Na sprzedaż wystawiam moje prywatne BMW F36 428i x-drive Gran Coupe w kolorze Glacier Silver Metalic z oryginalnym pakietem stylistycznym M - Performance.
Cena 79.900 pln dotyczy auta z kpl. kół 19" (srebrno-grafitowe V-spoke) i oponami zimowymi (Vredestein 5mm).
Dopłata do drugiego kpl. kół 20" (srebrno-czarne) z oponami letnimi (Continental 4,5-5mm) + 6.000 pln
BMW jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. W moim posiadaniu od 3,5 roku. Użytkowane jest jako samochód dodatkowy, dla ,,radości z jazdy''.
Czwórka jest bogato wyposażona:
- Active Safety (Asystent pasa ruchu, hamowanie awaryjne przed pojazdem i pieszym oraz kontrola martwej strefy)
- Światła Adaptacyjne
- M pakiet (oryginalny z vin)
- M performance
- Wyświetlacz Head-up
- Kamery 360*
- Kamery side View (do wyjeżdżania z miejsca parkingowego przy braku widoczności bocznej)
- Kamera cofania
- Fotele sportowe skórzane, elektrycznie regulowane z pamięcią
- Grzane fotele przednie
- Grzane fotele tylne
- Grzana kierownica
- Key less
- Bagażnik otwierany/zamykany elektrycznie, sterowany nogą
- Duża nawigacja NBT + dotykowy I-drive
- Głośniki Hi-Fi
- Liczniki 6WA (z wyświetlaczem w dolnej części)
- Szyberdach
- Lusterko z funkcją pilota garażowego
BMW sprowadzone z USA jest po pełnej konwersji na EU (nawigacja z 2024; obsługa w j. pol.; pomarańczowe kierunkowskazy z tyłu; oryginalne przeciwmgłowe światła z tyłu - żadnych problemów na przeglądzie).
Czwórkę kupiłem już po naprawie. Przed zakupem udałem się na przegląd do ASO BMW, gdzie sprawdzili jej stan i poinformowali mnie, że nie mają do samochodu zastrzeżeń. Dodatkowo prosiłem o sprawdzenie, czy poduszki powietrzne są oryginalne, co również zostało potwierdzone.
Pierwszy właściciel po naprawie samochodu wykonał Chip-tuning - STAGE 1 (306 KM) oraz zmodyfikował układ wydechowy (zdalnie sterowany przepustnicą), który zamknięty bardzo przyjemnie i cicho mruczy (brzmi jak oryginalny wydech M-performance) nie zwracając na siebie uwagi, a otwarty jest głośniejszy oraz na trybie sport strzela (również bardzo przyjemnie, NIE jak "golf bez wydechu"). Dodatkowo został założony pełny oryginalny pakiet M-Performance (karbonowy splitter, dyfuzor, spoiler, progi oraz oryginalne naklejki).
Po zakupie czwórki również dokonałem kilku modyfikacji:
oklejenie dachu folią piano black (idealnie łączy ze sobą tafle przedniej i tylnej szyby), nakładki na lusterka, przyciemnienie tylnych szyb, oklejenie przednich i tylnych lamp folią PPF (delikatnie przyciemniającą) oraz wymiana całego oświetlenia ambientowego na dedykowane moduły LED z firmy Wrap&Tune Factory (oświetlenie jest teraz bardziej widoczne, sterowanie kolorem i jasnością jest oryginalne w ustawieniach BMW). Został również wykonany retrofit oryginalnych europejskich lamp adaptacyjnych. Samochód posiada teraz adaptacyjne lampy ksenonowe, które wycinają pojazdy przy włączonych światłach drogowych (jak Laser, czy Matrix LED). BMW oryginalnie stosowało takie lampy przed wprowadzeniem adaptacyjnych reflektorów LED. Działanie lamp widoczne na ostatnich zdjęciach.
BMW było regularnie serwisowane. Olej był wymieniany co +/- 8000 tys km lub rok.
Ostatni duży przegląd wykonany w październiku 2024: wymieniony olej, wszystkie filtry wraz z kabinowym, dodatkowo założony komplet hamulców ATE Ceramic (tarcze + klocki przednie i tylne). W grudniu 2024 wymieniony został akumulator (2 lata gwarancji).
Czwórka była zawsze myta ręcznie aktywną pianą.
Do samochodu posiadam:
- 2 kluczyki (jeden nowszy "żagiel" jak w serii G)
- książkę serwisową
Zachęcam do obejrzenia samochodu. Jedyna w swoim rodzaju, zrobiona "z głową" oraz bardzo zadbana. Prezentuje się świetnie, zachowując przy tym oryginalny wygląd i dźwięk M - performance. W razie pytań zapraszam do kontaktu.