Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 11
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 12
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 13
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 14
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 15
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 16
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 17
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 18
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 19
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 20
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 21

1 / 22

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 2
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 3
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 4
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 5
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 6
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 7
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 8
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 9
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 10
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 11
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 12
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 13
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 14
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 15
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 16
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 17
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 18
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 19
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 20
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Active - 21

Najważniejsze

Przebieg

238 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

120 KM

Opis

Dzień dobry,


Mam na sprzedaż użytkowanego prywatnie Fiata Bravo z 2007 roku.

W CEPIK widnieję jako 3 właściciel, jednakże drugi był tylko pośrednikiem.

Auto służyło mi bezawaryjnie przez 4 lata, jednakże teraz zdecydowaliśmy się na przejście na nowszy model.


Auto mimo wieku zachowało swoją dynamikę. Prowadzi się komfortowo i wygodnie.

Auto nie traci mocy ani nie pali średnio powyżej 7.5 litra paliwa.

Wymiany filtrów i olejów wykonywane na bieżąco.


W trakcie użytkowania przeze mnie przeszło następujące naprawy (wszystkie udokumentowane z rachunkami ze zgodnym opisem i podanym modelem samochodu, którego naprawa dotyczyła):

1. uszczelnienie miski i wymiana śrub miski olejowej,

2. wymiana sprężyn zawieszenia tylnego,

3. wymiana linki hamulca ręcznego,

4. wymiana wahacza prawego-przód,

5. wymiana sprężyn przednich,

6. wymiana łożysk i poduszek Mc Phersona,

7. ustawienie zbieżności i geometrii kół,

8. usztywnienie uchwytu tłumika,

9. wymiana amortyzatorów,

10. zamontowano nowy zestaw łożysk koła,

11. wymiana jednego z czujników ABS,

12. wymieniono akumulator,

13. wymieniono osłonę lewego-przedniego przegubu,

14. wymieniono prawe lusterko,

15. wymieniono skrzynię biegów na egzemplarz po regeneracji (niestety bardzo częsty zabieg przy felernej skrzyni M32),

16. wymieniono odmę olejową.


Łącznie za naprawy zapłaciłem ponad 6000 złotych.


Naprawy były wykonywane z wyprzedzeniem, aby nie ryzykować uszkodzenia samochodu ani problemów na drodze.


Natomiast na daną chwilę nowy właściciel powinien sprawdzić:

1. stan alternatora: w trakcie jazdy, szczególnie przy przyspieszeniu wydaje dźwięk syczenia. Najprawdopodobniej będzie potrzebna wymiana na nowy.

2. w trakcie użytkowania silnik i okolice cały czas były suche, jednakże ostatnio pojawiło się swojego rodzaju "pocenie" w okolicach podstawy filtra oleju. Póki co mowa o kilku kroplach, jednakże trzeba to obserwować,

3. niestety w okolicach przedniego lewego jak i prawego nadkola zaczynają się pojawiać oznaki korozji,

4. czasami przy skręcaniu w prawo zapala się dioda jakby żarówka była przepalona, jednakże wszystko jest sprawne. Należałoby zlecić elektrykowi naprawę tego błędu.


W kwestii tematów blacharsko lakierniczych, poza tymi wspomnianymi powyżej, przy przedniej lewej lampie jest "parkingowe" przetarcie lakieru.


Auto można obejrzeć w Siemianowicach Śląskich po wcześniejszym uzgodnieniu.


Zgadzam się na weryfikację stanu jak i danych samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej na koszt kupującego, włącznie z podłączeniem komputera i sprawdzenia błędów.


W razie potrzeby dosłania dodatkowych zdjęć, jakichkolwiek pytań czy skanów dokumentów proszę o kontakt.


Cena podlega rozsądnej negocjacji.


Był to mój pierwszy "lepszy" samochód, dlatego starałem się o niego dbać najlepiej jak potrafiłem i mam nadzieję, że jeszcze spokojnie dojedzie do 300 tyś. w rękach nowego właściciela.

 

18 kwietnia 2025 23:21

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Fiat

Model pojazdu

Bravo

Wersja

1.4 T-Jet 16V Active

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

II (2007-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

11000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Komfort i dodatki

Tapicerka materiałowa

Elektryczne szyby przednie

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Maksymilian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store