Przedmiotem sprzedaży jest Ford Mustang GT, który jest ze mną już od 2021 roku. Pod maską znajduje się wolnossące V8 o mocy ok. 477KM i 580Nm momentu obrotowego (zmierzone na hamowni). Mustang posiada pakiet Performance Pack 2, czyli fabryczny setup zmian z nastawieniem do jazdy na torze (dostępny tylko w Stanach). Parę rzeczy zostało też dołożonych przeze mnie, o czym niżej.
Jakie zamiany wprowadza PP2 (wychodząc z fabryki)?
• kute 19-calowe alu-felgi o szerokości 10,5 cala szerokości z przodu i 11 cali z tyłu,
• wzmocnione i obniżone sprężyny,
• wzmocniony stabilizator poprzeczny (swaybar)
• większe hamulce (6-tłoczekowe Brembo + tarcza 380mm),
• mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen,
• większa chłodnica
• poprawione dostrojenie podwozia i układu kierowniczego,
• dostrojenie systemów ABS, ASR i ESP.
• adaptacyjne zawieszenie MagneRide - wcześniej oferowane tylko w GT350 (zmiana twardości zawieszenia w zależności od trybu jazdy),
• przednie i tylne stabilizatory są sztywniejsze o 12% i 67% w porównaniu z Pakietem Performance Pack 1,
• przednie i tylne sprężyny są o 20% i 13% sztywniejsze w porównaniu z Pakietem Performance Pack 1.
• tylny spojler
Wyposażenie (wybrane elementy):
• Silnik Coyote: 5.0l V8 (~480 KM, ~580 Nm);
• Skrzynia: manualna 6-biegowa;
• Napęd: RWD + szpera TORSEN (3.73) + launch control + line lock (palenie gumy);
• Koła: 19-calowe z oponami Michelin Pilot Sport 4S 305/35 przód i tył;
• Układ hamulcowy BREMBO (sześcio-tłoczkowe zaciski z przodu i 4-tłoczkowe z tyłu) – tarcze hamulcowe wentylowane DBA 4000 T3 z przodu 380mm z tyłu 330 mm;
• Sportowe katalizatory z MG Motorsport;
• Rezonator X-pipe (efekt "raspy sound" czyli bardziej agresywnego dźwięku wydechu);
• Adaptacyjne zawieszenie MagneRide;
• Rozpórka kielichów;
• Teleskopy podnoszenia przedniej maski (to nie jest standard w Mustangu + dodatkowo usztywnia maskę przy większych prędkościach);
• Anti-hoop bar = większa przyczepność tylnych kół, eliminuje efekt podskakiwania tylnej osi na nierównościach (Custom z FastHog Garage);
• Skórzana tapicerka z przeszyciami niebieską nicią;
• Kubełkowe fotele RECARO z elektryczną regulacją położenia;
• Sportowa kierownica obszyta alcantarą (HD-Customs);
• Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa;
• Multimedia SYNC 3 z bluetooth, usb, aux, track apps, napędem CD;
• Kamera cofania + czujniki parkowania tył;
• Reflektory przednie LED;
• Lapy tylne LED z sekwencyjnym kierunkowskazem;
• Oświetlenie Ambiet Lights;
• Podświetlane listwy progowe;
• Dodatkowe zegary na desce centralnej (Ciśnienie oleju oraz Vacuum);
• Czujniki ciśnienia powietrza w kołach (TMPS);
• System mocowania fotelików LATCH / ISOFIX;
• Dostęp bezkluczykowy Keyless;
• Tylna szyba ogrzewana;
• Adaptacyjny tempomat.
Samochód został sprowadzony z USA z małymi uszkodzeniami. Zainteresowanym osobom mogę udostępnić zdjęcia i filmy z USA oraz procesu naprawy, przedstawić faktury naprawy.
Ostatnio w aucie były wymieniane klocki, tarcze hamulcowe i amortyzatory Magneride, a lakier został zabezpieczony powłoką ceramiczną. Stan pojazdu można sprawdzić na dowolnej stacji diagnostycznej w okolicy.