BMW Seria 5 520d Touring - 1
BMW Seria 5 520d Touring - 2
BMW Seria 5 520d Touring - 3
BMW Seria 5 520d Touring - 4
BMW Seria 5 520d Touring - 5
BMW Seria 5 520d Touring - 6
BMW Seria 5 520d Touring - 7
BMW Seria 5 520d Touring - 8
BMW Seria 5 520d Touring - 9
BMW Seria 5 520d Touring - 10
BMW Seria 5 520d Touring - 11
BMW Seria 5 520d Touring - 12
BMW Seria 5 520d Touring - 13
BMW Seria 5 520d Touring - 14
BMW Seria 5 520d Touring - 15
BMW Seria 5 520d Touring - 16

1 / 17

BMW Seria 5 520d Touring - 1
BMW Seria 5 520d Touring - 2
BMW Seria 5 520d Touring - 3
BMW Seria 5 520d Touring - 4
BMW Seria 5 520d Touring - 5
BMW Seria 5 520d Touring - 6
BMW Seria 5 520d Touring - 7
BMW Seria 5 520d Touring - 8
BMW Seria 5 520d Touring - 9
BMW Seria 5 520d Touring - 10
BMW Seria 5 520d Touring - 11
BMW Seria 5 520d Touring - 12
BMW Seria 5 520d Touring - 13
BMW Seria 5 520d Touring - 14
BMW Seria 5 520d Touring - 15
BMW Seria 5 520d Touring - 16

Najważniejsze

Przebieg

405 552 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

184 KM

Opis

Na sprzedaż – moje prywatne auto BMW F11, rocznik 2011, automat.


Od razu zaznaczę, że nie jest to „perełka” ani żadna okazja. Auto użytkowałem przez prawie 4 lata i nigdy mnie nie zawiodło, ale są pewne istotne kwestie, o których przyszły właściciel powinien wiedzieć.


Auto ma – jak na swój wiek – całkiem uczciwy przebieg. Obecnie wynosi on 405 552 km, ale silnik ma mniejszy przebieg, ponieważ został wymieniony na gwarancji przez poprzedniego właściciela w ASO, przy przebiegu około 180 tys. km.


Przebieg widać głównie po karoserii – są zarysowania na przednim i tylnym zderzaku, a także po prawej stronie na tylnych drzwiach pasażera. Poprzedni właściciel wymieniał szybę czołową – obecnie znajduje się na niej odprysk od kamienia, z którym nic nie robiłem, bo się nie powiększa.


Na przełomie 2021 i 2022 roku auto brało udział w stłuczce – robione było lewe nadkole, zderzak oraz lewa przednia lampa. Lampa została wymieniona na oryginalną, ale z innego egzemplarza – numer części się nie zgadza. Lampa działa, jednak czasami dostaje się do niej woda i komputer pokazuje wtedy „uszkodzenie” światła. Po wyschnięciu komunikat znika. Mnie to nie przeszkadzało, ale warto o tym wiedzieć.


Z auta został usunięty DPF, a EGR jest zaślepiony – modyfikacje wykonane w specjalistycznym warsztacie w Warszawie. Wszystko zostało zrobione tak, że auto bez problemu przechodzi przegląd techniczny.


Jednym z największych atutów auta jest bardzo dobrze zachowane wnętrze. Skórzana tapicerka i półautomatyczne fotele prezentują się naprawdę nieźle, biorąc pod uwagę przebieg i wiek pojazdu. W aucie nigdy nie palono, cała elektronika działa poprawnie. Plastiki są również w dobrej kondycji, nic nie jest popękane.


Wyposażenie m.in.:


Czujnik zmierzchu


Czujnik deszczu


Tempomat


Duża nawigacja i system infotainment


Dwustrefowa klimatyzacja


Półautomatyczne fotele


Automatyczna skrzynia biegów z trybem sport i funkcją „on-hold”


Dociągana klapa bagażnika


Składane i przyciemniane lusterka boczne


Czujniki parkowania przód/tył


Podświetlane klamki


Komplet 18-calowych kół z bardzo dobrymi oponami Pirelli All Season


Auto jest sprawne, choć ostatnio głównie stoi. W ubiegłym roku wymieniono komplet tarcz i klocków z przodu, wtedy też był wymieniany olej i filtry. Przegląd był niedawno świeżo robiony, oc ważne do 10.01.2026.


Z rzeczy, na które warto zwrócić uwagę: króciec płynu chłodzącego – prawdopodobnie jest delikatny wyciek podczas jazdy (naprawa to koszt max 400 zł). Dodatkowo wentylator klimatyzacji pracuje dość głośno – sama klima działa, ale pewnie trzeba będzie wymienić wentylator.


Cena jest niższa ze względu na przebieg i nie do końca uregulowaną sytuację prawną. Auto było użytkowane „na zgłoszenie”. Urząd w Kozienicach odmówił przerejestrowania pojazdu, ponieważ nie posiadam oryginału faktury wykupu z leasingu przez poprzedniego właściciela – mam jedynie kopię z podpisem i pieczątką. Być może to nie jest realny problem, ale ja nie miałem ochoty kopać się z koniem.


Cena do negocjacji, ale proszę o szacunek do mojego i swojego czasu – jeśli zamierzasz zaproponować połowę, to z góry uprzedzam, że nie mam ciśnienia, by auto sprzedać ale rozsądne propozycje przemyślę.

 

29 kwietnia 2025 15:12

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

520d Touring

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

Generacja

F10/F11 (2009-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

26500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store