Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9

1 / 10

Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 1
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 2
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 3
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 4
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 5
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 6
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 7
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 8
Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium - 9

Najważniejsze

Przebieg

288 568 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

1 997 cm3

Moc

140 KM

Opis

Nadszedł czas na sprzedaży mojego Forda Ford S-max 2.0 TDCi, 140 KM, wersja Titanium


Wyposażenie:

- ksenonowe reflektory, automatyczne oświetlenie, doświetlanie zakrętów

- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

- wszystkie szyby i lusterka elektryczne ( niestety lewe się nie składa- padł silniczek składania)

- przednia szyba fotochromatyczna i odbijająca promienie IR, boczne oryginalnie przyciemniane .

- Przednia szyba ogrzewana

- czujniki parkowania- fabtyczne ( dźwięk idzie z głośnika z tej strony który czujnik wyczuwa przeszkodę)

- felgi aluminiowe 17” Ford

- System nagłośnienia SONY

- wyświetlacz Converse+

- tempomat

- system wspomagania ruszania pod górę

- alarm

- kolor czarny- Panther black metallic


Trochę historii:

Samochód pochodzi z polskiego salonu. Kupiony przeze mnie w 2015 od pierwszego właściciela przy stanie licznika 106 tys. Ja z S-maxem spędziłem 10 lat i przejcahliśmy razem przyjemne 182 tys. km.

S-Max z tym silnikiem jest dynamiczny, a przy tym bardzo ekonomiczny. Na mieście mieszczę się w 7 litrach a na trasie jadąc spokojnie można uzyskać 5,5l.

Mimo gabarytów i masy fajnie się nim jeździ, dobrze trzyma się drogi. Robotę robi też radio z nagłośnieniem Sony. Trasę ponad 1500km można było nim spokojnie wziąć na raz i nie czuć wielkiego zmęczenia.

Lakier ładny, jak na swój wiek wygląda dobrze. Ma kilka malutkich „wgniotek” od drzwi na parkingu, ale są mało widoczne. A najważniejsze- wszystkie elementy są od nowości oryginalne. Nie miał żadnej choćby stłuczki. Samochód aktualnie jest na stalowych kołach 16”.

W samochodzie co rok lub 15tys km wymieniany olej i wszystkie filtry. Wcześniej zawsze oryginalne Motocrafta od 2 lat filtry Boscha. Olej zawsze Forda, od kilku lat: CASTROL MAGNATEC PROFESSIONAL A5 5W30. Ten olej mu służy, bo od wymiany do wymiany w ogóle nie bierze oleju. Ile zostało wlane -tyle jest po roku przed wymianą.

Z „grubszych” wymian:

Przy ok. 180 tys wymieniony rozrząd, kilka lat temu EGR. Dwa lata temu przednie amortyzatory i akumulator i chyba tylne hamulce. Reszta to bieżące wymiany filtry, klocki.

Nigdy nie zapalały się żadne kontrolki, silnik cały czas pracuje płynnie i jest dynamiczny.

Samochód kupiony z myślą o bezpiecznych podróżach w tym wakacyjnych i sprawdza się w tym idealnie. Wnętrze przedstronne, a duży bagażnik powoduje, że spakowanie całej rodziny nie stanowi problemu. Spokojnie można też nim przewieź w środku rower. Samochód bardzo fajny a to że 10 lat z nami, to chyba dobra rekomendacja

 

14 kwietnia 2025 0:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Wersja

2.0 TDCi Titanium

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2009

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store