Auto posiadam od 10 lat, zostało dla mnie sprowadzone z Belgii. Bezwypadkowe, nic nie było malowane (oryginalny lakier na całości), możliwość sprawdzenia miernikiem. Z zewnątrz jak i wewnątrz zadbane, brak uszkodzeń /lakieru, skór/. Jest to model przed liftingiem karoserii, ale po lifcie wewn. (Poprawione bolączki pierwszego wypustu)
W ostatnim okresie wymieniono:
- akumulator Varta AGM
- tarcze, klocki, przód oraz tył komplet ATE
- nowe opony zimowe
- obie odmy oryginalne BMW
- uszczelniacz tył silnika pod kołem zamachowym
- łącznik elastyczny wału
- regeneracja alternatora + uszczelnienie pod
- ok 2 lata temu zamontowany gaz wiodącej marki
- zregenerowane przednie lampy
Do auta posiadam również koła letnie 19”
Auto w pełni sprawne, użytkowane na codzień, ale należało by zrobić:
- wymienić jedną chłodnicę (poci się)
- przełącznik zespolony kierownicy- prawdopodobnie szczotki do wymiany
Silniki te są bardzo dobre, ale z uwagi na wysoką temperaturę pracy uszczelniacze zaworowe w każdym prędzej czy później twardnieją i są do wymiany
- bardzo rzadko, ale czasami zdarza się że puści dymka, więc pewnie uszczelniacze zaworowe do wymiany i przez to cena jest obniżona, koszt wymiany 3500 zł wstępnie jestem umówiony w warsztacie.