Witam!
Posiadam na sprzedaż samochód Chevrolet AVEO 1.6. Sprowadziłem go prywatnie z Niemiec w lipcu 2021r. z przebiegiem 118 000 [km] i od tamtego momentu jestem jego jedynym właścicielem w Polsce. Samochód był w pełni sprawny podczas sprowadzania. Przy weryfikacji przed zakupem w historii zdarzeń była zapisana szkoda na 400 Euro (z tego co pamiętam).
Po sprowadzeniu samochód przeszedł przegląd “rozruchowy” w Polsce, czyli zostały w nim wymienione wszystkie płyny, hamulce, nowy rozrząd. Praktycznie od razu została założona instalacja gazowa firmy ZENIT wraz ze zbiornikiem toroidalnym o pojemności 56l, który jest zamontowany pod podłogą w bagażniku (we wnęce na koło dojazdowe). Na gazie samochód pracuje bez problemów i wynagradza niskim spalaniem (w cyklu mieszanym spalanie: -benzyny ~7,4l; -gazu ~9l). Jeżdżąc w mieście zasięg na gazie to ok. 400km, natomiast trasa poza miastem to ok. 500km. Wlew został ukryty obok wlewu benzyny (pod pokrywką), a do tankowania potrzebny jest wkręcany adapter. Instalacja gazowa jest serwisowana zgodnie z zaleceniami producenta, tj. co 10 000km (przegląd instalacji, wymiana filtrów oraz ewentualna regulacja).
Samochód serwisowany na bieżąco. Olej wymieniany co ok. 10 000km (przez wzgląd na instalację gazową). Serwisowo w ciągu tych kilku lat wymienionych było dosyć sporo różnych części. Poniżej kilka grubszych napraw wraz z datami ich wykonania (mam całą listę wszystkich napraw, co dla zainteresowanego zakupem może mieć to dosyć dużą wartość):
- Kompletny rozrząd + pompa wody + pasek osprzętu - 22.11.2024,
- 2x wahacz przód + 2x końcówka drążka kierowniczego - 31.07.2023,
- Hamulce TRW + tarcze TRW + piasty + łożyska (przód) + koła zmiennych faz rozrządu - 16.05.2023,
- Sprzęgło (tarcza + docisk + wysprzęglik + uszczelnienie wału) - 14.05.2023,
- Naprawa uszczelki pod głowicą + obudowa termostatu + chłodniczka oleju - 17.12.2021.
Na klapie bagażnika oraz lewym nadkolu pojawiła się niewielka korozja z którą sam się uporałem, a co jest widoczne jeśli spojrzymy pod światło (jakość samej naprawy nie była wybitna xD, a też sam odcień zakupionej farby różnił się nieco od oryginału pomimo tego, że był to teoretycznie ten sam nr koloru). Zderzak z przodu po prawej stronie na dole jest lekko przerysowany, najprawdopodobniej o jakiś wysoki krawężnik (zarysowania widać na jednym ze zdjęć).
Ogólnie samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz wizualnym. Lakier na całym samochodzie został wypolerowany, aby pozbyć się większości drobnych rysek. We wnętrzu są niewielkie plamy/zadrapania na drzwiach kierowcy oraz przy pokrętłach od zmiany temperatury. Pod koniec 2024r. przestało działać podgrzewanie obu foteli, ale nie miałem czasu się z tym uporać (do zrobienia). Hamulce powoli mogą wymagać wymiany, bo minimalnie czuć wibracje na kierownicy, ale nie jest to nic pilnego. Samochód stoi obecnie na oryginalnych kołach aluminiowych, na oponach Hankook Ventus Prime 3 (data z opon: 13 tydzień 21 rok), które są w przyzwoitej kondycji - myślę, że ten sezon letni bez problemu przejeżdżą, może kolejny. Posiadam również komplet kół zimowych na felgach stalowych z oponami Falken EuroWinter (data z opon: 4 tydzień 20 rok). Felgi są lekko przyrdzewiałe, ale same opony mają jeszcze sporo bieżnika i nie posiadają widocznych spękań, które by je dyskwalifikowały z dalszej eksploatacji.
Do samochodu posiadam dwa kluczyki, oryginalne dokumentację, książkę serwisową (z eksploatacji w Niemczech).
Nie zawsze mam możliwość odebrania telefonu, więc w przypadku zainteresowania proszę o wiadomość SMS.
Pozdrawiam,
Michał