Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 21

1 / 22

Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 10
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 11
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 12
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 13
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 14
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 15
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 16
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 17
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 18
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 19
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 20
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 21

Najważniejsze

Przebieg

237 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Samochód kupiony i serwisowany w polskim salonie, wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył, oświetlenie wewn., deska rozdzielcza i Ford Convers+, tapicerka itp). + pakiet zewn. S line (spoiler, listwy progowe).


Samochód regularnie serwisowany, bezwypadkowy (potwierdzone), osoba niepaląca, obecnie na zimówkach "16.


Kupiłem od I właściciela w czerwcu '18r. jako osoba prywatna, auto w programie serwisowym ASO 8 lat i do 200 tys. km (obecnie ok. 238 tys. km).


Pierwszy właściciel serwisował w ASO w Gliwicach, ja w ASO N.Sącz, historię mam w postaci papierowej i elektronicznej, do potwierdzenia w dowolnym ASO Forda.

Auto w ponad 90% jeździło na Vervie i ok. połowy czasu użytkowania było garażowane.


Po zakończeniu przedłużonej maksymalnie gwarancji serwisowany prywatnie u fachowego mechanika.

Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.


Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, można jeździć w mieście bez historii z ciągłym zapychaniem filtra, problemów z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu.


Dla zainteresowanych; turbo diesel użytkowany zgodnie ze sztuką więc przy tym przebiegu silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itd.


Tapicerka i karoseria w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.


Przegląd i ubezpieczenie ważne do lipca i listopada.


Silniki 2.0 TDCI (francuskie HDI, wer. 140KM) 'nawijają' bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11 r. to już inne silniki).

Obecnie do wymiany są; przednie tarcze hamulcowe (klocki prawie jak nowe).


Wersja wyposażenia - Titanium S+ m.in.;

- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko skóra) a środek alcantara (najlepsza na lato!),

- duży wyświetlacz Convers+

- lampy ze strefowym doświetlaniem boków

- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i bardzo rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi itp.


W komplecie m.in. opony lato na alum. i zima na stalówkach (osobne dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, relingi, oryginalne chlapacze przednie (bardzo przydatne), naklejona folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii, kierownica nie wytarta ani uszkodzona - nakładka dla lepszego trzymania.


Z ważniejszych (prócz eksploatacyjnych) co było wymieniane w trakcie użytkowania:

- 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim do dziś ok. 55 tys. km),

- 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne

- czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,

- 2023 r. amortyzatory przód,

- 2024 r. przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy itp.


Stan karoserii - bardzo dobry, progi, błotniki, drzwi zdrowe, na podłużnicach ruda jest powierzchowna (potwierdzone przez diagnostę), jeśli ktoś chce pojeździć kilka lat warto pomyśleć o kolejnym zabezpieczeniu podwozia.


Kontakt.: (od 8.00 do 23.00) - jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, w wolnej chwili oddzwonię.


Cena do negocjacji dla konkretnego zainteresowanego.

Wyszukiwanie; 2010÷11, przebieg do 250 kkm, 140KM, manual, mech. ręczny i krajowy.. nie dziadek Helmut co 'jeździł po bułki do ważywniaka', igła bezwypadek a licznik "zatrzymał się" na 150 km..

 

24 kwietnia 2025 15:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Błękitny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Piotrek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store