Mój kolega przebywający na stałe w Niemczech sprzedaje swoje G20
Kontakt telefoniczny w ogłoszeniu do mnie.
Poniżej opis jego autorstwa.
Auto stoi w Warszawie. Polskie tablice, PT do 10.2025, OC chyba też.
Ze względów praktycznych (mieszkam już na stałe w Niemczech) muszę się rozstać po 14 latach ze swoim G20
Mnóstwo roboty jest tam wsadzone, ale też trochę roboty czeka przyszłego właściciela.
Co do auta:
- rok produkcji: 1993
- pojemność: 5700 TBI
- LPG - sprawne, w sumie zbiorniki 140l
- skrzynia: TH700 wzmocniona na częściach corvetty (generalka w 2019, poprawka w 2024)
- tapicerka: oryginalna welurowa w kolorze burgund
- elektryka podłubana przeze mnie - ma 3 aku, energoblok, lodówkę kompresorową, TV LCD z tunerem DVBT, wzmacniacz Alpine + głośniki JBL, nadokienne oświetlenie w 7 kolorach, kamery cofania, światła dzienne/pozycyjne, wykrywacze krawężników, bumperguidey z oświetleniem itd itp.....
- tylna kanapa 3 częściowa rozkładana elektrycznie
- nad kanapą zainstalowane gwiezdne niebo
- no i jeszcze tam różne cuda wianki niespodzianki
Stan techniczny:
- blacharka oryginalna podobnie jak i lakier - ma kilka dziurek tu i tam ale w komplecie są wszystkie niezbędne reperaturki
- silnik - odpala, działa poprawnie, oleju nie bierze (wydech czyściutki)
- skrzynia - po zmieleniu w 2019 przeszła remont generalny na wzmocnionych częściach z półki corvetty - obecnie była ponownie wyjęta, przejrzana i poskładana oczywiście nowy olej + filtr - więc na gwarancji)
- wnętrze - oryginalne + moja zabudowa turystyczna
- klimy brak - i tak nigdy nie działała wiec ostatecznie wymontowałem kompresor i kupiłem ślepą rolkę
Latem 2024 auto trafiło do mechanika od aut USA, który przejrzał auto i zweryfikował wszystko co do wymiany żeby spokojnie jeździć następne parę lat:
- skrzynia została zdjęta, zawieziona do warsztatu od skrzyń, fachowcy rozebrali, przejrzeli, wymienili podejrzane części, poskładali do kupy i przetestowali na stanowisku i w takim stanie została zamontowana ponownie do auta (nowy olej i filtr skrzyni )
Ponadto wymieniono:
* wszystkie hamulce przód i tył,
* część przewodów hamulcowych,
* przewody chłodzenia oleju skrzyni,
* węże wody do układu chłodzenia,
* linki "ręcznego",
* gumy w zawieszeniu,
* krzyżaki na wale
* wszystkie oleje i płyny.
W takim stanie auto dostało świeży przegląd i w październiku było gotowe do odebrania - po odbiorze i przejechaniu 10km rozsypał się nowy wymieniony krzyżak na wale, no więc laweta i ponownie do warsztatu - a że mnie się urlop skończył musiałem wracać do Niemiec i auto teraz stoi u mechanika w stanie gotowe do jazdy.
W autko to co wyżej opisałem w ostatnie wymienione naprawy włożyłem 13 tyś PLN i jest teraz w stanie mechaniczne tip-top - wsiadać i jechać.