Civic FN2 2007 K24A3
Przebieg budy:~150 000
Przebieg silnika: ~70 000
Silnik K24A3
rewizja 3 lata temu, od tego czasu mniej niż 5000 km
Sprężynki i talerzyki z s2000
Kolektor dolotowy FN2
Miska olejowa od EP3, wmontowana przegroda olejowa
Koło zamachowe EP3
Sprzęgło ACT kevlar
Skrzynia obudowa FN2 wkład AST5 - accord type r eu; dłuższe biegi
Szpera ori quaife - mechaniczna
Turbo GT3076R, doładowanie 0.8bar
Custom Kolektor wydechowy Sidewinder spawany u Dr Fox Ralfi Garage
Custom Downpipe 2.75"
Custom Wydech 2.5", super sportowy katalizator, tłumik końcowy (normalnie jest cichy, jak trzeba jest głośny)
Układ wydechowy (wszystko do downpipe) i ciepła strona turbo - izolacja termiczna stal + mata
Wastegate ori turbosmart
Intercooler FMIC
Chłodnica wody japspeed
Chłodnica oleju FMIC
Oil catch tank
Blowoff FMIC
Wtryski 1000cc mustang 5.0 decap
Aku przeniesiony do bagażnika
Hamulce przód Big Break Kit: zaciski Clio RS, tarcze 324mm (K-System Pro)
Hamulce tył: Powiększone tarcze 280 mm
Przewody w stalowym oplocie
Dystanse przód 10mm tył chyba 250mm
Rozpórka kielichów przód, tył
Zawieszenie gwintowane ISC street, poliuretan przód cały
Zegary egt, boost, temp oleju
soft Dr Fox Ralfi Garage@Hondata; Flatshift, popsy
Ori pakiet Grand Prix
Fake mugen grill
Wykres z hamowni drogowej pierwszego softu na booscie 0.6 bara. Po korekcie na 0.8 nie był ponownie hamowany.
https://youtube.com/shorts/MWrx_a4_XWY?si=v40HDDSOY9-JV11X