Na sprzedaż posiadam samochód BMW e39 Touring 525d - wersja po liftowa, nie TDS
Samochód ściągnięty z Niemiec, jestem pierwszym właścicielem w Polsce w moich rękach od 8/9 lat.
Przez pierwsze 2/3 lata samochód służył do jazdy na co dzień to do pracy, a to na zakupy.
Po tym czasie narodził się plan w głowie na traktowanie go jako hobby.
Od tamtego momentu samochód garażowany.
Użytkowany sporadycznie w weekendy.
W moich rękach przeszedł on gruntowne serwisy takie jak regeneracja turbo, wymiana sprzęgła razem z dwumasą, regeneracja wtrysków, regenerowana maglownica. Zawieszenie robione na bieżąco. Jeżeli coś zaczynało stukać to od razu było naprawiane. Serwisowany prawie od początku w jednym warsztacie. Na ten moment wszystko sztywne
Samochód posiada.
Przyciemnione tylnie szyby 98%
Dołożony M pakiet przód, tył.
Tablica rejestracyjna przednia montowana na magnesy neodymowe
Dołożona dokładka przód hammann, tył dyfuzor GTR
Lotka na klapie "przedłużenie dachu"
Wymienione lampy przednie z ledowym światłem mijania oraz ringami cotton led.Zakodowane światła dzienne (30% długich) oraz obrysówki styl USA. Żarzące się przednie kierunkowskazy podczas zapalonych świateł mijania.
Samochód posiada działający czujnik zmierzchu oraz deszczu.
Dociąg klapy bagażnika.
Działające czujniki parkowania przód, tył
Obniżona na sprężynach Eibach o 3cm. Delikatnie rolowane nadkola oraz dołożone gumy w sprężyny aby samochód nie przysiadał za bardzo jak wiezie np 4 osoby.
Zmienione tarcze i klocki od 3 litrowego diesla, nawiercane i nacinane tarcze. Pomalowane zaciski na żółty kolor. Felgi 19" od BMW X5
Wymieniony kolektor dolotowy od 3 litrowego diesla.
Wymieniony wydech końcowy na PROEX (fajnie pomrukuje) usunięte katalizatory bez ostatniego przy silniku.
W wewnątrz pojazdu natomiast za dużo się nie zmieniło oprócz zmiany kierownicy na Mpakiet 3 ramiennej od e46 (tempomat w kierownicy normalnie działa),wymiana całej podsufitki na czarną oraz wymiana radia, dołożenie wzmacniacza i subwoofer'a
3 lata temu samochód gruntownie zrobiony blacharsko. Progi L+P, tylnie nadkola, klapa z tyłu razem z ramką szyby, nadkole lewe przednie. Dla zainteresowanej osoby pokaże zdjęcia.
OD TAMTEGO MOMENTU SAMOCHÓD NIE WIDZIAŁ ŚNIEGU.
W trakcie zimy stoi w ciepłym garażu.
Serwis filtrów i olei robiony co sezon nawet jeżeli samochód nie przejeździł dużo w okresie letnim. Wymieniony olej w skrzyni oraz w dyfrze.
Tak jak pisałem wyżej serwisowany w jednym warsztacie wiec na większość napraw mam faktury, które byśmy z sumowali to wyszło by paredzięsiąt tysięcy złotych.
Samochód nie jest nowy, ma swoich pare minusów w końcu ma 23 lata. Na klapie z tyłu powolutku znowu zaczyna ruda wyglądać ale naprawdę bez tragedii. delikatnie inny odcień czarnego na drzwiach tylnich a tylnim błotnikiem (efekt nowy lakier, stary lakier wypalony przez słońce) - dostrzeże to osoba która naprawdę chce to dostrzec. Na ten moment poci się delikatnie na łączeniu wału razem ze skrzynią. Rozlane wewnętrzne wsteczne lusterko fotochromatyczne (bez problemu widać co się dzieje za samochodem). Na masce delikatne mało widoczne wgniotki przez sympatycznego człowieka któremu nie spodobał się samochód. Oraz gdzieniegdzie drobne odpryski, delikatne ryski np na drzwiach (widoczne tylko w bardzo słoneczny dzień)
Samochód w sezonie 2024 przeszedł bardzo duży serwis (magiel + wtryski oraz bardzo dużo innych rzeczy ) i na ten moment po prostu wsiadać i jeździć. Sprzedaję ponieważ pora przesiąść się na coś świeższego.