Przedmiotem sprzedaży jest Ford Mustang GT w wersji PP2, który jest ze mną już od 2021 roku. Auto oferuje te same osiągi co Mustang Mach1, który bazuje na wersji PP2 (różnić nie ma naprawdę zbyt wiele). Cena myślę, że bardzo okazyjna bo sporo poniżej wartości rynkowej porównując do tego co oferują inni sprzedający. Pod maską znajduje się wolnossące V8 o mocy ok. 477KM i 580Nm momentu obrotowego (zmierzone na hamowni). Mustang posiada pakiet Performance Pack 2, czyli fabryczny setup zmian z nastawieniem do jazdy na torze (dostępny tylko w Stanach), który był alternatywą dla Shelby GT350. Parę rzeczy w aucie zostało też dołożonych przeze mnie, o czym niżej.
Jakie zamiany wprowadza PP2 (wychodząc z fabryki)?
• kute 19-calowe alu-felgi o szerokości 10,5 cala szerokości z przodu i 11 cali z tyłu,
• wzmocnione i obniżone sprężyny,
• wzmocniony stabilizator poprzeczny (swaybar)
• większe hamulce (6-tłoczekowe Brembo + tarcza 380mm),
• mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen,
• większa chłodnica
• poprawione dostrojenie podwozia i układu kierowniczego,
• dostrojenie systemów ABS, ASR i ESP.
• adaptacyjne zawieszenie MagneRide - wcześniej oferowane tylko w GT350 (zmiana twardości zawieszenia w zależności od trybu jazdy),
• przednie i tylne stabilizatory są sztywniejsze o 12% i 67% w porównaniu z Pakietem Performance Pack 1,
• przednie i tylne sprężyny są o 20% i 13% sztywniejsze w porównaniu z Pakietem Performance Pack 1.
• tylny spojler
Wyposażenie (wybrane elementy):
• Silnik Coyote: 5.0l V8 (~480 KM, ~580 Nm);
• Skrzynia: manualna 6-biegowa;
• Napęd: RWD + szpera TORSEN (3.73) + launch control + line lock (palenie gumy);
• Koła: 19-calowe z oponami Michelin Pilot Sport 4S 305/35 przód i tył;
• Układ hamulcowy BREMBO (sześcio-tłoczkowe zaciski z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu) – tarcze hamulcowe wentylowane DBA 4000 T3 z przodu 380mm z tyłu 330 mm;
• Sportowe katalizatory z MG Motorsport;
• Rezonator X-pipe (efekt "raspy sound" czyli bardziej agresywnego dźwięku wydechu);
• Adaptacyjne zawieszenie MagneRide;
• Rozpórka kielichów;
• Teleskopy podnoszenia przedniej maski Ford Performacne (to nie jest standard w Mustangu + teleskopy usztywniają maskę przy większych prędkościach);
• przedni zderzak oraz błotniki wzorowane na Shelby GT350;
• "Stop the Hop" Handling Kit = większa przyczepność tylnych kół, eliminuje efekt podskakiwania tylnej osi na nierównościach (Custom z FastHog Garage);
• Skórzana tapicerka z przeszyciami niebieską nicią;
• Kubełkowe fotele RECARO z elektryczną regulacją położenia;
• Sportowa kierownica obszyta alcantarą (HD-Customs);
• Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa;
• Multimedia SYNC 3 z bluetooth, usb, aux, track apps, napędem CD;
• Kamera cofania + czujniki parkowania tył;
• Reflektory przednie LED;
• Lapy tylne LED z sekwencyjnym kierunkowskazem;
• Oświetlenie Ambiet Lights;
• Podświetlane listwy progowe;
• Dodatkowe zegary na desce centralnej (Ciśnienie oleju oraz Vacuum);
• Czujniki ciśnienia powietrza w kołach (TMPS);
• Tryby wyboru stylu jazdy: Normal/Performance/Track/Snow(Wet)
• Czujnik przeciążenia G-Sensor
• System mocowania fotelików LATCH / ISOFIX;
• Dostęp bezkluczykowy Keyless;
• Tylna szyba ogrzewana;
• Adaptacyjny tempomat;
• Minikompresor do pompowania opon/gaśnica/trójkąt.
Samochód został sprowadzony z USA z małymi uszkodzeniami. Zainteresowanym osobom mogę udostępnić zdjęcia i filmy z USA oraz procesu naprawy, przedstawić faktury naprawy.
Ostatnio w aucie były wymieniane klocki, tarcze hamulcowe i amortyzatory Magneride, a lakier został zabezpieczony powłoką ceramiczną. Stan pojazdu można sprawdzić na dowolnej stacji diagnostycznej w okolicy. Świeżo podbity przegląd (ważny do 07.03.2026). Zachęcam do kontaktu.