samochód kupiony w polskim salonie, żadnych przygód lakierniczych, duży panoramiczny dach, ostatni wypust z 400 konnym motorem, póżniej ze względu na przepisy UE wychodziły już 360 konne. Olej wymieniany co 10 tyś km, ceramika, częściowo oklejony folią PPF, przy około 45 tyś km była reklamacja układu hamulcowego (piszczące klocki) wymieniony został cały układ hamulcowy na nowy przód i tył oczywiście serwis wyłącznie w ASO.
Samochód mocno doposażony, dociągi drzwi, uchwyty na napoje z regulacją temperatury, pneumatyczne zawieszenie z regulacją wysokości itd. ukryty hak holowniczy (nigdy nie używany). Auto stoi na nowiutkich oponach zimowych z atestem i homologacją BMW.
Pełna faktura VAT, auto od nowości miało jedną kierującą, która wykorzystywała może 150 z 400 koni :)
Auto godne polecenia. Możliwość wykupienia przedłużonej gwarancji w ASO.