Samochód kupiony i serwisowany w polskim salonie, wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył, oświetlenie wewn., deska rozdzielcza i Ford Convers+, tapicerka itp). + pakiet zewn. S line (spoiler, listwy progowe).
Samochód regularnie serwisowany, bezwypadkowy (potwierdzone), osoba niepaląca, obecnie na zimówkach "16.
Kupiłem od I właściciela w czerwcu '18r. jako osoba prywatna, auto w programie serwisowym ASO 8 lat i do 200 tys. km (obecnie ok. 238 tys. km).
Pierwszy właściciel serwisował w ASO w Gliwicach, ja w ASO N.Sącz, historię mam w postaci papierowej i elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym ASO Forda.
Auto w ponad 90% jeździło na Vervie i ok. połowy czasu użytkowania było garażowane.
Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.
Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.
Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, można jeździć w mieście bez historii z ciągłym zapychaniem filtra, problemów z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu.
Dla zainteresowanych; turbo diesel użytkowany zgodnie ze sztuką więc przy tym przebiegu silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itd.
Tapicerka i karoseria w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.
Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca i listopada.
Silniki 2.0 TDCI (francuskie HDI, wer. 140KM) 'nawijają' bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11 r. to już inne silniki).
Obecnie do wymiany są; przednie tarcze hamulcowe (klocki prawie jak nowe).
Wersja wyposażenia - Titanium S+ m.in.;
- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko skóra) a środek alcantara (najlepsza na lato!),
- duży wyświetlacz Convers+
- lampy ze strefowym doświetlaniem boków
- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i bardzo rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi itp.
W komplecie m.in. opony lato na alum. i zima na stalówkach (osobne dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, relingi, oryginalne chlapacze przednie (bardzo przydatne), naklejona folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii, kierownica nie wytarta ani uszkodzona - nakładka dla lepszego trzymania.
Z ważniejszych (prócz eksploatacyjnych) co było wymieniane w trakcie użytkowania:
- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim do dziś ok. 55 tys. km),
- 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne
- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.
Stan karoserii - bardzo dobry, progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę), jeśli ktoś chce pojeździć kilka lat warto pomyśleć o kolejnym zabezpieczeniu podwozia.
Kontakt.: (od 8.00 do 23.00) - jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, w wolnej chwili oddzwonię.
Cena do negocjacji dla konkretnego zainteresowanego.
Wyszukiwanie; 2010÷11, przebieg do 250 kkm, 140KM, manual, mech. ręczny i krajowy.. nie dziadek Helmut co 'jeździł po bułki do ważywniaka', igła bezwypadek a licznik "zatrzymał się" na 150 km..