Ford S-Max - 1
Ford S-Max - 2
Ford S-Max - 3
Ford S-Max - 4
Ford S-Max - 5
Ford S-Max - 6
Ford S-Max - 7
Ford S-Max - 8
Ford S-Max - 9
Ford S-Max - 10
Ford S-Max - 11
Ford S-Max - 12
Ford S-Max - 13
Ford S-Max - 14
Ford S-Max - 15
Ford S-Max - 16
Ford S-Max - 17
Ford S-Max - 18
Ford S-Max - 19
Ford S-Max - 20
Ford S-Max - 21
Ford S-Max - 22
Ford S-Max - 23
Ford S-Max - 24
Ford S-Max - 25
Ford S-Max - 26
Ford S-Max - 27
Ford S-Max - 28
Ford S-Max - 29
Ford S-Max - 30
Ford S-Max - 31
Ford S-Max - 32
Ford S-Max - 33
Ford S-Max - 34
Ford S-Max - 35
Ford S-Max - 36

1 / 37

Ford S-Max - 1
Ford S-Max - 2
Ford S-Max - 3
Ford S-Max - 4
Ford S-Max - 5
Ford S-Max - 6
Ford S-Max - 7
Ford S-Max - 8
Ford S-Max - 9
Ford S-Max - 10
Ford S-Max - 11
Ford S-Max - 12
Ford S-Max - 13
Ford S-Max - 14
Ford S-Max - 15
Ford S-Max - 16
Ford S-Max - 17
Ford S-Max - 18
Ford S-Max - 19
Ford S-Max - 20
Ford S-Max - 21
Ford S-Max - 22
Ford S-Max - 23
Ford S-Max - 24
Ford S-Max - 25
Ford S-Max - 26
Ford S-Max - 27
Ford S-Max - 28
Ford S-Max - 29
Ford S-Max - 30
Ford S-Max - 31
Ford S-Max - 32
Ford S-Max - 33
Ford S-Max - 34
Ford S-Max - 35
Ford S-Max - 36

Najważniejsze

Przebieg

240 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Minivan

Pojemność skokowa

2 179 cm3

Moc

200 KM

Opis

Co by sprzedać a nie sprzedawać przez miesiące - nowa cena! moim zdaniem już jest naprawdę atrakcyjna (to już jest grabież!:)) i uwzględnia, że trzeba sobie kilka rzeczy zrobić (jak w każdym aucie, ale u handlarza wszystko jest cacy tylko do oględzin) Uwaga, w związku z tym, że auto mam wciągnięte na działalność to mogę wystawić fakturę VAT marża - nie ma wtedy PCC.

Do sprzedaży nasze rodzinne auto Ford S-Max 2.2 TDCI z tradycyjnym automatem marki Asin.

Muszę zmienić auto - w związku z tym, że będę teraz więcej jeździł krótkich dystansów to trzymanie diesla jest bez sensu.

Samochód w naprawdę dobrym stanie. Oczywiście ze swoimi mankamentami - o których wolę napisać co by sytuacja była klarowna. Ostatnio niestety zarysowałem przedni zderzak i tylny błotnik. Trzeba to sobie zrobić a przynajmniej ten błotnik. Na masce rysa. Do zrobienia zaprawka nad szybą - i na tylnych drzwiach. WSZYSTKO NA ZDJĘCIACH!

Lusterka boczne - lewe się zazwyczaj nie składa, prawe się składa ale rozłożyć już trzeba z przycisku. Gdy nim poruszamy to przez chwilę działa dobrze. Jest tam przetarty jakiś kabel albo coś nie łączy - częsta przypadłość w maxach. Tylna lampa czasami nie świeci po całym obrysie - to też częsta przypadłość w maxie.

Auto dobrze wybiera nierówności, trzyma się drogi. Jakiś czas temu robione elementy tylnego zawieszenia (tak zwane cukierki) i ustawiana cała geometria. Wszystko wyszło pięknie na zielono. Wymieniono jeden zacisk hamulca i przelewy przy wtryskach. Amortyzatory w dobrym stanie - ponad 80 - 85%. Opony zużywają się równomiernie. DPF sprawny i nie ma z nim najmniejszego problemu. EGR został wyprogramowany i zaślepiony prewencyjnie, dolot kilka miesięcy temu zdemontowany i gruntownie wyczyszczony (zabieg konieczny w każdym nowoczesnym dieslu). Po tym zabiegu auto dużo lepiej jeździ. Cała taka operacja to koszt prawie 2 tyś. zł.

Auto stoi na dobrych wielosezonowych oponach w rozmiarze 17 x 225 x 55. Profil trochę wyższy niż standardowy (w modelu MK2 taki jest właśnie seryjny) co przekłada się na doskonały komfort jazdy. Wcześniej auto stało na 19 calowych kołach na niskim profilu i jak dla mnie było zbyt twarde do rodzinnego vana. Myślę, że opon starczy jeszcze na dobre 25 tyś przebiegu - może więcej.

