Dzień dobry,
mam do sprzedania swój prywatny samochód marki DS model 5 z 2015r. zakupiony jako nowy
w polskim salonie samochodowym DS Automobiles we Wrocławiu. Jestem drugim właścicielem
( pierwszy właściciel leasing i drugi ten sam jako osoba prywatna) zakupiłem go w marcu 2019r.,
z ( głównie autostradowym ) przebiegiem 127 tys. km. Tak więc w moim posiadaniu jest on
około 5 lat i jego aktualny przebieg to niecałe 212 tys. km ( przebieg oryginalny, do sprawdzenia
w historia pojazdu.gov.pl ), czyli przejechałem ok. 85 tys. km, głównie do pracy, drogami poza miastem ( 80% ) i pozostałe 20% po mieście. Samochód jest absolutnie bezwypadkowy i bezkolizyjny a do tego praktycznie bezawaryjny. Żaden element nadwozia nigdy nie był wymieniany czy powtórnie lakierowany. Karoseria i lakier znajduje w bardzo dobrym stanie. Jedyny, zresztą mało widoczny mankament, to wgniotka parkingowa w okolicy tylnego lewego nadkola i tylnych drzwi.
Wnętrze samochodu jest w stanie bliskim do stanu fabrycznego. Wysoka jakość użytych materiałów.
DS5 2.0 to dość wyjątkowy samochód, jego wygląd do dziś budzi zainteresowanie na ulicy. Oprócz tego pochodzi z limitowanej do 999 sztuk serii takich aut, wyprodukowanych z okazji 60-ej rocznicy wyprodukowania pierwszego Citroena DS, która przypadła na 2015 r. Numer mojego auta to 558
( posiadam informację od Citroena ). Nominalnie posiadał 110KW ( 150 KM ) i 360 Nm momentu obrotowego. Uznałem, że dla mnie takie parametry to trochę za mało i oddałem auto
w ręce świetnego fachowca z AME Tunning w Jabłonnej, który poprzez zmianę mapy silnika podniósł bezpiecznie jego moc do 193 KM i 450 Nm.
Podniesienie mocy i momentu obrotowego spowodowało, że auto stało się szybkie, ale zarazem przy moim stylu jazdy – super oszczędne. W lecie średnie spalanie ok. 5l/100km to nic nadzwyczajnego ( zbiornik 60 litrów - zasięg ok. 1200 km ), w zimie 6-7 l/100km w jeździe mieszanej. Jazda z większymi, autostradowymi prędkościami to żaden problem. W aucie jest cicho, można przy znacznych prędkościach spokojnie rozmawiać czy słuchać ulubionej muzyki. W aucie olej (MOTUL) i filtry wymieniane co 10 tys. km. Auto jest serwisowane na bieżąco u mojego stałego mechanika. Pod koniec 2024 roku, przy przebiegu ponad 200 tys. km w aucie zostało wymienionych kilka ważnych, dość drogich elementów, gwarantujących jednak dalsze, myślę, że długie użytkowanie auta. W autoryzowanym serwisie DS Citroen w Lublinie zostały wymienione na nowe, oryginalne części DS. Posiadam faktury( gwarancja 2 lata ), koszt prawie 13,5 tys. zł.
- mokry filtr cząstek stałych tzw. FAP,
- zbiornik Adblue z pompą i modułem elektronicznym,
- sonda lambda,
- skraplacz klimatyzacji.
Wyposażenie fabryczne ( wybrane ważniejsze elementy ):
- lakier metaliczny granatowy/fioletowy – kolor w zależności od oświetlenia,
- elementy dekoracyjne w kolorze złotym – znak DS na masce, zaślepki w felgach
( wersja limitowana na 60-lecie wyprodukowania pierwszego Citroena DS ),
- specjalne wykończenie ( nadruk ) obudowy lusterek, wnętrza reflektorów, znak DS. wytłoczony na przednich fotelach, naszywki „60 lat DS” na welurowych, bardzo grubych dywanikach,
- felgi 18 cali, aluminiowe ( wygląd turbin ), opony letnie 235/45R18 – Uniroyal RainSport 5 ( stan bdb. ), opony zimowe 235/45R18 - Kormoran ( stan bdb. ),
- maska samochodu na amortyzatorach,
- lusterka elektrycznie regulowane, podświetlane, składane, podgrzewane, z czujnikami martwego pola i migającymi diodami (w prawym lusterku wszystkie funkcje działają, lecz nie składa się, prawdopodobnie ktoś przełamał je na parkingu),
- antena radiowa wbudowana w tylną szybę,
- tylny spojler,
- tapicerka skórzana, ciemnobrązowa ( skóra ekologiczna – anilinowa ),
- czarna podsufitka,
- szklany dach z trzema elektrycznie, niezależnie sterowanymi roletami,
- system mocowania fotelików dla dzieci – ISOFIX,
- przednie fotele sterowane elektrycznie,
- wiele chromowanych, efektownych elementów nadwozia,
- przednie czujniki parkowania,
- tylne czujniki parkowania,
- kamera cofania,
- światła – biksenonowe, skrętne, światła do jazdy dziennej w technologii LED
- halogeny ( światła przeciwmgielne ) z doświetlaniem zakrętów
- spryskiwacze reflektorów,
- dynamiczne ( pływające ) przednie kierunkowskazy,
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
- centralny zamek,
- wszystkie szyby płynnie regulowane elektrycznie ( nie skokowo),
- podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych,
- funkcja Follow Home - automatyczne zapalanie świateł,
- funkcja Comming Home – opóźnione gaszenie się świateł,
- podświetlenie nóg na przodzie samochodu,
- nakładki na pedały gazu, sprzęgła i hamulca oraz podpórka wykonane ze stali kwasoopornej,
- oryginalne dywaniki letnie i zimowe
- domykanie szyb przy pomocy pilota,
- czujniki Keyless we wszystkich klamkach – otwieranie na dotyk,
- hamulec postojowy, automatyczny, elektromechaniczny,
- 6 poduszek powietrznych - możliwość wyłączenia przedniej poduszki pasażera,
- komputer pokładowy,
- tempomat,
- dobrze brzmiące radio z odtwarzaczem CD, mp3,
- kolorowy, dotykowy wyświetlacz, mapy GPS
- lusterko wsteczne fotochromatyczne,
- schowek klimatyzowany,
- bluetooth
- jedyny w swoim rodzaju zegar analogowy,
- wyświetlacz przezierny ( head up ),
- licznik wirtualny, wygląd klasyczny, cyfrowe wyświetlanie prędkości i wielu innych potrzebnych danych,
- wejścia USB, AUX,
- szyba przednia wyciszona,
- szyby boczne atermiczne,
- zapalniczka,
- system Start-Stop ( można go wyłączyć ),
- wielozadaniowa kierownica ( sterowanie radiem, telefonem, tempomatem),
- ABS,
- BAS – zwiększa siłę hamowania awaryjnego,
- EBD - system elektronicznego rozdziału siły hamowania,
- ESP – istnieje możliwość wyłączenia ( fizyczny przycisk ),
- TCS,
- Hill Holder - system ruszania pod górę
Zapraszam do kontaktu telefonicznego. Cena do rozsądnych negocjacji.
Wyrażam zgodę na wizytę w dowolnym serwisie w Lublinie.