Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 1
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 2
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 3
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 4
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 5
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 6
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 7
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 8
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 9
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 10
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 11
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 12
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 13
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 14
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 15
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 16
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 17
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 18
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 19
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 20
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 21
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 22

1 / 23

Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 1
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 2
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 3
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 4
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 5
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 6
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 7
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 8
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 9
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 10
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 11
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 12
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 13
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 14
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 15
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 16
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 17
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 18
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 19
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 20
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 21
Hyundai i30 1.6 CRDi Classic + - 22

Najważniejsze

Przebieg

140 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 582 cm3

Moc

115 KM

Opis

Oferuję samochód osobowy marki Hyundai i30 kombi, którego jestem drugim właścicielem, pochodzący z polskiego salonu, od początku garażowany, bezwypadkowy, przegląd techniczny do września 2025, ubezpieczenie do października 2025. Stan techniczny i silnik w stanie bardzo dobrym, przeglądy i inwestycje na bieżąco, oleje i filtry co 10 tysięcy z zegarkiem w ręku. Samochód zakupiłem w 2021 z przebiegiem ok. 82 tys. km od pierwszego właściciela, starszego kulturalnego pana (rocznik 1946), był garażowany, służył głównie do przejazdu po zakupy, odbieraniu wnuka i przejazdów na działkę. Wspomniany pan miał dwa/trzy niewielkie otarcia, co niestety tuszował zaprawkami, ale ważniejsze dla mnie stan techniczny, przebieg, czy pochodzenie. Przez okres użytkowania dokonałem szeregu bieżących napraw (niejednokrotnie drogich) i przeglądów, tj. 1. wrzesień 2021 / 83200 km - olej, filtry, świece żarowe, wyważenie kół, tuleje przednie, regulacja ręczny; 2. kwiecień 2022 / 89300 km - tarcze klocki tył, zaciski tył; 3. maj 2022 / 91000 km - sprzęgło komplet, olej skrzynia biegów; 4. wrzesień 2022 - konserwacja podwozia; 5. styczeń 2023 / 101360 km - olej, filtry; 6. kwiecień 2023 / 104700 km - regulacja ręczny, zaciski; 7. czerwiec 2023 - klimatyzacja; 8. lipiec 2023 / 107500 km - 3 rolki, pasek wielorowkowy, filtr kabina; 9. wrzesień 2023 / 111300 km - olej; 10. kwiecień 2024 / 121800 km - olej, filtry, tarcze klocki przód, drążki reakcyjne tył, zbieżność; 11. czerwiec 2024 / 124750 km - ogólna diagnostyka i w tym całości klimatyzacji, wymiana chłodnicy klimatyzacji z serwisem, tuleje sworznie w przednich wahaczach, zbieżność (2400 zł); 12. lipiec 2024 / 126280 km - amortyzatory przód, łączniki przód / tył, zbieżność (1700 zł); 13. listopad 2024 / 131860 km - olej, filtry; 14. marzec 2025 / 137025 km - drążki kierownicze, łączniki stabilizatora przód, zbieżność (1150 zł). Poza tym zakupiłem nowe opony zimowe (2021) + felgi oraz letnie (2023). Można powiedzieć, że poczynione inwestycje doganiają dzisiejszą wartość pojazdu, posiadam książeczki z warsztatu, część rachunków. Nigdy też nie dolałem grama oleju, spalanie w mieście na poziomie 5,3 litra, prosty diesel do miasta i w trasę, bez udziwnień, dpf, posłuży jeszcze na dobrych kilka lat, nigdy nie zawiódł. Stan techniczny bardzo dobry, jest też kilka uwag co do lakieru nadwozia (nie podwozia). Poprzedni właściciel niestety samodzielnie dokonał kilku poprawek po otarciach (tylne lewe nadkole, przedni / tylny zderzak), co uwzględniłem na zdjęciach. Ponadto przedni zderzak został uszkodzony o krawężnik na parkingu (w domu młody kierowca), nie wymaga wymiany, a także poprawki wymaga lewy próg na łączeniu z przednim nadkolem. W tej sprawie poradziłem się już lakiernika, który zasugerował wyczyszczenie, konserwację itp., zanim może nastąpić dalsza degradacja. Na pewno samochód do jazdy bez inwestycji, jeżeli komuś nie przeszkadza kwestia poprawek lakieru. W kwestii sprzedaży nie ma drugiego dna, z uwagi na opiekę nad osobą niepełnosprawną muszę rozejrzeć za większym kombikiem, czy z paką typu Berlingo, Zafira itp. Zachęcam do przejrzenia na stronie 'historia pojazdu', pełne dane w ogłoszeniu. Mając świadomość rocznika, po sprawdzeniu szeregu ogłoszeń starałem się cenę wypośrodkować. Większość samochodów w ogłoszeniach w tym lub podobnym roczniku są z przebiegami w granicach 200-300 tys., a inwestycje stoją pod znakiem zapytania. W razie ewentualnych pytań jestem pod telefonem. pzdr

 

23 kwietnia 2025 21:37

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Hyundai

Model pojazdu

i30

Wersja

1.6 CRDi Classic +

Kolor

Brązowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

I (2007-2012)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marceli

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store