40,000+ KM
Wnetrze: 10/10
Zewnatrz: 9.5/10
Moc: 407KM
Moment obrotowy: 600 Nm
Mody: (Wszystkie zakupione nowe, posiadam tez oryginalne części)
Folia PPF na całości, nałożona w 2024.
PTU MON 2536-PBKT-AA
Osłona odmy MON 2536-EBP-AA
Korek wlewu oleju MON 2536-OFC-AA
Kolektor dolotowy MON 2536-CIM-CA
Quickshifter MON 2363-BSA-AA
Orurowanie dolne IC MON 2536-CPK-BLK
Układ dolotowy MON 2536-CAIS-BB-BLK
Układ dolotowy MON 2536-SIK-FP
Zawór upustowy MON 2536-TRV-AA
Magnetyczny korek miski oleju MON 2743-MSP-AA
Bagnet oleju MON 2536-ODS-BA
Ford Performance Focus RS Active Cat Back Sport Exhaust System M-5200-FRS
Airtec Chłodnica tylnego deferencjału
Tarcze hamulcowe EBC BSD2030 Blade Slot Design
Klocki Hamulcowe EBC DP42274R Yellow Stuff
Intercooler Mishimoto MIS MMINT-RS-16BK
Chłodnica oleju Mishimoto MIS MMOC-RS-16TBK (nie zainstalowana)
Stabilizatory zawieszenia z łacznikami Whiteline WHI BFK009
Radium Engineering Dual Catch Can Kit
Radium Engineering Coolant Tank
Chlapaki Rallyarmor
Bezprzewodowy Android Auto / Apple Car Play
Felgi fifteen52 Super Touring Apex _ Rally White - 18x8.5 | 5x108 / 5x112
Opony Letnie Michelin Pilot Sport 5 (przejechane mniej niż 1000km)
Dodatkowe Opony Zimowe Michelin Pilot Alpin 5 245/40R18 97 W XL (przejechane mniej niz 3000km)
Po przebiegu 36,500KM:
Kute tłoki IRP Gold
Korbowody IRP Gold
Panewki korbowe
Panewki główne
Szpilki ARP do głowicy
Uszczelka pod głowicę Cometic
Świeca NGK Iridium IX LTR7IX-11 Ford Focus RS Mk3, Mustang 2.3 EcoBoost
Płyn do chłodnic Thermotec G12+ 5L
Olej przekładniowy Motul Gear Competition 75w140
Olej przekładniowy Motul Multi DCTF 1L
Filtr oleju
Olej silnikowy Millers Oils CFS 5w40 NT+ Nanodrive
Auto w idealnym stanie, drugi właściciel. Zawsze w garażu. Samych modów na koszt 90,000+PLN. (Posiadam wszelkie paragony) Autko po hamowni w Tomson Motorsport, Warszawa: 400+ koni, 600+ momentu obrotowego, zakuty silnik. Nigdy przeze mnie nie driftowane, nigdy nie użyto launch control.
Zapraszam z pytaniami, lub żeby zobaczyć auto osobiście. :)