Sprzedam krajowego Fiata Freemont z silnikiem 3.6 pentastar AWD w automacie. Wersja Lounge, 280km z instalacją LPG, produkcja końcówka 2013. Bezwypadkowy.
Auto 7-osobowe, rozkładane 2 siedzenia w bagażniku. Ma system keyless, ale bez start-stopu ani innych wynalazków. Alpine audio, świetnie gra.
Silnik pracuje równo, nie pobiera oleju, nie ma wycieków, jest moc i na benzynie i na gazie, dociśnięty jedzie, nie grzeje się. W lipcu 2022 wymieniłem reduktor na KME Gold GT 330KM.
Wnętrze bardzo zadbane, czyste - skóra, grzane fotele, klima 3-strefowa. Widziałem Fiaty z niższym przebiegiem bardziej zniszczone. Auto wyposażone w liczne udogodnienia dla dzieciaków (podkładki siedzeń z tyłu) i ogólne (schowki pod nogami pasażerów z tyłu, pod siedziskiem pasażera z przodu, podłokietniki, cupholdery itp). Bagażnik jak stodoła sołtysa. Polecam się zapoznać z tym modelem, jeśli ktoś tu trafił przez przypadek, bo by brakło mi miejsca.
Wcześniej też było to auto firmowe, Ferdynand podobno woził ciasta :) stąd nabił ponad 250k przebiegu w głównej mierze w długich trasach, do czego te auta są stworzone. Oznaki zużycia znacznie różnią się od aut eksploatowanych w cyklu mieszanym czy miejskim - jakby zasłonić zegary, pewnie 9/10 osób by nie powiedziało, że ma taki przebieg, mnie on nie zniechęcił.
Samochód był dokładnie przeze mnie i zaprzyjaznionego mechanika sprawdzony przy zakupie - już wtedy był technicznie zadbany, bez przypadłości. Poprzedni główny użytkownik auta (właściciel się zmieniał z racji jakichś firmowych przekształceń, ale kierowca był jeden, Szymon) załączył mi Excela z różnorodnych napraw i serwisów prowadzonych od 2017 czyli po okresie gwarancyjnym. Auto cały czas dobrze utrzymane - mogę się tym Excelem podzielić. Ja Ferdka kupiłem w wakacje 2021, wszystko robiłem na bieżąco na częściach Moparowskich, ewentualnie zamiennikach wysokiej jakości Febi-Bilstein itp..
Dodatkowo:
- Hak Steinhoff 13pin z adapterem do 7pin, zdejmowalny, z blokadą na kluczyk, tak że można jechać w Europę zgodnie z prawem. Mi służył do przewozu rowerów.
- drugi komplet opon, obecnie jeszcze z racji pięknego polskiego kwietnia na zimówkach Falken - spokojnie na sezon-dwa; letnie Continental EcoContact nabyte 2021, też w dobrym stanie.
- drugi klucz do auta jest.
Świeżo po badaniu technicznym na początku kwietnia.
OC do połowy marca przyszłego roku; z dodatkowym NNW pasażerów, przy moich zniżkach 670zł, podstawa 620 - MTU.
Podaję wszystkie dane, samochód można sprawdzić w cepiku.
Wystawiam pełną Fakturę VAT, podana cena brutto - auto mam w jednoosobowej działalności gospodarczej.
=================
Dodatkowe informacje
Auto świeżo po dużych serwisach, które były zaplanowane z myślą o dalszej eksploatacji i robione pod siebie (te silniki przejeżdżają 350 do nawet 500+ tys mil w jeepach i journeyach, jeśli się o nie dba i serwisuje, wystarczy wygooglować). Z przypadłości, które ten model ma, dwie chyba największe zostały niedawno zaadresowane, więc jestem spokojny, że auto jeszcze długo posłuży:
- lato 2024: wymiana popychaczy i dźwigienek popychaczy oraz dla spokoju wałka ssącego rozrządu na jednej głowicy (dźwigienki zaczynają cykać od luzów i powodują wycieranie wałka, przypadłość to tzw. pentastar tick, można sprawdzić na youtube). Mam faktury na części (oryginalne Mopar) oraz blokady rozrządu, które dodaję do auta. Przy okazji wymienione uszczelki dolotu.
- przed zimą zaczął wysiadać bieg wsteczny (przypadłość skrzyni 62TE) - zniechęcony mozolnym dogadywaniem się z pobliskimi mechanikami, wstawiłem go do garażu i jeździłem drugim autem. Skrzynia właśnie została wyremontowana w zakładzie u p. Zapały w Leszczynach koło Kielc, auto świeżo odebrane - na dowód FV z remontu na kwotę 7k PLN netto.
Mankamenty:
- miejscami pokazują się niewielkie ogniska rdzy (niestety, mimo garażowania, 2 nadkola delikatnie obsypał młodzieńczy trądzik stosowny do wieku), konstrukcyjnie auto zdrowe i w pełni sprawne
- wgniotka przy rancie drzwi i szrama na zderzaku (str prawa) - szkoda parkingowa, z którą już go kupiłem i nic tam niepokojącego się nie działo, tam nie rdzewieje :)
- delikatnie poci się obudowa termostatu na zgrzewie, ubytek płynu jest bardzo znikomy, mam kupiony termostat (oryginał Mopar) na wymiane, jeśli zdążę, to zrobię
- moduł bluetooth ma wypięty bezpiecznik; zdarzyło się ze dwa razy, że rozładował akumulator w zeszłym roku, potem wymieniłem aku i go wypiąłem. Na grupie Freemont Polska są kontakty do przemiłych kolegów rozlokowanych w całej Polsce, którzy ogarniają temat zmostkowaniem bezpiecznika - że to jest taka sprawa a nie inna, mi się z tym nie paliło, nie lubię gadać jak jeżdzę, a przestało rozładowywać akumulator
Zbieżność robiona w 2024, przy wymianie końcówki drążka kierowniczego.
Serwis olejowy (+ filtry i świece Champion) robiony końcówką czerwca 2024 przy wspomnianym rozrządzie, silnik płukany tec2000 przy okazji. Od tej pory przejechał może z 3-4kkm.
Serwis (wymiana ATF4) skrzyni za 60kkm.
Generalnie sprzedaż z powodu zmiany planów rodzinnych - sam wychowuję 3.5l córkę - niepotrzebne mi już takie duże auto. Zbierałem się do sprzedaży wcześniej, ale jak ktoś ma dzieci, to są ważniejsze tematy niż auto, które służy... Zrobiło się łatwiej dopiero teraz, jak kupiłem "gruza" na zimę (który dobitnie uświadomił mi, że hatchback nam z młodą wystarczy).
Piszę wszystko jak jest, wolę napisać niż nie napisać, żeby uniknąć zaskoczeń i targowania ceny "na wariata" - szanujmy siebie i swój czas, ja go zdecydowanie mam niewiele. O cenie mogę porozmawiać na miejscu, ale zastrzegam - nie przewiduję wielkich promocji, w auto dopiero co poszły konkretne, udokumentowane inwestycje, wszystkie opłaty są świeże.
Do obejrzenia w Krakowie południowym - Swoszowice, gdzie czeka sobie spokojnie w garażu na następnego właściciela. Przebieg może nieznacznie wzrosnąć, ale na co dzień używam innego auta. Oględziny najlepiej w godzinach roboczych albo weekendy, inne pory do dogadania. Jeśli nie odbieram, pewnie ogarniam dziecko - proszę pisać sms.