Na sprzedaż zadbane BMW Serii 5 w wersji Touring (E61) z silnikiem 2.0 diesel (177 KM) oraz automatyczną skrzynią biegów. Auto z rocznika 2009 (modelowo 2010), zakupione w Polsce, w marcu 2018 r. Przebieg: 381 000 km.
Wyposażenie:
- Pełne skórzane wnętrze
- Klimatyzacja dwustrefowa
- Fotele półelektryczne
- Kurtyny boczne oraz tylna elektryczna
- Dociąg klapy bagażnika
- Nowy typ wybieraka skrzyni automatycznej (tzw. joystick)
- Duża nawigacja CIC (Znacznie bardziej rozbudowana względem poprzedniej CCC)
- Reflektory Xenon
- Czujniki zmierzchu i deszczu
- Lusterka elektrochromatyczne
Dokładne wyposażenie można rozkodować po VINie na stronie: https://www.mdecoder.com/
Serwis i naprawy:
Po zakupie (2018): przegląd olejowy, wymiana filtrów (oleju, powietrza, kabinowy, paliwa), nowa pompa wody i płyn chłodniczy, kompletny zestaw rolek i napinaczy, nowe tarcze i klocki przód, nowe klocki tył
Lato 2018: wymiana oleju w skrzyni biegów i jej kalibracja
2020: regeneracja maglownicy, nowy płyn, wymiana gum na drążku stabilizatora, geometria
2022: wymieniona poduszka zawieszenia, alternator i akumulator
Styczeń 2023: szkoda parkingowa (zarysowanie zderzaka, prawej lampy i nadkola) – naprawa z OC sprawcy, nowy oryginalny zderzak, nowa oryginalna lampa, przemalowane nadkole (zdjęcia dostępne na życzenie)
2024: nowy kompresor zawieszenia, końcówka drążka stabilizatora, nowe klocki hamulcowe przód
Eksploatacja:
- Olej wymieniany co 10–12 tys. km (Motul 8100 X-clean)
- Klimatyzacja nabijana i odgrzybiana co 2 lata
Blacharka:
- Zero rdzy
- Kilka drobnych rys/przetarć – wszystko widoczne na zdjęciach
Stan techniczny:
Auto w codziennym użytku, sprawne i pewne
Drobne usterki:
- Przednie drzwi pasażera nie otwierają się z pilota
- Pilot działa tylko z bliska (słaby zasięg)
- Kontrolka Check Engine – zacięty nastawnik EGR w pozycji zamkniętej (auto jeździ jak bez EGR, bez wpływu na osiągi)
- Przy mocnym hamowaniu z wyższych prędkości (powyżej 140 km/h) delikatne wibracje na kierownicy
- Zapocenie oleju na przepustnicy
Rozrząd: Nie był wymieniany przeze mnie. Poprzedni właściciel twierdził, że wymieniał, ale nie mam na to dokumentów. Na dzień dzisiejszy, według opinii serwisu rozrząd nie hałasuje, więc nie musi być wymieniany natychmiast, lecz regularnie sprawdzany.
DPF: Nie jestem pewien, czy jest. Obudowa wygląda na spawaną – możliwe, że był regenerowany lub usunięty. Brak problemów z jego działaniem.
Dodatki:
- Pełnowymiarowe koło zapasowe
- Komplet opon letnich (obecnie auto na zimowych)
Dokumenty:
- Przegląd ważny na cały rok
- Ubezpieczenie do połowy lipca
Ostatnie zdjęcia przedstawiają auto po detailingu, który był wykonany ok 2 lata temu. Auto nie było polerowane, tylko profesjonalne wyczyszczenie i zabezpieczenie.
Auto nie było przygotowywane pod sprzedaż
Cena do negocjacji po oględzinach auta
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu