Sprzedam BMW E61 535d w wersji poliftowej z kwietnia 2007r. Dwa klucze
Silnik z łańcuchem z przodu 3 litrowy o oznaczeniu M57. W samochód wsadzone mnóstwo pieniędzy i czasu. Doprowadzony do bezpiecznych parametrów dający niewyobrażalną przyjemność z jazdy i do tego bardzo oszczędny.
Na ten moment samochód jest zestrojony na 380KM i 720NM
Obecny przebieg 374400 km które codziennie rośnie.
M-pakiet zewnętrzny (zderzak przód M5) niestety ostatnio przedni zderzak połamałem
Komplet Alu 18 oryginalny bmw z oponami zimowymi 4x245
przyciemnione wszystkie szyby oprócz czołowej, nie widać kto podróżuje autem
przednie zawieszenie gwintowane, tylne opuszczone na nivo
Tarcze przód tył ZIMMERMAN SPORT
założone nowe klocki przód/tył
czyszczenie całego układu paliwowego
sprawdzenie i wyczyszczenie wtryskiwaczy
regeneracja pompy wysokiego ciśnienia
regeneracja maglownicy
nowy alternator
nowy akumulator AGM 90ah + kodowanie
nowe świece, sterownik i kabel do sterownika
filtr powietrza k&n
olej zmieniany co 12k max
nowa odma
nowe ramiona wycieraczek
nowy sterownik wycieraczek
mapy do nawigacji z fotoradarami
nowa pompa w baku
nowy kabel masowy do silnika, dodatkowo auto przeszło akcję serwisową (wymiana kabli w bagażniku idących do akumulatora)
nowa przepustnica
naprawiona wiązka w klapie
nowa uszczelka pompy vacum
nowy pasek pk
Kilka dni przed wystawieniem ogłoszenia wymieniony olej silnikowy wraz ze wszystkimi filtrami, kn wyczyszczony
Teraz trochę specyfikacji
- Turbo TTH 450
- Intercooler WAGNER
- Pompa wysokiego ciśnienia R90
- 3 cale downpipe
- EGR OFF
- DPF OFF
- Klapki w kolektorze usunięte
- oprogramowanie skrzyni XHP Stage 3
Te modyfikację pozwolą uzyskać 450 koni mechanicznych i 9XX niutonometrów (na więcej wtryski nie pozwolą), auto bardzo mocne a do tego pali w cyklu miejskim 12 litrów , trasa 8 litrów. Oczywiście spalanie może być mniejsze ale po rozgrzaniu silnika można wykorzystać jego potencjał. Jak na diesla posiada przyjemny sportowy dźwięk.
Auto nie jest nowe, ma już 18 lat więc znajdzie się pewnie coś do zrobienia. Nowe w salonie.
Sprzęt grający i felgi z pierwszego zdjęcia (oryginalne VOSSEN CVT 19 z nowymi oponami) nie wchodzą w skład sprzedawanego samochodu. Można się dogadać żeby zakupić razem, oddzielnie nie sprzedaje do momentu sprzedaży auta.
Cena niska z kilku powodów
1. zderzak do wymiany, raczej się już go nie uratuje
2. trzeba zeskrobać gumę z przednich drzwi od strony pasażera (nieuważny kierowca wjechał w bok)
3. Hydro klapa wymaga trochę uwagi, dolać płynu lub wymienić siłownik
4. radio czasem się zawiesza, resetuje się ale w końcu odpala
5. wyskakuje komunikat na desce od awarii pasów/napinacza