Mam do sprzedania BMW F10 535i o mocy 306KM w wersji z napędem na tylne koła.
Wyposażenie: - pełny keyless - lampy biksenon skrętne z funkcją doświetlania zakrętów - podświetlania klamek z zewnątrz - oświetlenie ambiente wewnątrz pojazdu - elektryczna regulacja kolumny kierowniczej - skórzana tapicerka - klimatronic dwustrefowy - elektryczny szyberdach - elektryczne podnoszenie oraz opuszczanie klapy bagażnika w tym z poziomu pilota - system nawigacji professional w języku pl. mapa EUROPE WEST 2023 - podgrzewane, monochromatyczne lusterka, elektrycznie składane z funkcją automatycznego opuszczania lusterka prawego podczas cofania - fotel, lusterka oraz pozycja kierownicy z funkcją pamięci - kamera cofania - czujniki parkowania przód i tył - elektryczne, podgrzewane przednie fotele - alufelgi 18"
Auto zakupiłem dla siebie z przebiegiem 42 200km. Przebieg auta jest oczywiście oryginalny. Auto jest praktycznie jak nowe. Poza tym osoba, która orientuję się w temacie po oględzinach wnętrza auta, komory silnika, podwozia oraz po odbyciu jazdy próbnej myślę, że byłaby pozytywnie zaskoczona. :) W razie czego posiadam wszelkie niezbędne dokumenty do wglądu dla osoby zainteresowanej.
Historia serwisowa od czasu posiadania przeze mnie auta: Po zakupie auta, przy przebiegu 42 200km zostały wykonane takie rzeczy jak: - serwis olejowy (wymiana oleju, filtra powietrza, filtra oleju, filtra kabinowego) - sprawdzenie i odgrzybienie klimatyzacji - sprawdzenie geometrii oraz zbieżności - zakupienie kompletu opon zimowych oraz letnich - wymiana klocków hamulcowych oraz tarcz przednich i tylnych
Przy przebiegu 50 000km - ponowne wykonanie serwisu olejowego silnika - serwis klimatyzacji
Przy przebiegu 53 000km:
- odświeżenie lamp przednich (usunięcie starej powłoki ochronnej z lakieru bezbarwnego oraz nałożenie nowego lakieru)
- wymiana klamki lewej przedniej (raz na tydzień-kilka dni zacinał się keyless)
Przy przebiegu 57 000km:
- dezynfekcja klimatyzacji, sprawdzenie poziomu odczynnika, wymiana filtra kabinowego
- wymiana podszybia zewnętrznego (pojawiło się pęknięcie ok. 2cm na gumowej części przy szybie, podobno to częsty przypadek w tych autach, więc zostało wymienione na nowe)
Posiadam do wglądu historię serwisowania pojazdu od nowości udostępnioną przez ASO BMW a w niej takie informacje, jak:
- pierwszy serwis olejowy po przejechaniu 1900km, drugi przy 5000km, trzeci przy 9500km na liczniku itd.
- W 2020 roku, przy przebiegu ok. 23 000km został wymieniony akumulator oraz świece zapłonowe.
Sprzedaję auto, ponieważ chcę się "przesiąść" na auto wyższej klasy z większym silnikiem.