Do sprzedania Honda civic VI 1998r. (której jestem właścicielem od 13 lat). Auto kupione w Polsce (mam oryginalną fakturę zakupu i dokumentację od poprzedniego właściciela z pierwszymi przeglądami ASO), 2 właściciel, LPG, HAK. Technicznie - doinwestowany(wszystko było robione na czas i tak żeby samochód jeździł). 3 oryginalne kluczyki z pilotami (2 czarne i jeden czerwony, czerwony oryginalnie zapakowany, nawet nie otwierany). Samochód bez oznak korozji, obecnie jest autem zapasowym-zapasowym-zapasowym i stoi w szopie przez większość czasu. Auto bez żadnego wypadku, blacharka w oryginale (błotnik przedni i tylny - usuwane i zabezpieczone pierwsze oznaki korozji wiele lat wstecz).
Krótka historia:
- zakup od pierwszego właściciela (mityczny starszy Pan - pesel na fakturze zakupu) - > za samochodem przemawiał brak korozji i dobry ogólny stan, stan licznika 54tyś km przy zakupie nie był moim zdaniem autentyczny (pierwsze faktury za przeglądy wskazują przebieg większy niż 4 tyś/rok + oryginalna książka serwisowa - nie posiada kilku stron...)
-było to główne/pierwsze auto
-po zakupie: zabezpieczenie antykorozyjne, gaz, hak, rozrząd + "wszystko co trzeba zrobić".
-serwisy małe co roku/10-15tyś + robione to co musi być zrobione (tarcze, klocki, amortyzatory, zawieszenie, regulacja zaworów, sprzęgło, olej w skrzyni, akumulator, łożyska, pompa wody itd itp.)
-w 2016 - auto staje się "drugim" przy przebiegu około 150tyś (oznacza to wciąż pełen serwis ale mniej użytkowania),
-w 2018 - auto staje się "trzecim"
-w 2020 - atuo staje się "czwartym" -> korzystane raczej awaryjnie/okazyjnie, więc ląduje w suchej szopie i nie jest używane w zimie -> przebieg 173tyś
-2025 - pięć aut to za dużo, auto na sprzedaż -> przebieg 176tyś
Dane do sprawdzenia w cepiku
nr rejestracyjny: DW373AY
data pierwszej rejestracji: 22.04.1998
VIN: SHHMB2760WU039434
dobre:
- polski salon, 2 właściciel, dokumentacja, 3 kluczyki,
- uczciwy przebieg, technicznie dobrze utrzymany (wymieniane wszystko co tego wymagało),
- brak korozji, brak kolizji,
- akumulator z 2020r (klema odłączana przy nieużywaniu)
- butla LPG ważna do 30.09.2031
- badanie techniczne do 22.04.2026 (nie ma problemów i kombinowania przy badaniu),
- ubezpiecznie OC do 21.04.2026
- stan autentyczny, bez picowania,
złe/do zrobienia:
-wnętrze/bagażnik do wyczyszczenia (nie był to najwyższy priorytet przez ostatnie lata, auto nie było szykowane na sprzedaż),
-tylna półka w bagażniku - jest sfatygowana (najlepiej poszukać nowej - jest do dostania),
-tylny fotel wypalona dziura (po papierosie? -> tak go kupiłem i tak jest do dzisiaj),
-fotel kierowcy - ma luz (coś nie tak z mechanizmem-trzeba tam zajrzeć i złożyć jak być powinno),
-podsufitka się rozwarstwia (przykleić na nowo),
-silnik do uszczelnienia - sączy się z jednej strony (do zrobienia przy większym serwisie),
-do wymiany olej/filtry (w tym roku nie było jeszcze serwisu),
-kosmetyka zewnętrzna: jest kilka wgniotek do wyciągnięcia, jest kilka rys/przetarć do zrobienia
-brak klimatyzacji (taki wyszedł z fabryki...)
-opony raczej do wymiany + brak oryginalnych kołpaków
komu:
-do jazdy (nie patrząc na kosmetykę można jeszcze długo jeździć bez wkładu, a z odpowiednim serwisowaniem - baaardzo długo),
-klasyk-> oryginalny i dobry stan, dobra historia. Przy relatywnie niedużym nakładzie (głównie na kosmetykę) będzie to dobrze utrzymane niedługo 30letnie auto. Te auta zostały w większości pokonane przez korozję (tutaj jest super i jest to świetna baza).
Samochód do obejrzenia w Grabówce (tuż za Białymstokiem).
Zapraszam do kontaktu.