Witam serdecznie. Cena z FV - pełen Vat.
W dużym skrócie poniżej. Natomiast z racji doświadczenia na wstępie poproszę - jeśli nie masz zamiaru kupić lub chociaż obejrzeć i nie wiesz co to BMW 535D - proszę nie dzwoń. Z całym szacunkiem dla każdego z Was - stracimy tylko czas. Tym bardziej jeśli przeraża Cię cena lub przebieg. Auto niebawem zacznie posiadać status nieosiągalnego.
Natomiast dla osób, które wiedzą co chcą kupić i mają jakieś pojęcie o E60/E61 - zapraszam do rozmowy. Telefonicznie podam wszelkie szczegóły i rozwieję wszystkie wątpliwości.
Poniżej w dużym skrócie opis auta. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. zakupiony bezpośrednio od pierwszego i jedynego właściciela z Niemiec w 2020 roku.
Sprzedaję bez presji. Jest to moje jedno z czterech aut we firmie, którymi się poruszam. Jednak najczęściej używane. Jedyny powód sprzedaży, to przesiadka na M5, oczywiście E60. Szukam.
Zrobione w trakcie użytkowania (w zasadzie w 2022/23 roku):
- Skrzynia po pełnej regeneracji - 8000,00zł
- Wtryski po pełnej regeneracji - 2700,00zł
- Lampy po pełnej regeneracji (soczewki, fronty, mechanizm i żarówki - BOSCH Laser NightBraker NextGen) - 2000,00zł
- Pełna regeneracja silnika po uszkodzeniu wtrysku (także turbiny, rozrząd, wszelkie węże, etc. FV na zdjęciu)- 23 000,00zł
- Przekładnia kierownicza 4000,00zł (regeneracja + wymiana i zbieżność), Zamontowana lista dłuższa o jeden ząb. Przy Active Steering auto ma fenomenalny skręt.
- Amortyzatory komplet tył + przód (górne mocowania, łożyska, odboje także) - 2500,00zł
- Felgi to 17 cali zima / 18 cali lato (ostatnie zdjęcie pojazdu) - te zakupione za 2500,00zł.
- Kompresor klimatyzacji, akumulator, rozrusznik, świece żarowe, sterownik świec i mnóstwo innych drobiazgów i bolączek E61, których nie pamiętam, ale można zapytać 5000,00zł z grubsza.
- Modyfikacje na 345 koni mechanicznych - 2000,00zł
- Zrobiony serwis olejowy i filtrowy przy 406tkm - wszystko 1000,00zł
- Tarcze i klocki przód + tył przy 350tkm - 2500,00zł
- Ekologia - brak.
Wersja Edition. Ciekawie skonfigurowana. Dość bogato. CIC, Fotele, lustra, monitor i oprogramowanie oraz funkcje przeniesione już do F10.
W zasadzie licznik bije na nowo od 350 000km. Zużycie i przebieg auta widać jedynie po fotelach. Noszę się z zamiarem wymiany lub regeneracji siedzisk. Może zdążę. A także lekko wytarty jest już przycisk lock na joysticku. Reszta perfekt!
Żeby nie było - nie działa jedynie ogrzewanie tylnej szyby (mimo zrobionych wiązek) oraz regulacja podudzia pasażera. Oczywiście - kółko zębate w mechanizmie. Część już zakupiona na dwie strony. Prawdopodobnie zrobię to, jeśli dam do regeneracji fotele (lub zostawię nowemu właścicielowi).. Lakier natomiast wymagał ponownej polerki i nałożenia twardego wosku - przy tej okazji usunięte zostały wszelkie możliwe drobiazgi na karoserii nie wymagające ingerencji typu blacharz/lakiernik.
Auto w lutym wróciło ze mną i rodziną z wyjazdu zimowego do Francji. Tego lata z Włoch. Spisało się jak zawsze - GENIALNIE.
Załączam wybrane zdjęcia faktur. Wydruk z badania mocy i momentu.
Auto od fana marki dla fana marki - co widać na jednym ze zdjęć. Jeżdżę tylko BMW od 20 lat. Chętnie podejmę KAŻDĄ rozsądną dyskusję.