BMW Seria 5 523i - 1
BMW Seria 5 523i - 2
BMW Seria 5 523i - 3
BMW Seria 5 523i - 4
BMW Seria 5 523i - 5
BMW Seria 5 523i - 6
BMW Seria 5 523i - 7
BMW Seria 5 523i - 8
BMW Seria 5 523i - 9
BMW Seria 5 523i - 10

1 / 11

BMW Seria 5 523i - 1
BMW Seria 5 523i - 2
BMW Seria 5 523i - 3
BMW Seria 5 523i - 4
BMW Seria 5 523i - 5
BMW Seria 5 523i - 6
BMW Seria 5 523i - 7
BMW Seria 5 523i - 8
BMW Seria 5 523i - 9
BMW Seria 5 523i - 10

Najważniejsze

Przebieg

376 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Moc

170 KM

Opis

BMW E39 523i | M52B25 | Manual | LPG | Fjordgrau | Klasyk z potencjałem


Na sprzedaż klasyczne BMW E39 z 1996 roku, w wersji 523i z legendarnym silnikiem R6 M52B25 (170 KM) i skrzynią manualną. Auto w kolorze Fjordgrau metallic.


Nie jest to składak z trzech aut tylko zadbana baza z dużym potencjałem, w którą włożyłem czas, pieniądze i serce.


Silnik i mechanika:

• Świeżo wymieniony silnik M52B25 – bez przebiegu na LPG

• Nowe sprzęgło

• Wymieniona odma (separator olejowy)

• Nowy zbiornik wspomagania

• Zrobione hamulce, nowe oleje i filtry

• Wymieniono czujnik ciśnienia oleju

• Alternator po regeneracji

• Wszystkie oleje płyny zostały wymienione w ostatnim czasie

• Auto odpala i jeździ bezproblemowo


Instalacja LPG:

• wbita w dowód

• Butla z homologacją ważną jeszcze 10 lat

• Instalacja działa bez zarzutu

• Silnik nieeksploatowany na gazie – wszystko gotowe do taniej jazdy


Wyposażenie:

• Manualna skrzynia biegów

• Welurowa tapicerka (na siedzeniu kierowcy jest przetarta w 2 miejscach)

• Klimatyzacja działa, ale jest do nabicia przed sezonem

• Elektryczne szyby z przodu, centralny zamek

• Wersja bez zbędnych bajerów – prosta, klasyczna i solidna


Wady:

• Do zrobienia prawy próg

• Ogniska korozji: klapa bagażnika, dół drzwi

• Auto ma 28 lat, więc nie jest w stanie salonowym – ale mechanicznie zdrowe


Auto kupione za 7 800 zł i doinwestowane na ponad 8 000 zł – wszystko do udokumentowania. Sprzedaję, bo nie chcę dokładać dalej do blacharki, a auto mechanicznie jest już naprawdę ogarnięte.


Idealna baza dla fana E39, kogoś kto chce klasyka z potencjałem albo daily z LPG, które nie rozpadnie się po 2 miesiącach.


Do auta dorzucam krzyżak przegub wału kolumny kierowniczej, nie wymieniałem ale kupiłem nowy bez luzów ( na starym na dołkach słychać delikatny stuk, prawdopodobnie uszczelka która oddziela kabinę od części ruchomej w silniku)


Proszę pisać lub dzwonić chętnie odpowiem na wszelkie pytania

Przegląd i ubezpieczenie do połowy października 2026

 

24 kwietnia 2025 1:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

523i

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1996

Generacja

E39 (1996-2003)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Klimatyzacja automatyczna

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Danila

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store