Na sprzedaż Ford Ranger
Auto sprowadzone z Niemiec w lutym 2020 (prawdopodobnie od pierwszego właściciela). Latem 2020 auto zostało praktycznie w pełni rozebrane, rama i buda została wypiaskowana i oczyszczona. Rama niezwłocznie po piaskowaniu została pokrywa dwukrotnie reaktywną czerwoną farbą okrętową, oraz miejsca, które były najbardziej uszkodzone w budzie i pace (również te, które zostały ponownie wspawane). Wygląd zakończonego auta przedstawia pierwsze zdjęcie z ogłoszenia. Natomiast ostatnie 4lata użytkowania codziennie w terenie dały o siebie znać na aucie co przedstawiają kolejne zdjęcia.
Auto sprzedaje z wyciągarką/wciągarką na pace (widoczna) na zdjęciach.
Samochód służył do pracy w lesie, polu i na polowania. Wciągarka była używana do wciągania rzeczy na pakę, jak również do wyciągania auta w lesie, jeśli było o co się zapiąć.
Do auta posiadam różne pierdoły, które mam w garażu (klamka paki, snorkel, którego nie założyłem, końcówki drążków itd). Posiadam również drugi komplet kół w rozmiarze 15, z oponami AT (dwie opony nowe, dwie opony średnie wszystkie opony taki sam model). Na zdjęciach auto na oponach MT w rozmiarze 16.
Autem przez prawie 5lat zrobiłem ponad 100tyś. km. Stary dobry samochód bez przesadnej elektroniki, które zawsze dojedzie do celu.
Auto sprzedaję jako uszkodzone, ponieważ do zrobienia jest:
- rama w jednym miejscu (na osłaniającej ściance - wewnętrznej ramy jest pęknięcie, poza tym cały główny "Ceownik" nie ma uszkodzeń
- wyskakuje piąty bieg (jeśli drążek trzyma się ręką to nie wyskakuje) - prawdopodobnie synchronizator na 5biegu (wsteczny bieg trzyma się bez problemu),
- kilka różnych wgniotek,
- silnik poci się spod pokrywy (mam nową uszczelkę),
- ostatnio pokazał się wyciek oleju przy turbinie (oleju nie trzeba dolewać od wymiany do wymiany),
- dziurawy błotnik z prawej strony w pace,
W auto zostało wymienione wiele rzeczy, a wszystkie wymiany i uszkodzenia były robione na bieżące, ponieważ auto było cały czas użytkowane - praktycznie codzinnie. Pod koniec 2023 w aucie został praktycznie wymieniony tył ramy, ponieważ zmiana zawieszenia zaczęła oddziaływać na tylne mocowanie amortyzatorów, dlatego wszystkie elementy, które były pod paką w tylnej części ramy zostały wycięte i wspawane nowe zdrowe kawałki ceownikow, praktycznie od nowa zbudowany tył ramy.
Zmiany:
- wymienione drążki skrętne na IronMan,
- wszystkie amortyzatory wzmocnione firmy Lovells +2cale,
- resory IronMan +2cale,
- wieszaki, śruby, cybanty od resorów IronMan (posiadają kalamitki do smarowania, ponieważ są na poliuretanach)
- w zeszłym miesiącu wymieniony rozrząd,
- w listopadzie został wymieniony łańcuch w reduktorze,
- w grudniu wymieniona półośka lewa od mostu oraz półośka kompleta (przegub zewnętrzy i wewnętrzy oraz ośka łącza), ponieważ ukręciły się frezy na półośce i przegubie wewnętrznym,
- auto ma pełny stalowy zderzak z przodu (zrobiony na oryginalnym zderzaku - te auta miały stalowe zderzaki w oryginale, lecz tylko środek, boki i spód były plastikowe, zostało to przerobione na pełno stalowy), dodatkowe została zrobiona pełna zabudowa spodu do wysokości reduktora,
- uchwyt + wciągarka na pace.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem, auto idiotoodporne, potrzebuje tylko prądu i paliwa, żeby jeździć, odpada zawsze, niezależnie od temperatury czy warunków.
Auto zarejestrowane jako cieżarowe, sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem.