Dzień dobry,
Do sprzedania BMW e61, którego jestem właścicielem od 2018 roku. Samochód służył do codziennego użytku oraz wypadów rodzinnych. Na przestrzeni lat wszystkie naprawy robione na bieżąco, ponieważ samochód musiał być sprawny i bezpieczny.
Informacje:
- Oleje filtry co rok/ 12-13tys km (Valvoline 5W30 - kolejna wymiana sierpień 25)
- Przy ok 280 tyś robiona mechatronika i konwerter (niby wzmacniany karbonem) - skrzynia działa bezproblemowo.
- W tym roku założone nowe opony letnie tył(przód DOT 21 Falken - stank b. dobry) oraz wymieniono amortyzatory przód kpl obie strony na Sachs'ach.
- Turbo robione w 2018 r przy przebiegu 250 tys wg. poprzedniego właściciela.
- W ostatnim czasie(rok/dwa/trzy wstecz) wymieniono wszystkie przewody hamulcowe, nowe zaciski przód, kpl tarcze/klocki przód, sprężarka klimatyzacji, uszczelniano silnik, czyszczenie EGR, wymieniona przepustnica, wiązki klapy, regeneracja diversity, regeneracja pamięci radia i sporo innych na co mam ponad 20 faktur.
- Klapy wirowe out.
- Silnik chodzi bardzo dobrze.
- Przegląd i ubezpieczenie do marca 2026.
- Do rozmów dla zainteresowanych kupców będzie kpl felg ori BMW z zimówkami (DOT 18, Nokian - bieżnika jest sporo ale miejscami się degraduje, więc zostawiam do oceny kupującemu oraz belki bagażnika dachowego Inter Pack.
- Kpl dokumentów, jak na zdjęciu.
- Zawieszenie bez luzów
- Środek jak na wiek i przebieg w przyzwoitym stanie
- Szyby ori BMW dot 24 poza przodem (który ja wymieniałem po odprysku) oraz tyłe ( tutaj ori BMW ale dot 27)
- Samochód nie ma błędów na desce - na miejscu posiadam miernik grubości lakieru oraz mogę zrobić diagnostykę.
- Mechanicznie nie wymaga wkładu finansowego, natomiast można w tym roku pomyśleć o wymianie oleju w skrzyni.
- Wszystkie ECO wynalazki na miejscu i sprawne.
- Sprzedaję ponieważ kupiłem nowy samochód
Teraz minusy, ponieważ nie mam nic do ukrycia, a szanuję swój i Państwa czas:
- zapocony jest silnik z dołu (widziałem, że na uszczelkach węży IC + prawdopodobnie na misce) - miałem to robić ale kompletnie nie mam czasu.
- dziwnie zachowuje się klima ponieważ powyżej 25 stopni na zewnątrz wali chłodem aż miło, natomiast jak spada temp. zew. poniżej 25 klima się wyłącza i po ponownym włączeniu znowu działa 10 min i ponownie się wyłącza. Wymienione wszystkie czujniki temperatury i dalej to samo, więc albo ktoś to ogarnie albo w mniej ciepłe dni trzeba co 10 min przyciskiem wyłączyć i włączyć klimę.
- Samochód posiada sporo parkingówek i parę miniaturowych wgniotek, aby być uczciwym przyznaję, że dla wymagającej osoby przemalowania wymagałyby zderzaki
- Delikatne ogniska korozji standardowo pod tylną szybą ale od kiedy posiadam samochód dbam aby nie postępowało i generalnie tych ognisk nie widać do otwarcia szyby po ok 2-3 cm po obu stronach (nie są to dziury a naloty zabezpieczone)
- Jeden klucz, drugi jakby to powiedzieć "przepadł"
Z uwagi na powyżej wypisane mankamenty, jestem w stanie negocjować na miejscu cenę i ewentualne dodatki.
Zwracam uwagę, że samochód ma 21 lat i biorąc pod uwagę wiek i przebieg, całość prezentuje się sensownie i sporo kilometrów jeszcze zrobi. Top stan tego modelu to 40k. Szukając samochodu dużo młodszego, większość niestety nawet nie przypominała stanem technicznym tej e60ki, co prawie spowodowało, że zrezygnowałem z zakupu nowego samochodu. Możliwość podjechania na stację diagnostyczną.
Jeśli mają Państwo pytania, chcą zobaczyć więcej zdjęć, film, proszę dzwonić.