Witam serdecznie. Cena z FV Vat/Marża.
Jeśli szukasz E61 w stanie nienagannym - zapraszam. Warto przeczytać opis, choć jest długi. Niemniej pozwoli mi nie "opowiadać" każdemu tego samego. BARDZO mi zależy, aby Auto trafiło w dobre ręce. Telefonicznie podam także wszelkie szczegóły i rozwieję wszystkie wątpliwości. Proszę naprawdę nie bać się przebiegu i ceny. Po zesumowaniu podanych kwot, cena w ogłoszeniu jest niższa. Auto ma ponad 15 lat, zatem to zaledwie 25tkm rocznie. NIE MA tych aut z przebiegiem 200tkm. A ten egzemplarz jest ze samego końca produkcji, a nie z 2005.
Poniżej w dużym skrócie opis auta. Przez cały czas użytkowania mojego E61 (niemal 5 lat) mogę powiedzieć, że poznałem i usunąłem 99% jego usterek modelowych :). I wiem, że nie skłamię, jeśli napiszę - sądzę, że drugiego tak doinwestowanego egzemplarza 535D w naszym kraju jeszcze nie ma. Auto w lutym wróciło ze mną z kolejnych nart we Francji. Odwiedziło już nie raz Chorwację, Włochy i wspomnianą Francję. Zawsze Perfect!
Sprzedaję od jakiegoś czasu bez presji. Jest to moje jedno z czterech aut we firmie, którymi się poruszam. Jednak to jest nadal najczęściej używane i już najstarsze.... Jazda nim to bajka. Jedyny powód sprzedaży, to zaplanowana jakiś czas temu przesiadka na X5 - już w hybrydzie.
Zrobione w trakcie użytkowania (w zasadzie po kolei od końca 2020 do dziś):
- Skrzynia po pełnej regeneracji - 8000,00zł
- Wtryski po wymianie końcówek i regeneracji - 2700,00zł
- Lampy po pełnej regeneracji (soczewki, fronty, mechanizm i żarówki - BOSCH Laser NightBraker NextGen) - 2000,00zł
- Pełna regeneracja (czyt. kapitalny remont) silnika po właśnie uszkodzeniu wtrysku - niestety blok alu, przepalona ściana między 5 i 6 cylindrem, dalej zrobione także turbiny, rozrząd, wszelkie węże, etc. FV na zdjęciu - 23 000,00zł (prace wykonane w firmie, która specjalizuje się w tylko w BMW 3.0), oczywiście klapek brak :)
- Przekładnia kierownicza 4000,00zł (założona od uszkodzonego F10 535D z przebiegiem 12tkm + wymiana i zbieżność), Na razie nie są założone odboje. Listwa oryginalna od E61 ma ostanie zęby nacięte do połowy. Zamontowana listwa natomiast ma ostatni ząb z obu stron cały i "wchodzi" głębiej. Oczywiście nic nie ociera. Przy Active Steering auto ma fenomenalny skręt. Całość pracuje nadal w pełnym zakresie czujnika kąta skrętu.
- Amortyzatory komplet tył + przód (górne mocowania, łożyska, odboje także) - 2500,00zł
- Felgi to: 17 cali zima (opony nowe tegoroczne)/ 18 cali lato - te zakupione za 2500,00zł.
- Kompresor klimatyzacji, akumulator, rozrusznik, alternator, świece żarowe, sterownik świec, przednie łożyska z piastami, węże hamulcowe (gumowe odcinki) i mnóstwo innych drobiazgów i bolączek E61, których nie pamiętam, ale można zapytać 5000,00zł z grubsza.
- Modyfikacje na 345 koni mechanicznych - 2000,00zł
- Zrobiony serwis olejowy i filtrowy przy 421tkm - wszystko 1000,00zł (przy tej okazji wyjęty kolektor ssący i założone nowe uszczelki, wymieniona podstawa filtra oleju i korek)
- Tarcze i klocki: przód przy 360tkm oraz tył przy 400tkm - 2500,00zł
- Ekologia - brak. DPF i CAT off. Stąd przy odpaleniu na zimnym potrafi puścić białego dymka. To paliwo - nie olej. Serwis robię co 15tkm, wóz spala ledwie 1 litr oleju od wymiany do wymiany.
Wersja Edition. Ciekawie skonfigurowana. Dość bogato. CIC, Fotele, lustra, monitor i oprogramowanie oraz funkcje przeniesione już do F10. Head-up. Softclose klapy tylnej. Tempomat z funkcją hamowania i przyspieszania. Podwójne szyby z filtrami. Asystent świateł drogowych. Bi-Xenon skrętny (adaptacyjny) z doświetlaniem. Fotele komforty. Duzy ekran. Panorama (zrobione odwodnienia). Resztę widać na foto.
W zasadzie licznik bije na nowo od 350 000km. Zużycie i przebieg auta widać jedynie po fotelach. Nosiłem się z zamiarem wymiany lub regeneracji siedzisk, ale już wszelkie prace zostawiam nowemu właścicielowi... A także lekko wytarty jest już przycisk lock na joysticku oraz dywan kierowcy - od pięty :). Reszta perfekt!
Żeby nie było - nie działa jedynie ogrzewanie tylnej szyby (mimo zrobionych wiązek) Lakier natomiast wymagał ponownej polerki i nałożenia twardego wosku - przy tej okazji usunięte zostały wszelkie możliwe drobiazgi na karoserii nie wymagające ingerencji typu blacharz/lakiernik (zrobione 08.2024).
Załączam wybrane zdjęcia faktur. Wydruk z badania mocy i momentu.
Auto od fana marki dla fana marki - co widać na jednym ze zdjęć. Jeżdżę tylko BMW od 20 lat. Chętnie podejmę KAŻDĄ rozsądną dyskusję.