Samochód w wersji 5 osobowej ale w dowodzie jest na 7 - tak w Niemczech te auta wychodziły. Jak by ktoś chciał 7 osobową to wystarczy dokupić tylne fotele oraz podłogę bagażnika i pasy - w urzędzie nic nie trzeba dodatkowo homologować czy wbijać do dowodu.

Silnik pięknie chodzi, jest dynamiczny - czuć te 200 koni, nic nie kopci, chodzi równo, ciągnie przez cały zakres obrotów. Jazda z tym napędem to naprawdę przyjemność. Spala przyzwoite ilości paliwa - jak na wielość auta i skrzynię. W trasie da się zejść poniżej 6 litrów trzymając się przepisowych prędkości. Autostrada - wiadomo, trochę trzeba dorzucić. W mieście to zależy. U mnie ok 9-10. Olej, wszystkie filtry zmieniane regularnie. Zawsze przestrzegałem interwału olejowego. Góra 10 tyś i przynajmniej raz do roku. Zawsze porządny olej zgodny ze specyfikacją. Co drugą zmianę oleju wymieniany był filtr paliwa. Co jakiś czas robiona prewencyjnie "płukanka" wtrysków i oleju środkami Liqui Moly. Co ważne z silnika nie ma żadnych wycieków. Pod maską nigdy nic nie myte więc wszystko widać. Auto nie było picowane pod sprzedaż.

Skrzynia chodzi dobrze zarówno na zimnym jak i rozgrzanym oleju - co można sobie sprawdzić. Nie szarpie, płynność jak na Asina bardzo ok. Uwaga, w polifcie tylko w wersji 2.2 TDCI jest prawilny klasyczny automat. Reszta wersji silnikowych to nieszczęsny Power Shift. Olej w skrzyni oczywiście zmieniany.

Klima sprawna i w ciągłym użyciu - chodzi zawsze na auto. Z kanałów nic nie śmierdzi. Filtr kabinowy co roku zmieniany a układ odgrzybiany.

Środek auta nie zniszczony, nie porysowany, w tapicerce nie ma dziur i przetarć. Nigdy nie palone, nigdy nie jedzone. Regularnie czyszczone, odkurzane.

Audio to najlepsza możliwa wersja z SUBem w podłodze, z kamera cofania, BT, nawigacją itd.

Ostatnio dostałem kamieniem w szybę i niestety nie zdążyłem uratować - pajączek się rozszedł i trzeba było wymienić. Oczywiście dana ogrzewana z warstwą termo - co akurat w maxie jest ważne. Polecam ubezpieczyć sobie szybę ekstra bo nowa kosztuje 2,5 tyś zł.

Po zakupie auta założyłem oryginalny hak z oryginalną wiązką i wszystko zostało zakodowane w systemie. Auto woziło bagażnik rowerowy. Gdybyś chciał ciągać ciężkie przyczepy to trzeba założyć w skrzyni dodatkową chłodnicę oleju - inaczej szybko przepalimy olej.

Generalnie o auto zawsze było dbane. Nigdy nas nie zawiodło. Nigdy nie było żadnych błędów i innych kłopotów. Cała eksploatacja robione zawsze na czas. Można wsiadać i jechać. Oczywiście trzeba sobie naprawić te mankamenty z blacharki. Ja już tego nie będę robił, dlatego odpuszczam z ceny aby nowy właściciel zrobił sobie to wg własnego uznania.

Auto z aktualnym przeglądem i ubezpieczeniem do grudnia.

Z wyposażenia

- automat z funkcją asystenta ruszania pod górę.

- bixenon (odbłyśniki nie zmatowione, świecą jak nowe)

- grzana atermiczna szyba przednia - nowa!

- światła do jazdy dziennej

- automatyczne światła drogowe (same się zmieniają krótkie długie)

- asystent pasa z wibracją w kierownicy - naprawdę niezawodnie działa

- tempomat

- czujniki parkowania

- kamera cofania

- audio "premium" z dodatkową zmieniarką CD pod fotelem oraz SUBem

- skórzana tapicerka

- roletki okienne z tyłu

- przyciemniane okna z tyłu

- podgrzewane przednie fotele

- 3 x Isofix na 3 niezależnych fotelach z tyłu.

- klima dwustrefowa

- hak z oryginalną wiązką

- oświetlenie wnętrza led

- elektryczne ustawianie foteli przednich wraz z pamięcią dla kierowcy. Pamięć ustawień można przypisać do kluczyka

- dwa oryginalne kluczyki

- dokumentacja, faktury itd.

- dodatkowo dedykowane do auta belki dachowe i siatka montowana w fabryczne zaczepy do oddzielenia bagażnika od kabiny.

Zapraszam na jazdę próbną - można sobie wszystko sprawdzić. Można odwiedzić jakąś stację diagnostyczną - z niczym nie robię problemu.

 

16 kwietnia 2025 18:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Ford

Model pojazdu

S-Max

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2012

Generacja

I (2006-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

29500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Sebastian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store