Samochód pochodzi z Niemiec, kupiłem go w 2018 r. i jestem pierwszym właścicielem w kraju. Kupowałem go z przebiegiem ok. 139 tys. km i regularnie wymieniałem olej po przejechaniu ok. 11-12 tys. km. Ważniejsze naprawy przeprowadzone przeze mnie:
- styczeń 2019 – wymiana tarcz hamulcowych przedniej i tylnej osi,
- grudzień 2019 – wymiana cewki i świec,
- marzec 2021 – wymiana sprężyn zawieszenia na tylnej osi,
- maj 2022 – wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
- lipiec 2022 – wymiana chłodnicy i kompresora klimatyzacji,
- listopad 2022 – wymiana akumulatora,
- sierpień 2023 – wymiana tarcz hamulcowych na tylnej osi,
- listopad 2023 – wymiana sprzęgła,
- styczeń 2024 – wymiana termostatu, sondy lambda i naprawa zbiornika płynu chłodnicy,
- październik 2024 – wymiana klocków hamulcowych i wyczyszczenie hamulców w tylnej osi, wymiana plecionki układu wydechowego.
Stan samochodu określiłbym jako dobry. Na przednim i tylnym zderzaku ma delikatne zarysowania (bez wgnieceń). Na tylnych szybach drzwi, po obu stronach, listewki oddzielające szyby mają trochę rdzy i miały już je jak samochód kupowałem. Nic z tym nie robiłem. Samochód jest świeżo po przeglądzie oraz ubezpieczony na OC i NNW (obydwa do 09.10.2025 r.).