Oferuję samochód osobowy marki Hyundai i30 kombi, którego jestem drugim właścicielem, pochodzący z polskiego salonu, od początku garażowany, bezwypadkowy, przegląd techniczny do września 2025, ubezpieczenie do października 2025. Stan techniczny i silnik w stanie bardzo dobrym, przeglądy i inwestycje na bieżąco, oleje i filtry co 10 tysięcy z zegarkiem w ręku. Samochód zakupiłem w 2021 z przebiegiem ok. 82 tys. km od pierwszego właściciela, starszego kulturalnego pana (rocznik 1946), był garażowany, służył głównie do przejazdu po zakupy, odbieraniu wnuka i przejazdów na działkę. Wspomniany pan miał dwa/trzy niewielkie otarcia, co niestety tuszował zaprawkami, ale ważniejsze dla mnie stan techniczny, przebieg, czy pochodzenie. Przez okres użytkowania dokonałem szeregu bieżących napraw (niejednokrotnie drogich) i przeglądów, tj. 1. wrzesień 2021 / 83200 km - olej, filtry, świece żarowe, wyważenie kół, tuleje przednie, regulacja ręczny; 2. kwiecień 2022 / 89300 km - tarcze klocki tył, zaciski tył; 3. maj 2022 / 91000 km - sprzęgło komplet, olej skrzynia biegów; 4. wrzesień 2022 - konserwacja podwozia; 5. styczeń 2023 / 101360 km - olej, filtry; 6. kwiecień 2023 / 104700 km - regulacja ręczny, zaciski; 7. czerwiec 2023 - klimatyzacja; 8. lipiec 2023 / 107500 km - 3 rolki, pasek wielorowkowy, filtr kabina; 9. wrzesień 2023 / 111300 km - olej; 10. kwiecień 2024 / 121800 km - olej, filtry, tarcze klocki przód, drążki reakcyjne tył, zbieżność; 11. czerwiec 2024 / 124750 km - ogólna diagnostyka i w tym całości klimatyzacji, wymiana chłodnicy klimatyzacji z serwisem, tuleje sworznie w przednich wahaczach, zbieżność (2400 zł); 12. lipiec 2024 / 126280 km - amortyzatory przód, łączniki przód / tył, zbieżność (1700 zł); 13. listopad 2024 / 131860 km - olej, filtry; 14. marzec 2025 / 137025 km - drążki kierownicze, łączniki stabilizatora przód, zbieżność (1150 zł). Poza tym zakupiłem nowe opony zimowe (2021) + felgi oraz letnie (2023). Można powiedzieć, że poczynione inwestycje doganiają dzisiejszą wartość pojazdu, posiadam książeczki z warsztatu, część rachunków. Nigdy też nie dolałem grama oleju, spalanie w mieście na poziomie 5,3 litra, prosty diesel do miasta i w trasę, bez udziwnień, dpf, posłuży jeszcze na dobrych kilka lat, nigdy nie zawiódł. Stan techniczny bardzo dobry, jest też kilka uwag co do lakieru nadwozia (nie podwozia). Poprzedni właściciel niestety samodzielnie dokonał kilku poprawek po otarciach (tylne lewe nadkole, przedni / tylny zderzak), co uwzględniłem na zdjęciach. Ponadto przedni zderzak został uszkodzony o krawężnik na parkingu (w domu młody kierowca), nie wymaga wymiany, a także poprawki wymaga lewy próg na łączeniu z przednim nadkolem. W tej sprawie poradziłem się już lakiernika, który zasugerował wyczyszczenie, konserwację itp., zanim może nastąpić dalsza degradacja. Na pewno samochód do jazdy bez inwestycji, jeżeli komuś nie przeszkadza kwestia poprawek lakieru. W kwestii sprzedaży nie ma drugiego dna, z uwagi na opiekę nad osobą niepełnosprawną muszę rozejrzeć za większym kombikiem, czy z paką typu Berlingo, Zafira itp. Zachęcam do przejrzenia na stronie 'historia pojazdu', pełne dane w ogłoszeniu. Mając świadomość rocznika, po sprawdzeniu szeregu ogłoszeń starałem się cenę wypośrodkować. Większość samochodów w ogłoszeniach w tym lub podobnym roczniku są z przebiegami w granicach 200-300 tys., a inwestycje stoją pod znakiem zapytania. W razie ewentualnych pytań jestem pod telefonem. pzdr