Sprzedam Hyundai i30. Jestem właścicielem od ok 4 lat. Wersja Comfort, m.in. skórzana kierownica, aluminiowe felgi i doświetlanie zakrętów. Kolor intense cooper. Podłoga w bagażniku ma 2 poziomy, jest koło zapasowe (nie zestaw). Jeden kierowca, niepalący, bez zwierząt, i30 użytkowany głównie w trasie (lekko wytarta kierownica z lewej strony od trzymania). Pierwsza rejestracja 10.2017 rok. Przebieg 216431k i rośnie z racji użytkowania samochodu.
Hyundai i30 posiada assistance od Hyundaia, ważny do stycznia 2025r. OC ważne do sierpnia, przegląd do grudnia tego roku.
W 2024 roku zakupiony został nowy akumulator (koszt ok 650zł). W lipcu 2024 wymieniono amortyzatory (koszt ok 3200zł, przód oryginał a tył dobrej jakości zamiennik). Wcześniej wymienione zostały świece. Na początku roku 2025 wymieniony olej i filtry. Prawie wszystko było robione w serwisie Hyundaia. Łączny koszt wszystkich faktur dotyczących samochodu wynosi ok 23000zł.
Niedawno wymienione zostały elementy w zawieszeniu i obie chłodnice, koszt ok 2200zł.
I30 ma dwa komplety opon - lato (2022 i 2024) i zima (2017 i 2024).
Silnik 1.4MPI/100KM, na łańcuchu, wtrysk pośredni, z tego wiem silnik ma hydrauliczną regulację luzów. Można pomyśleć o LPG i może zrobić drugie tyle kilometrów. Olej 5w30, shell. W moim i30 nie występuje falowania obrotów na biegu jałowym, w niektórych egzemplarzach z tym silnikiem zdarzały się takie przypadki.
Samochód posiada rysy spowodowane normalnym funkcjonowaniem. Lakierowane było lusterko od kierowcy.. Na przedniej szybie od kilku lat jest niewielki odprysk. Z i30 nie miałem problemów. Dach został przeze mnie wygłuszony, latem klimatyzacja ma trochę łatwiej i samochód nie nagrzewa się tak bardzo.
Zgadzam się na sprawdzenie I30 przed zakupem na stacji kontroli pojazdów, oczywiście na koszt potencjalnego Klienta.
Ogólnie zwykły normalny zadbany samochód bez zbędnych "bajerów", gpf i dpf itp. Po uruchomieniu silnika pierwszą rzeczą robioną przeze mnie było wyłączenie systemu autostop, rozrusznik i akumulator dłużej pożyje. Zawieszenie z tyłu wielowahaczowe a nie belka, co daje lepszy komfort.
Na serwisowaniu i30 nie było oszczędzane, co sprawia, że potencjalny właściciel nie będzie musiał szykować się na duży "pakiet" wydatków zaraz po kupnie samochodu.