Dzień dobry, Focusa posiadam od 2018 roku, kupiłem auto w 100% seryjne i z oryginalnym lakierem z przebiegiem 179000km. Aktualny stan licznika to 187000km.
Aktualny wynik bezpieczne 375KM, 500Nm, potwierdzone na hamowni.
Samochód po serwisie olejowo, filtrowym. Samochód w pełni sprawny bez potrzeb serwisowych.
Regularnie serwisowany też w ASO FORD . Dysponuję dokumentacją zdjęciową przeprowadzonych modyfikacji.
Modyfikacje w firmie PUH CARS UPGRADE DAMIAN SZLAKOWICZ
Modyfikacje mechaniczne silnika
- Silnik zablaszkowany
- Turbosprężarka Focus RS
- Wtryskiwacze BOSH 650cc
- Wydajniejsza pompa paliwa w zbiorniku
- Układ wydechowy 3 cale od MG Motosport typu Pro Racing
- Dołożony Oil catch tank
- Większy intercooler Fmic
- Łapacze powietrza w intercoolerze
- Układ dolotowy kompletny Focus RS + Mountune + K&N
- Zmodyfikowana uszczelka kolektora wydechowego
- Zmodyfikowany kosz pompy paliwa
- MAP Sensor Focus RS
- Olej Ravenol 5W40
- MAF Sensor FocusRS
- Chłodnica oleju Focus RS
- Wzmacniane panewki
- Wymiana wszystkich uszczelek, podkładek, śrub, nakrętek
- Rozrząd kpl z pompą wody FocusRS
- Paski osprzętu Focus RS
* Podczas modyfikacji wszystkie naprawy wykonane zgodnie z technologią Ford na oryginalnych nowych częściach ASO.
Modyfikacje mechaniczne zawieszenia i przeniesienia napędu
- Sprężyny H&R
- Hybrydowe półosie napędowe (wzmacniane)
- Poliuretanowa wkładka poduszki skrzyni biegów
- Wzmocniona nowa oryginalna tarcza sprzęgła Focus RS (kevlar)
- Docisk i siłownik sprzęgła Focus RS
- Pompka sprzęgła
- Do samochodu dokładam nowe tuleje wahaczy, łączniki stabilizatora, wahacze, śruby
Modyfikacje mechaniczne układu hamulcowego
- Pompa ABS Focus RS
- Zaciski hamulcowe Bremo Megane RS
- Tarcze hamulcowe Zimmerman 345
- Klocki hamulcowe ATE
- Przewody hamulcowe w oplocie
- Płyn hamulcowy Nissan GTR
- Elastyczne przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Modyfikację układu kierowniczego
- Wymiana płynu wspomagania kierownicy na oryginalny Ford
- Zmieniony kształt kierownicy oraz obszycie
Modyfikacje wizualne
- Spoiler Focus RS
- Lampy tył Smoke LED
- Lampy przód z czarnym wnętrzem
- Oklejony spoiler i dach folią, wzór plaster miodu
- Przyciemnione wszystkie szyby
- Czarno czerwony emblemat Ford
- Złote Felgi Tomason (odważniki też złote)
- Wloty na masce Focus RS
- Likwidacja otwierania maski kluczykiem, montaż sportowych spinek
- Krótka antena FM
- Dyfuzor tył Maxton
- Grill przedni góra i dół
- Boczne emblematy RS
- Przyciemnienie wszystkich lamp i odblasków
- Flamer kit (na życzenie poprzez włączenie przycisku płomień z końcówek wydechu)
Modyfikacje wnętrza
- Zegar EGT
- Zegar temperatury powietrza przed i za intercoolerem
- Zegary centralne Focus RS
- Radio dotykowe Kenwood 2DIN
- Kokpit oklejony folia symulującą karbon
- Oświetlenie wnętrza białe LED
- ISOFIX
Inne:
- Wykonany serwis klimatyzacji (co 3 lata)
- Dezynfekcja klimatyzacji (co 6 miesięcy)
- Nowy oryginalny akumulator Ford
- Nowe pióra wycieraczek przód i tył
- Nowy alternator
- Brak jazdy w zimę
- W czasie zimowego postoju samochód odpalany co 7-14 dni na 30 min
- Tankowanie tylko PB 98 / 100
- Wymiana oleju co rok
- W czasie zimowego postoju akumulator podłączony pod ładowarkę podtrzymującą firmy Ctek
- Po modyfikacji silnika był on docierany przez około 1000km, po czym była kolejna wymiana oleju.