Sprzedam BMW 335 IS 2011 r, wersja limitowana ,sprowadzone z USA wyprodukowano wyłącznie na rynek Amerykański i Kanadę - tylko 3396 sztuk w cabrio ! w tym kolorze i konfiguracji , kilkaset z czego obecnie istnieje morze 50 szt :) 335iS to nie 335i ;)
Auto po delikatnej kolizji przód (wymiana klapy i zderzaka ) Nie naruszona przestrzeń silnikowa ,zawieszenie czy też dach , wszystko działa bez zastrzeżeń , popękało parę plastików , które zostały wymienione na oryginały( reszta w fabrycznym oryginalnym stanie) autko „0” korozji spód i przestrzeń około silnikowa wygląda jak by tydzień temu wyjechał z fabryki . Autko pochodzi ze stanu Gorgia (koło Florydy) ciepły rejon USA , gdzie nie ma zimy i nie sypią solą ;)
Zdjęcia z aukcji, portu, importu, naprawy, zainteresowanym prześle zdjęcia na WhatsApp.
Auto naprawione na oryginalnych i NOWYCH częściach BMW !
Wykonany bardzo szczegółowy przegląd wymieniając przy tym :
- olej silnika
- olej skrzyni biegów
- płyn chłodzący
- filtr paliwa
- filtr oleju
- filtry kabinowe
- świece zapłonowe
- pompę płynu chłodzącego
- opony hankook run flat
- tarcze hamulcowe
- klocki hamulcowe
- amortyzatory
- sprężyny przód (przywracając nastawy fabryczne)
- spojler i lotkę z prawdziwego karbonu
Cena 106000 zł
Auto sprowadziłem dla siebie i przygotowałem dla siebie , ale z przyczyn osobistych jestem zmuszony go sprzedać .
Poniżej info z różnicami 335i , a 335is
Auto nie bez powodu nazywane pogromcą M3 (posiada praktycznie identyczne osiągi jak M3 e90 na nastawach fabrycznych )
bez problemu i wielkiego wysiłku można podnieść moc do 500 kM ;)
Zmiany techniczne 335is w porównaniu do wersji 335i :
- pomimo liftingu zamiast silnika N55 zastosowano N54 z dodatkiem litery T – N54T o zwiększonej mocy 326 KM (240KW ) oraz 450/500NM overboost
- skrzynia automat tylko DCT / DKG ta sama co w M3- 2 sprzęgłowa. Nie występowała zwykła skrzynia automatyczna.
- DCT posiada launch control.
- DCT po wciśnięciu przycisku sport i pedału gazu do końca posiada 10 sekundowe doładowanie zwiększające moment do 500NM– funkcja overboost ( zmienia się praca turbin ).
- sportowy układ wydechowy – nie jest to ani standardowy wydech ani wydech performance. Układ ten został zastosowany tylko w wersji is!!!
- 2 dodatkowe chłodnice jak w M3– jedna oleju a druga wody- umieszczone za nadkolami po lewej i prawej stronie. ( do tego ma jeszcze chłodnice oleju skrzyni i wspomagania).
- większy wentylator o mocy 850W jak w M3. ( zamiast 600W)
- zawieszenie M
Zmiany wizualne na zewnątrz w standardzie :
- M pakiet zewnętrzny z większymi wlotami powietrza u dołu bez świateł przeciwmgielnych w celu zwiększenia chłodzenia- na te dodatkowe chłodnice w nadkolach. ( tylko e93 w standardzie miała przeciwmgielne – dodatkowo można jednak było dokupić przeciwmgielne również do e92.
- czarne nerki zderzaka przedniego z chromowanymi żeberkami - te nerki również były stosowane tylko w is, nie są to performance.
- czarne lusterka
- czarne końcówki wydechów
- wykończenie tylnego zderzaka pod kolor auta.(dyfuzor)
- oznaczenia modelu 335is na błotnikach i klapie tylnej – można było zrezygnować.
- dodatkowe oświetlenie LED na zewnątrz ( klamki.)
-czujnik deszczu.
-bixenon skrętny na ledach
- felgi 18” lub 19” style 313.
Zmiany wewnętrzne :
- Listwy wewnętrzne alum. glacier-silber z oznaczeniem 335is – innych nie było i nie dało się zmienić.
- prędkościomierz szary z oznaczeniem 335is
- M sportowe siedzenia elektryczne z pamięcią.
- dodatkowe oświetlenie LED wewnątrz.
- czarna podsufitka antracyt.
- M sportowa kierownica z łopatkami (jeśli DCT )
- M listwy progowe
- sportowe dźwignie sprzęgła/gazu/hamulca - stal nierdzewna.
- M podstawka dla lewej stopy kierowcy .