Chevrolet Volt PREMIER 2017.
Pierwsza rejestracja w USA 06/2017. Pierwsza rejestracja w Polsce 02/2018.
Auto od pierwszego właściciela w kraju. W pełni sprawne technicznie, mechanicznie, elektrycznie. Wszystko jest w pełni fabryczne, nigdy nie została wykonana żadna modyfikacja, przeróbka czy tuning.
Samochód w trybie czysto elektrycznym przejedzie około 100 kilometrów. Z czasem można dojść do wprawy i jeżdżąc bardzo spokojnie udaje mi się przejechać 140km. (na jednym z foto).
Po wyczerpaniu energii z baterii prąd generowany jest z Range extendera, który doładowuje baterie i zasila silniki elektryczne. Napęd jest zawsze elektryczny, a range extenderem steruje komputer.
Przez 115 000 kilometrów jakie nim przejechałem nie miałem żadnej szkody, stłuczki, ani obcierek. Jedyne mankamenty to drobne rysy, obtarcia lakieru wynikające z codziennej eksploatacji. Są one widoczne na przednim zderzaku i na zewnętrznym rancie drzwi kierowcy.
Nie będę pisał o historii serwisowej ,bo nigdy nie przydarzyła się żadna usterka. Jedyne serwisy jakie należy wykonywać to Sprawdzanie elementów układu hamulcowego (Klocki, tarcze oryginalne fabryczne) i serwis oleju w Range extenderze. Wynika on z zalecanych interwałów czasowych a nie z eksploatacji. 95% kilometrów Volt pokonał na napędzie czysto elektrycznym, a uruchamianie range extentera było głównie spowodowane troską o wygrzanie motoru i ruch oleju. Sumarycznie przepalił około 8-10 zbiorników benzyny w całym swoim życiu.
Pojazd pochodzi ze stanów i został sprowadzony jako uszkodzony. Uszkodzenia obejmowały tył auta i zostały profesjonalnie naprawione. Nowy zderzak, belki i tylna klapa zostały przełożone z innego auta.
Z ciekawszych funkcji auta to np zdalne nagrzewanie /chłodzenie kabiny, Opuszczanie szyb z pilota.
Posiada 2 kluczyki, przewód ładujący EVSE do zwykłego gniazda elektrycznego. (4 godziny ładowanie od 0 do 100%)
-Drugi komplet opon.
-Dwie felgi w wersji Premier (kompletowałem je do opon zimowych, ale trudno je dostać w Polsce)
W kwietniu (po zimie) zostały założone nowe wycieraczki przedniej szyby i wymieniony filtr kabinowy.
Przed przekazaniem nowemu właścicielowi wymienię olej i filtry, baterie w pilotach kluczyków by mógł się cieszyć nim przez kolejne 2 lata nie robiąc kompletnie nic.
Auto jest po wymianie BMS, został zainstalowany nowy "virgin". był to element wadliwy fabrycznie. Jest to prezent dla nowego właściciela, taka usługa to koszt około 6000 zł.
Z wad jakie należy wymienić to brak "rolety" bagażnika (koszt 120zł na allegro). Brak osłony prawej pod połową silnika. (lewa jest). Otarcia przedniego zderzaka i małe odpryski od kamieni. Ubytki lakieru ba rancie drzwi kierowcy. mikro-ryski we wnękach wszystkich klamek. (Pewnie Detailer jest to w stanie wszystko usunąć)
Na wyposażeniu jest:
-nagłośnienie BOSE z fabrycznym subwooferem
-Skórzana Tapicerka
-Podgrzewane wszystkie siedzenia
-Podgrzewana kierownica
-Dotykowy wyświetlacz (nawigacja i multimedia również z telefonu)
-Reflektory led Matrycowe
-Elektryczne 4 szyby
-Lusterka regulowane elektrycznie
-Automatyczne parkowanie prostopadłe i równoległe
-Kamera cofania i czujniki parkowania
-Oryginalne welurowe dywaniki
Opis i zdjęcia robiłem rzetelnie i skrupulatnie by nie marnować czasu swojego i kupujących, Auto jest normalnie eksploatowanie. Cena jest dostosowana do stanu wizualnego (ryski i przetarcia) Stan techniczny jest wzorowy.