Ford S-Max z polskiego salonu (Auto Nobile Warszawa). Produkcja 2013 r., pierwsza rejestracja w 2014 r.
Kupiłem go w styczniu 2020 r. i od tego czasu spisywał się bardzo dobrze jako auto rodzinne.
Z ostatnio wymienionych części (udokumentowane fakturami):
- akumulator (październik)
- sprzęgło (październik)
- rozrząd (listopad)
- rozrusznik (luty)
Mankamenty wizualne (widoczne na zdjęciach):
- pęknięty lewy zaczep przedniego zderzaka
- pęknięty jeden zaczep lewego reflektora
- pęknięty zaczep prawej lampy postojowej
- wgniecenie na prawym tylnym nadkolu
- obtarcie na prawym tylnym nadkolu wchodzące na drzwi
- obtarcie na prawej tylnej klamce
- obtarcie na środku prawych tylnych drzwi
Zaczepy lamp są pęknięte z powodu ubiegłorocznej drobnej stłuczki w korku (zagapienie się na światłach).
Przy prędkościach >90 km/h samochód delikatnie ściąga w prawo. Jeśli dobrze pamiętam z ostatniej wizyty na SKP, do wymiany tuleja wahacza. To jedyna sprawa mechaniczna wymagająca uwagi w tym samochodzie.
Ostatni przegląd z wymianą oleju i filtrów w listopadzie, badanie techniczne ważne do stycznia 2026.
Samochód ma założone całoroczne opony premium Yokohama BluEarth-4S (rok produkcji 2023).
Wystawiam fakturę VAT-marża - kupujący zwolniony z podatku PCC.
Stan samochodu przedstawiłem na zdjęciach i w opisie zgodnie z moją wiedzą. Nie mam nic do ukrycia - można sprawdzić pojazd u dowolnego mechanika przed zakupem.