Sprzedam Hondę CR-V IV Lifestyle 4x4 z silnikiem 2.2i-DTEC – auto z duszą, które urodziło się w 2012 roku i zadebiutowało na drogach już w 2013. Kupione powystawowo prosto z centrali Hondy, z historią niemalże rodem z rodzinnych anegdot – pierwszy właściciel to moja mama, więc można powiedzieć, że auto wychowało się pod czujnym okiem całej rodziny. Regularnie serwisowane w ASO (no, prawie zawsze – akumulator i siłowniki klapy bagażnika były samodzielnie wymienione). To auto nadal pokonuje trasy, mając już 247 tys. km przebiegu. Przy około 220 tys. km dostało nową dwumasę, sprzęgło i przeszło regenerację turbiny, w ubiegłym roku przeszło regenerację wału napędowego. Dodatkowo, świeże pióra wycieraczek sprawiają, że nawet deszcz nie zdoła zatrzeć uroku podróży, a komplet opon letnich i zimowych gwarantuje, że niezależnie od kaprysów pogody, zawsze jest gotowe do akcji.
Oczywiście, żaden bohater nie jest pozbawiony blizn – jedno z lusterek nie grzeje, dodając całej sprawie nutkę tajemniczości, a przedni zderzak pod lampą nosi pamiątkę zapomnianego ręcznego hamulca, który sprawił, że auto ma pekniety plastik. Korek wlewu paliwa, nietypowy dla Hondy bez zakrętki, z czasem przypomina artystyczną mozaikę od paliwa. Drobne obcierki na tylnym zderzaku oraz lekkie wgniecenie nad tylnym lewym nadkolem to świadectwa przeżytych przygód. Akumulator delikatnie daje znać, że zbliża się czas jego wymiany przed kolejną zimą. Wnętrze opowiada swoją historię – wytarty plastik deski rozdzielczej, niedziałająca lampa nad kierowcą (żarówka chyba poszła na emeryturę) oraz sterownik szyby w drzwiach kierowcy, który od czasu do czasu postanawia zaskoczyć, odbijając szybę przy zamykaniu.
To auto to nie tylko środek transportu, ale prawdziwy kompan, który potrafi rozbawić nawet w najbardziej pochmurne dni i dodać każdej podróży nutki niepowtarzalnego charakteru. Jeśli masz ochotę poznać bliżej tę legendę na czterech kółkach – zapraszam do kontaktu. Z czasem dodam więcej zdjęć, więc nie krępuj się pytać o szczegóły!
Podsumowując:
Stan techniczny:
- Mechanicznie bardzo zadbane, regularnie serwisowane w ASO
- Przy 190 tys. km regeneracja turbiny
- Przy 220 tys. km wymieniona dwumasa i sprzęgło
- Wał napędowy po regeneracji w ubiegłym roku
- Nowe pióra wycieraczek
- W kwietniu naprawiono i zregenerowano alternator
- Przebieg 248 tys. km, auto cały czas w użytku
- Komplet opon letnich i zimowych marki premium
Co Honda przeżyła i z czym trzeba się liczyć:
- Jedno z lusterek nie grzeje
- Pęknięcie przedniego zderzaka pod lampą, efekt zapomnianego hamulca ręcznego
- Korek wlewu paliwa bez zakrętki, co może powodować zabrudzenia wokół wlewu
- Obcierka parkingowa na tylnym zderzaku z lewej strony
- Delikatne wgniecenie nad tylnym lewym nadkolem, lakier nienaruszony
- Akumulator do wymiany przed kolejną zimą
- Wnętrze nosi ślady użytkowania, wytarcie plastików deski rozdzielczej
- Jedna lampa w środku nad kierowcą nie działa, prawdopodobnie spalona żarówka
- Sterownik szyby kierowcy czasami odbija szybę przy zamykaniu
Dodatkowe informacje:
- Choć w dokumentach jestem drugim właścicielem to pierwszym była mama
- Auto było serwisowane w ASO, poza akumulatorem i siłownikami klapy bagażnika
- Mocniejszy silnik 2.2i-DTEC (150 KM) AWD – w odróżnieniu od słabszej wersji 1.6, ten daje prawdziwą frajdę z jazdy i świetnie radzi sobie zarówno na trasie, jak i w terenie
- Wersja wyposażenia Lifestyle – pełną specyfikację znajdziesz poniżej
Cechy wersji Lifestyle:
- Tapicerka skórzano-alcantarowa
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów
- Fotele przednie z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego elektryczna
- Fotel pasażera z regulacją wysokości
- Podłokietniki przednie i tylne
- Siedzenia tylne dzielone asymetrycznie
- Przyciemniane szyby tylne
- Audio System Premium, sześć głośników i subwoofer
- Kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny
- Kamera cofania
- Sterowanie radiem w kierownicy
- Radioodtwarzacz CD, tuner cyfrowy DAB
- Bluetooth, USB, AUX
- Napęd 4x4
- System VSA – stabilizacja toru jazdy
- System TSA – stabilizacja toru jazdy przyczepy
- System wspomagania ruszania pod górę
- System wspomagania nagłego hamowania
- Czujniki zmierzchu i deszczu
- Automatyczne światła drogowe
- Reflektory z doświetlaniem zakrętów
- Spryskiwacze reflektorów
- Światła do jazdy dziennej LED
- Poduszki powietrzne czołowe, boczne, kurtynowe, aktywne zagłówki
- Autoalarm i immobilizer
- Tempomat
- Lusterka boczne składane elektrycznie
- Zdalnie sterowany centralny zamek
- Koło zapasowe dojazdowe
- Relingi dachowe
Auto ma swoje lata, ale to wciąż porządna Honda – jeździ, odpala i wciąż ma chęć do życia. Jeśli szukasz sprawdzonego SUV-a 4x4, który ma więcej charakteru niż plastikowe nowości, to może być coś dla Ciebie