profesjonalnie bez druciarstwa!
Silnik M54B30 wydmuchał na hamowni 257km i 318Nm
Motor ma najechane około 120tyś-130tyś
Zalany olejem LIQUI MOLY SYNTHOIL RACE TECH GT1 10W60 Wymienianym co sezon, robione w sezonie około 3-4tyś km. Po każdym dłuższym postoju auto odpalone i pozostawione do rozgrzania ,nigdy nie pałowane na zimnym!
Poduszki silnika i skrzyni poli, kolektor ssący m50b25,Dolot Airbox z autorskim wycięciem lampy, (bezpośredni "zimny dolot"), przerobiona listwa paliwowa, ogarnięta odma. Chłodnica wody TDS+ wiatrak spal, dołożona chłodnica oleju, elektryczna pompa wspomagania, nowy akumulator, nowy alternator, dodatkowe zegary temperatury oleju, ciśnienie oleju, prąd.
Komputer po modach:
- usunięcie EWS immobilizer
- przesunięcie odcinki 6800 obrotów
- szybka odcinka jak w M50
- wyłączenie rozgrzewania katalizatorów
- wyłączenie ochrony przed przegrzaniem katalizatora
- mapa awaryjna przepływomierza
- wyłączenie wykrywania przerw w zapłonie silnika i zapobieganie wypadaniu zapłonów
- zmiany temperatury pracy grzałki termostatu oraz szybsze uruchamianie wentylatora
- wyłączenie trybu awaryjnego w przypadku braku sygnału ABS
- wyłączenie opóźnienia zapłonu przy gwałtownym dodaniu gazu tzw. antijerk
- wyłączenie sond lambda
- wyłączenie pompy wtórnego powietrza
- precyzyjniejsza reakcja przepustnicy na pedał gazu
- agresywny popcorn z wydechu przy schodzeniu z obrotów
- płomienie przy odcięciu
-wydech własnej roboty, przelot 2.75cala na końcu pucha kwas, kolektor wydechowy też kwas.
Napęd z 3.0D ,spaw, dyfer 3.38, Zawieszenie nowe gwint MTS gold, tył zjechany na max, z przodu jeszcze jest regulacja. Układ hamulcowy zrobiony na nowych przewodach, tarcze przód nawiercane, nowy płyn, heble tył nowe Ori od 2.0, przód z 330i , hydro wpięte w układ.
-Rozpórka kielichów przód i tył
-Zamontowany Rollbar (klatka)
-Short Shifter ODESA CNC
-Kierownica sportowa RRS + Naba
-Na tyle zamontowany JACK POINT z miejscem na lewarek
-Klimatyzacja w 100% Sprawna
-Nowy łącznik wału napędowego
-Nowe wahacze przód meyle HD
-Stalowe adapter skręt SWAGIER
-Łączniki przód z peugota 508 też meyle HD
-Nowe nadkola przód kupione w ASO
-Przednie lampy, soczewki, przerobione na BILEDY, trzecie światło stop w zderzaku jak w F1;)
-Czarna podsufitka
-Karoseria pół roku temu cała pomalowana oprócz dachu i maski. lakier wymagał odświeżenia, na aucie nie było rdzy nic nie było wycinane i wspawywane. podłoga zdrowa, bez żadnych napraw blacharskich, oczyszczona i zabezpieczona, miejsca na lewarek zdrowe, nic nie pognite, progi zdrowe nie naprawiane, mocowania na wózek tylny, nie naprawiane i nie wyrwane.
Nowe lekkie felgi 17" opony semi slick federal rsr595 z homologacją drogową.
W razie jakichkolwiek pytań kontakt telefoniczny .