Sprzedawane auto aktualnie ma 208 tysięcy kilometrów przebiegu, jest w rewelacyjnym stanie wizualnym, blacharskim i technicznym.
BMW jest bezwypadkowe, na wszystkich oprócz jednego elementu jest oryginalny lakier - na prawym tylnym błotniku jest ponownie nałożony lakier bezbarwny. Dzięki temu, że pierwsze lata spędziło we Włoszech, nie ma na sobie korozji.
Piękne, beżowo-czarne wnętrze z drewnianymi (świeżo po polerce) dekorami jest w fenomenalnym stanie. Boczek siedziska fotela kierowcy nie jest wysiedziany, skóra nigdzie nie jest przetarta. We wnętrzu pięknie pachnie markowymi kosmetykami, które były używane do konserwacji tapicerki. Na uwagę zasługuje pakiet dodatkowego oświetlenia i kierownica Individual w czarnym drewnie.
Ogólny stan, faktury i uzupełniona książka serwisowa świadczy o autentyczności przebiegu i wysokiego stopnia doinwestowana tego egzemplarza.
Auto posiadam od 3 lat, jestem 3. właścicielem od nowości. Zostało sprowadzone przez poprzedniego właściciela z Włoch. W czerwcu 2022 roku kupiłem go ja, z przebiegiem lekko ponad 150 tys km.
Przez ten czas i 50 tysięcy kilometrów auto było bardzo dbane - regularnie serwisowane (olej co 10 000, u poprzedniego właściciela co 20 000), tak aby podczas trasy nie zdarzyła się niespodzianka. Świadczą o tym faktury, w tym jedna na 7400 złotych 16 tys km temu. Technicznie auto jest bez zarzutu. Silnik ma moc, nie dymi, nie pali innych płynów niż paliwo, nie pali również więcej albo mniej niż powinien. Skrzynia nie szarpie, nie przeciąga biegów. Napędy załączają się poprawnie, nie są głośne. Jedyne do czego bym się przyczepił to opony - głośne chińczyki, zimówiki. Z rzeczy które zostały wyminienione za mojej kadencji:
-wszystkie filtry i płyny, w tym:
-olej i filtr skrzyni biegów (16 tyś km temu)
-olej skrzyni rozdzielczej xdrive i w dyferencjałach (również 16kkm temu)
-pompa wody Continental
-rozrusznik na zregenerowany
-koło pasowe Corteco
-oba termostaty OEM BMW
-przewód sterownika i sterownik świec żarowy na zregenerowany, świece żarowe Beru
-uszczelnienie silnika (usunięcie klap wirowych w dolocie, oring spływu turbo, odma i kilka innych)
-kompresor nivo na zregenerowany
-tarcze, klocki hamulcowe na obu osiach Textar
-akumulator AGM 90Ah Varta
-amortyzatory przednie Sachs
-wahacz przedni dolny Lemforder
Oraz kilka innych rzeczy na które nie mam paragonów.
Z “modyfikacji” zostały usunięte klapy wirowe w kolektorze ssącym. We wnętrzu zmieniłem fotele ze zwykłych na komforty. Wszystkie funkcje foteli - regulacje, pamięci i podgrzewanie - oczywiście działają. Zmieniłem również kierownicę na Individual BMW ze wstawką Piano Black. Wygłuszyłem drzwi przednie i tył samochodu aby było ciszej.
Auto jest oczywiście ubezpieczone i z ważnym badaniem technicznym.
Do obejrzenia w Białymstoku po wcześniejszym kontakcie, do którego zachęcam.