Witam serdecznie. Cena z FV - pełen Vat.
Telefonicznie podam wszelkie szczegóły i rozwieję wszystkie wątpliwości.
Poniżej w dużym skrócie opis auta. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. zakupiony bezpośrednio od pierwszego i jedynego właściciela z Niemiec w 2020 roku. Przez cały czas użytkowania mojego E61 mogę powiedzieć, że poznałem i usunąłem 99% jego usterek :). I wiem, że nie skłamię, jeśli napiszę - drugiego tak doinwestowanego egzemplarza w naszym kraju nie ma.
Sprzedaję bez presji. Jest to moje jedno z czterech aut we firmie, którymi się poruszam. Jednak to jest najczęściej używane. Jazda nim to bajka. Jedyny powód sprzedaży, to zaplanowana przesiadka na M5, oczywiście tylko E60 V10 507KM. I wtedy to już tylko dla przyjemności, a nie do pracy.
Zrobione w trakcie użytkowania (w zasadzie w 2022/23 roku):
- Skrzynia po pełnej regeneracji - 8000,00zł
- Wtryski po pełnej regeneracji - 2700,00zł
- Lampy po pełnej regeneracji (soczewki, fronty, mechanizm i żarówki - BOSCH Laser NightBraker NextGen) - 2000,00zł
- Pełna regeneracja (czyt. kapitalny remont) silnika po uszkodzeniu wtrysku, także turbiny, rozrząd, wszelkie węże, etc. FV na zdjęciu - 23 000,00zł (prace wykonane w firmie, która specjalizuje się w tylko w BMW 3.0, na ten moment wypada wymienić uszczelniacze na zaworach)
- Przekładnia kierownicza 4000,00zł (założona od uszkodzonego F10 535D z przebiegiem 12tkm + wymiana i zbieżność), Na razie nie są założone odboje. Listwa oryginalna od E61 ma ostanie zęby nacięte do połowy. Zamontowana listwa natomiast ma ostatni ząb z obu stron cały i "wchodzi" głębiej. Oczywiście nic nie ociera. Przy Active Steering auto ma fenomenalny skręt. Całość pracuje nadal w pełnym zakresie czujnika kąta skrętu.
- Amortyzatory komplet tył + przód (górne mocowania, łożyska, odboje także) - 2500,00zł
- Felgi to: 17 cali zima (opony nowe tegoroczne)/ 18 cali lato - te zakupione za 2500,00zł.
- Kompresor klimatyzacji, akumulator, rozrusznik, świece żarowe, sterownik świec i mnóstwo innych drobiazgów i bolączek E61, których nie pamiętam, ale można zapytać 5000,00zł z grubsza.
- Modyfikacje na 345 koni mechanicznych - 2000,00zł
- Zrobiony serwis olejowy i filtrowy przy 406tkm - wszystko 1000,00zł
- Tarcze i klocki: przód przy 360tkm oraz tył przy 400tkm - 2500,00zł
- Ekologia - brak.
Wersja Edition. Ciekawie skonfigurowana. Dość bogato. CIC, Fotele, lustra, monitor i oprogramowanie oraz funkcje przeniesione już do F10.
W zasadzie licznik bije na nowo od 350 000km. Zużycie i przebieg auta widać jedynie po fotelach. Noszę się z zamiarem wymiany lub regeneracji siedzisk. Może zdążę. A także lekko wytarty jest już przycisk lock na joysticku. Reszta perfekt!
Żeby nie było - nie działa jedynie ogrzewanie tylnej szyby (mimo zrobionych wiązek) Lakier natomiast wymagał ponownej polerki i nałożenia twardego wosku - przy tej okazji usunięte zostały wszelkie możliwe drobiazgi na karoserii nie wymagające ingerencji typu blacharz/lakiernik (zrobione 08.2024).
Załączam wybrane zdjęcia faktur. Wydruk z badania mocy i momentu.
Auto od fana marki dla fana marki - co widać na jednym ze zdjęć. Jeżdżę tylko BMW od 20 lat. Chętnie podejmę KAŻDĄ rozsądną dyskusję.