Citroën Xsara II 2.0i VTS - 1
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 2
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 3
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 4
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 5
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 6
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 7
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 8
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 9
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 10
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 11
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 12
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 13
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 14
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 15

1 / 16

Citroën Xsara II 2.0i VTS - 1
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 2
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 3
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 4
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 5
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 6
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 7
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 8
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 9
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 10
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 11
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 12
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 13
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 14
Citroën Xsara II 2.0i VTS - 15

Najważniejsze

Przebieg

274 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

167 KM

Opis

Cześć, mam na sprzedaż rzadkiego kąska Citroen Xsara VTS z silnikiem 2.0 16V XU10J4RS 167KM z 2003roku. Waga 1010kg z prawym oryginalnym fotelem, ale można jeszcze coś z niego urwać ;). Żeby w środku było trochę kultury, wnętrze jest wyklejone lekkim, cieniutkim czarnym filcem, a gdzie nie ma filcu, jest czarny lakier, zrobione są lekkie boczki z ABSu. Założony fotel Mirco S3 na mocowaniach od Swagrów, pasy QMS (TRS) z homologacją drogową, kierownica RRS w skórze, gaśnica IRP 2kg, nóż do pasów OMP, lekka dmuchawa z adapterem do deski (wieje na szybę), zapięcia maski Sparco. Gwint Ta-technix (normalnie pracuje, nie jest betonowy). Zaadaptowane są camber platey z Mini R53, (ciężko coś kupić w Polsce do Xsary), co poskutkowało diametralną zmiana w prowadzeniu, camber ustawiony na 3°, a caster 5°, gdzie fabrycznie jest to: camber 0,5° i caster 3°. Xsara stoi na bardzo lekkich "alu-stalówkach" 15" (4,8kg/szt).

Silnik odpala na strzał, dobrze się zbiera, nie ma żadnych wycieków. Nie dymi, nie bierze oleju ani płynu chłodzącego, nie przegrzewa się. Jeździ na 5W50. Silnik ma fabryczny kolektor wydechowy "baran", katalizator na miejscu, tłumik końcowy Buzzer, jest głośny, ale bez tragedii. Wielki kolektor ssący dostaje powietrze ze stożka, który jest odgrodzony od komory i ma dopływ zimnego z wlotu w zderzaku. W zawieszeniu nie ma luzów.

W zeszłym roku założona nowa maglownica z drążkami i końcówkami, sworznie, krótsze łączniki staba, nowa chłodnica wody. W 2022r zregenerowana była tylna belka, wymienione poduszki belki, położone nowe miedziane przewody hamulcowe z tyłu, nowe zaciski i tarcze.

Największym mankamentem Citroena jest schodzący lakier bezbarwny, ale w tym aucie chyba nie chodzi o to, żeby było miss piękności, prawy próg od dołu średnio wygląda, ale da się go podnieść lewarkiem, poza tym blacharsko nieźle. Wypadałoby wymienić rozrząd, bo ma z 5-6lat i wymienić olej, choć przejechane ma tysiąc albo dwa, to ma dwa lata. Wydech na łączeniu z kolektorem jest nieszczelny.

Ubezpieczenie ważne do 04.2026, przegląd 10.2025.

Do auta dodaje pakiet wyjazdowy w postaci: nowe klocki TRW na przód i tył, pasek Conti, zapasowe cewki, termostat, komplet zwykłych stalówek, prawy oryginalny fotel. Dwa zapasowe kluczyki, nawet książka serwisowa haha, w ramach ciekawostki samochód jest z polskiego salonu. Sprzedaję na oponach RaceGC 2x Hard, 2x Medium w świetnym stanie.

Powód sprzedaży jest taki, że przez zeszły rok zrobiłem nim niecałe 250km odwiedzając jeden trackday. A od 2021r, kiedy go kupiłem (seryjnego) byłem nim cztery-pięć razy na torze. Nie mam kiedy nim jeździć. Ciężko oszacować jego wartość, bo niełatwo znaleźć drugiego takiego VTS'a na sprzedaż, w internecie znalazłem jednego na mobile.de za jakaś chorą cenę, wydaje mi się, że 9500zł to będzie uczciwa oferta.

Zapraszam do kontaktu i oględzin w Grodzisku Mazowieckim.

 

17 kwietnia 2025 0:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

Xsara

Wersja

II 2.0i VTS

Kolor

Bordowy

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2003

Generacja

II (2001-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

9500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store