Witam, sprzedam swoje BMW X5 E53 z 2004 roku, wersja po lifcie z silnikiem benzynowym V8 4.4 320KM oraz automatyczną skrzynią ZF 6HP.
Jestem pierwszym właścicielem samochodu w Polsce, kupiłem go sprowadzonego w styczniu 2024. Samochód jest na prawdę w bardzo dobrym stanie, wszystko działa i jest sprawne.
Ważniejsze elementy wyposażenia:
- pakiet sport - odblokowana prędkość maks oraz sztywniejsze zawieszenie
- servotronic (usztywnianie układu kierowniczego wraz ze wzrostem prędkości)
- dwa kompletu kół alu lato/zima, na zdjęciach zimowe, na lato ładniejsze z BMW X6 z oponami RunFlat (ostatnie zdjęcia)
- cały środek czarny shadowline
- fotele skórzane przód komforty w pełni elektryczne z pamięcią, pompowane lędźwie, podgrzewane,
- podgrzewane fotele tył
- podgrzewana i elektrycznie regulowana kierownica
- 4 szyby elektryczne z otwieraniem i zamykaniem z kluczyka (2 kluczyki oryginalne)
- przyciemniane szyby tył
- rolety w tylnych drzwiach
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- fotochromatyczne, podgrzewane i podświetlane, elektryczne lusterka boczne
- czujnik deszczu i zmierzchu
- automatyczne światła, xenony + do jazdy dziennej zrobione na retrofitach
- tempomat, pilot do bram, alarm
- spryskiwacze reflektorów
- czujniki parkowania przód i tył
- asystent zjazdu z góry
- oczywiście sprawna klimatyzacja dwustrefowa
- klapa tylna z samodociągiem
- oryginalny wpinany hak
- przerobione wydechy - w końcu słychać V8 ale nie przesadnie (katalizatory na swoim miejscu)
- z ciekawszych rzeczy oryginalny odtwarzacz DVD w dachu który można zabrać ze sobą (jest to fabryczny dodatek BMW)
- radio Avin Avant3, jeśli ktoś nie zna tematu jest to odtwarzacz dedykowany do BMW produkcji USA na androidzie, odblokowany dożywotnio IBus dla tego BMW, wyświetla sporo informacji z komputera pokładowego, możliwość również kodowania wielu funkcji bez użycia laptopa i programów, pokazuje aktywne światła, odczyt z czujników cofania, oczywiście kamera cofania, google maps, youtube, działa sterowanie z kierownicy itp itd.
- wideorejestrator przód i tył
Teraz ważniejsze naprawy u mnie:
- nowe świece i cewki
- nowe odpowietrzenia odmy, odpowietrzenia zbiornika paliwa
- wymienione amortyzatory przód Bilstein B4 wraz z poduszkami + sworznie i tuleje wahacza prowadzącego, łączniki stabilizatora
- wymienione wszystkie tuleje w wahaczach z tyłu (Lemforder) oraz łożyska kół (FAG)
- pasek PK + rolki
- uszczelki kolektora ssącego
- prewencyjnie nowy przepływomierz Bosch nominał (stary sprawny dorzucę)
- nowe sondy lambda przed katalizatorami nominał Bosch
- oleje w mostach i reduktorze Ravenol
- sprawdzony i zregenerowany sterownik skrzyni biegów (jeszcze na gwarancji)
- serwis skrzyni na oryginalnym oleju i uszczelkach ZF
Na pewno o czymś jeszcze zapomniałem, na wszystko mam paragony. Samochód wart swojej ceny, która oczywiście jest do negocjacji.